Roche is vrij zeker van zijn plaats in de selectie bij AG2R, dus ga er maar vanuit dat hij start.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik ga voor Nicolas Roche, zoon-van die zijn eerste tour rijd als hij mee mag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef eortuw het volgende:
Is Svein Tuft nog vrij? Zo ja, dan bij deze niet meer! Tuft wordt mijn adoptierenner...
quote:
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OPquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Die had ik vorig jaar.. Doe dan maar Brice Feillu, het broertje van Maxime Bouet..
![]()
[ afbeelding ]
Bouet is in ieder geval zeker van zijn plek bij Agritubel, in tegenstelling tot Brice Feillu
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:00 schreef franklop het volgende:
[..]
wisselen mag pas als het definitief is dat je renner niet naar de tour gaat, zie OP
Kijk in de OP. Is al gekozen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:59 schreef Jaaaay het volgende:
Ik adopteer Joan Horrach Rippoll van Katusha
Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:59 schreef Jaaaay het volgende:
Alexandre Botcharov van Katusha dan maar
Kende de hele man niet. Ik heb het lijstje met geclaimde renners 3x gecheckt, en ik zag 'm er niet bij staan dus...
mee eensquote:Op maandag 15 juni 2009 01:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Botcharov is al 10 jaar prof en eindigde 2x top-20 in het eindklassement van de Tour (waaronder vorig jaar). Naar mijn mening net ff iets te bekend om als 'onbekende Tour-renner' door het leven te gaan.
volgens mij heb ik alles aan hem doorgegeven tot en met jouw post.. welke gemist dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je bent er een paar vergeten in de OP, LF.
Van 12 juni, nog voor je laatste edit.
Die had ik al.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ga voor Ludovic Turpin van AG2R![]()
En indien hij als veteraan zijnde te bekend is, ga ik voor Julien Loubet van dezelfde ploeg.
Ah ok.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die had ik al..
Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie!
Ik stond er in de OP iig niet bij.
Je bent wel echt FOK!'s Centraal Azië-man.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:23 schreef Falco het volgende:
Ha! Een van de leukste topics is weer terug van weg geweest. Ik ga weer voor een Kazach en wel voor Dmitri Murayev, mits geselecteerd! Eerdere Kazachen die ik onder mijn hoede had waren Maxim Iglinsky en Dmitri Fofonov.
Oef: moeilijk hoor, mocht Murayev niet meedoen, dan ga ik voor Volodomyr Zagorodny (mits ook geselecteerd) of anders Nikolai Trusov.
naja, alleen de etappe naar de Madeleine was voor het uitzicht al het kijken waard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.
Wat mij betreft kan ie net mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Wordt Nicki Sorensen geaccepteerd? Zoja bij deze
Niki is naar mening te bekend hiervoor.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik heb nog geen bevestiging op Niki Terpstra?
Maar dat zijn Sorensen en van Hummel bijvoorbeeld ook. Twijfelgevalletje.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niki is naar mening te bekend hiervoor.
Bij dezequote:
Ik heb ook getwijfeld over Van Hummel. Wil ook wel switchen, als het moet.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar dat zijn Sorensen en van Hummel bijvoorbeeld ook. Twijfelgevalletje.
Moeten het natuurlijk ook beetje in een perspectief plaatsen.
Inderdaad ja, dan kunnen we Gesink ook wel adopteren.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Niki is naar mening te bekend hiervoor.
Ja maar dat maakt hem geen bekende Fransman a lá Virenque ofzo, voor het meerendeel van het wielerpubliek was hij een onbekendequote:Op maandag 15 juni 2009 22:24 schreef Sjoerd102 het volgende:
Jammer, maar van de andere kant. Afgelopen jaar kon Romain Feillu ook gekozen worden, terwijl hij toen ook al enkele leuke wedstrijden had gewonnen: 2006
Eindklassement Ronde van de Somme
2007
Circuit de l'Aulne/GP Le Télégramme à Châteaulin
3e etappe Ronde van Luxemburg
Eindklassement Ronde van Groot-Brittannië
Parijs-Bourges
Tour de France-publiek kan je daar beter van makenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt hem geen bekende Fransman a lá Virenque ofzo, voor het meerendeel van het wielerpubliek was hij een onbekende
voor sommigen lijkt het wel of het zo hip mogelijk is als je de meest onbekende renner kiest die misschien wat gaat presteren zodat je kan tonen hoeveel je wel niet van wielrennen weet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:36 schreef Sjiznit het volgende:
Ach, elk jaar komt het weer terug dat sommige mensen de ene renner wel kennen en te bekend vinden en de andere niet. Lijkt me dat iedereen die in de Tour start toch vaak wel iets gepresteerd heeft. Helemaal na zoveel picks al.
Denk dat dit spelletje er vooral omgaat dat je zelf met plezier iemand volgt die je niet kent. Van het volgen van een Contador zou ik niet speciaal blij worden, maar als iemand die nog nooit wielrennen heeft gekeken of wat dan ook hem zou willen kiezen prima imo. Je doet het voor jezelf, tis geen wedstrijd imo.
die is al gekozenquote:
Dat was ik zelf dan zeker omdat ik het 2 keer had gepost? ( Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie! )quote:
dat klopt, had niet gekeken naar username, mijn excusesquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat was ik zelf dan zeker omdat ik het 2 keer had gepost? ( Adopteer hier een onbekende Tour-renner: de 2009 editie! )
Dan kan ik wel stoppen, ik ken al die renners wel.quote:Denk dat dit spelletje er vooral omgaat dat je zelf met plezier iemand volgt die je niet kent.
Elmiger start niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:53 schreef Rumille het volgende:
Even kijken wie ik meeneem
Martin Elmiger lijkt me wel een leuke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |