klinkt goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Ripley het volgende:
Ik moet werken deze zomer, maar wel 2 weken in Turkije en een week in spanje
Hahaha gaat je goed af dan hequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
En dat voor iemand die minder zou fokken op het werk
Ik ga in mijn eentje naar hamburg, en ga daar bij een vriend logeren, dus dat is niet alleen. En italie weet ik nog niet of er iemand mee gaat, maar daar ga ik ook een vriend opzoeken...maar waarschijnlijk wel ergens anders overnachten, zo goed ken ik die gast niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
inderdaad, in je 1tje op vakantie gaan lijkt me niets (dus dat doe ik ook niet)
Eeeej meneertjequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha gaat je goed af dan he
carooltje vraagt zich af hoe het met haar soesjes zit eigenlijks![]()
Ik heb er vorig jaar over gedacht en ik zit er sinds gisteren weer aan te denken. Misschien dat ik dat ook wel een weekje ga doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
ja ook dat idd, heb wel een single vriendin maar paar uurtjes koffie drinken is meer dan genoeg.. moet daar echt geen week mee weg gaan.. dan weet ik zeker dat er maar een van ons terugkomtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
Verder heb ik zat single vrienden en vriendinnen, als ik wil kan er altijd wel iemand mee. Maar ik vind niet iedereen geschikt om dag en nacht op elkaars lip te zitten
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
mag ik vragen met wie jullie dan gaan? ik heb nogal moeite om iemand te vinden om mee te gaan, me vriendinnen hebben allemaal al een relatie en meegaan als 3e wiel heb ik geprobeerd maar was geen succes.. en in me uppie gaan lijkt me niks eigenlijs
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaienquote:
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?
Je bent blond en je hebt een goed paar tieten. Dat doet wonderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Suffe types. Bah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
Oh, wat irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Klonterpot het volgende:
Van de zomer twee weken varen, in het najaar de echte vakantie: 6 weken Australiëheerlijk varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Verder heb ik zat single vrienden en vriendinnen, als ik wil kan er altijd wel iemand mee. Maar ik vind niet iedereen geschikt om dag en nacht op elkaars lip te zitten
It helpsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je bent blond en je hebt een goed paar tieten. Dat doet wonderen.
zijn nog allemaal zonder kidsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, wat irritant.En de kinderen dan?
Kans is ook groot dat je ze niet mee wilt hebben. Vrouwen met vriend op vakantie gaan vaak jankzakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?
quote:
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Kans is ook groot dat je ze niet mee wilt hebben. Vrouwen met vriend op vakantie gaan vaak jankzakken.
Eenzaamheid verbindt, its true.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
It helps
Maar in Australie heb ik gewoon zelf iemand anders aangesproken die ook alleen zat in eerste instantie. Je moet je gewoon over wat gene heenzetten
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen door Don Juan San Pablo 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was zo lief en ze miste hem zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was echt de ware...
Nom nom....
mwah, ik spreek zal sowieso niemand aansprekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Eenzaamheid verbindt, its true.
Het is eigenlijk vreemd dat we zo'n gene voelen om iemand gewoon aan te spreken. Er zijn landen waar het volslagen normaal is om met iemand een praatje te maken.
Ik heb die gene vooral bij bloedmooie vrouwen :$
Die lopen er zat in hersionissos, brave Ierse meisjes die zich laten volpompen op vakatie en thuis weer braaf naar de kerkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen door Don Juan San Pablo 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was zo lief en ze miste hem zo.
Nom nom....
Op vakantie in mijn ervaring waren dat met name degenen MET partner thuis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......
En aan het eind van de avond ben je ze kwijt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......
Dat is toch alleen in het begin?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"
Omdat ik toch niemand heb om mee te gaan.quote:
ja ik bedoel ook de meiden met partner... en dan de volgende dag schijnheilig zitten doen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Op vakantie in mijn ervaring waren dat met name degenen MET partner thuis.
ja en de volgende morgen een smsje krijgen dat ik wel moet zeggen dat ze bij mij heeft geslapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En aan het eind van de avond ben je ze kwijt?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is toch alleen in het begin?
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
Ik wil wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
mag ik vragen met wie jullie dan gaan? ik heb nogal moeite om iemand te vinden om mee te gaan, me vriendinnen hebben allemaal al een relatie en meegaan als 3e wiel heb ik geprobeerd maar was geen succes.. en in me uppie gaan lijkt me niks eigenlijs
Whats the problem?....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
nou ik heb het vorig jaar meegemaakt en dat ga ik dus echt niet meer doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
En waar ga je dan heen? om wat te gaan doen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er vorig jaar over gedacht en ik zit er sinds gisteren weer aan te denken. Misschien dat ik dat ook wel een weekje ga doen...
Sja, de mijne ook zo'n beetje allemaal wel, kinderen erbij etc. Maar dan maar met andere mensen, ik ben dit jaar zowaar met mijn broertje geweest, was nog best geslaagdquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik toch niemand heb om mee te gaan.
Serieus; al mijn vrienden hebben een relatie![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
aw wat liefquote:
euhm... dat ziet er spannend uit (geloof ik)quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met onderstaande boot
[ afbeelding ]
Oké.. Tof!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaien
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de mijne ook zo'n beetje allemaal wel, kinderen erbij etc. Maar dan maar met andere mensen, ik ben dit jaar zowaar met mijn broertje geweest, was nog best geslaagd.
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?quote:
Ahhh, dikke knuffelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
ja en mijn zusje woont samen en heeft net een kleine... dus ook geen optie helaas....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Wat een slecht excuusquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.quote:
Ik snap je wel, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.
Ik zal er nog eens over na gaan denken hoe/wat, maar aan de andere kant heb ik gewoon al geen zin meer om te gaan (ook al wil ik wel graag, snap je het nog?)..
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik heb hetzelfde
haha nee hoor... hier nog een mede-mutsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeft
Jeuj! Clubje oprichten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor... hier nog een mede-muts
23quote:
Je kan met Venco naar Parijs.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
ja, maar het begint steeds vaker te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"
een mutsen clubjequote:
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mensquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mij
Kei coolquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef erikje14 het volgende:
[..]
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal niets
niet als het een vreemd groepje isquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mens
Mwah. In een groepje ben ik 7 van de 10 keer niet mijzelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet als het een vreemd groepje is
Hehequote:
quote:
Sorry, wij zijn van de Viva en de Flairquote:
en van de lekker mannen tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, wij zijn van de Viva en de Flair
Op dat gebied hebben we in ieder geval ook een overeenkomstquote:
Ik dacht dat jij mee ging!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]Tenminste, als zij dat ook wil.
![]()
Maar ik ga naar college!
hahaha mannenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dat gebied hebben we in ieder geval ook een overeenkomst![]()
Nee dan ga ik huilen aan de telefoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
waar ben je bang voor? erger dan wat je nu doet kan het niet worden toch?
laat hem iig bellen
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha mannen![]()
![]()
k heb echt een beurt nodig geloof ik![]()
Vertel er eens wat meer over lichtekooi, ik snap er niks van namelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee dan ga ik huilen aan de telefoon.
Ik zat al te huilen van de zenuwen omdat ik hem weer zou zien en te trillen.
Ik heb hem pas 1 keer gezien!
Ik was niet eens zo zenuwachtig voor mijn rij examen.
hahaha have fun! en succes meidquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
"even" regelen dan!
Ik ga er vandoor! Even naar een college op "kraam"bezoek & daarna ga ik écht écht écht wat doen voor mijn tentamen morgen, want het begint tijd te worden
You've come to the right place danquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha mannen![]()
![]()
k heb echt een beurt nodig geloof ik![]()
ohw vertelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You've come to the right place dan.
Heb je hele nare ervaringen in het verleden gehad oid dat je nu zo in paniek raakt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldigquote:
ja net zo onschuldig al mij zekersquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldig.
Wat weet jij van mij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja net zo onschuldig al mij zekersgeloof er niks van
Hmmm dat is ook niet helemaal gezond... rare dingen meegemaakt ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldigquote:
Ik kan je een spring Break in Cancun aanradenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef heksehiel het volgende:
Is ook niets dat mijn afgelopen vakantie kan evenaren
Nee nee, dat was ik al, jij komt hier verkondigen dat je genomen wil worden, ik nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldig.
Dat schiet niet op midden in de zomer he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kan je een spring Break in Cancun aanraden
hahahaha wie ikke???quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee nee, dat was ik al, jij komt hier verkondigen dat je genomen wil worden, ik niet.
jaja, ff de brug op, doorsmeren en gaan zeker........quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaha wie ikke???![]()
heb een apk-beurtje nodig... jij denkt weer door
![]()
jaa dat heb je soms nodig he.... een x per jaar ofzo.. voor de rest gwn kleine onderhouds beurtjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jaja, ff de brug op, doorsmeren en gaan zeker........
En één keer in de zoveel tijd een grote beurtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat heb je soms nodig he.... een x per jaar ofzo.. voor de rest gwn kleine onderhouds beurtjes
Laten we er maar mee ophoudenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat heb je soms nodig he.... een x per jaar ofzo.. voor de rest gwn kleine onderhouds beurtjes
Ik heb onlangs geconstateerd dat erge zenuwen en trillingen van gezonde spanning kan komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hmmm dat is ook niet helemaal gezond... rare dingen meegemaakt ofzo?
Ik vind het eng!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef HeatWave het volgende:
ja, maar het begint steeds vaker te worden.
ja pcies... dan blijft alles lekker goed onderhouden en soepel rijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En één keer in de zoveel tijd een grote beurt
Ja wat dacht je van mij, ik begin te denken als een vrouw, das echt niet best hoorquote:
Alsjeblieftquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:00 schreef Carooltje79 het volgende:
k zeg al niks meerquote:
Das waarquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef heksehiel het volgende:
Dat schiet niet op midden in de zomer he?
Of ik als een kerel, maar dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ja wat dacht je van mij, ik begin te denken als een vrouw, das echt niet best hoor.
Als het is dat ik denk waar jij voor in de zenuwen zat, ik had heel me broek volgescheten denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb onlangs geconstateerd dat erge zenuwen en trillingen van gezonde spanning kan komen
Al is ervan huilen natuurlijk wel een tikkeltje erger.
Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of ik als een kerel, maar dat is niets nieuws
uhm.. ik weet nu niet of wij aan hetzelfde denken op dezelfde manierquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef JonKeL het volgende:
Als het is dat ik denk waar jij voor in de zenuwen zat, ik had heel me broek volgescheten denk ik
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Das waar![]()
heb je iets voor volgend jaar!
wat heb je gedaan dan afgelopen vakantie?
Te makkelijk, dus krijg je van mij gewoon eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Of ik als een kerel, maar dat is niets nieuws
HW en ik worden het steeds vaker eens en denken hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
Wat is eng? Heb geen tijd om terug te lezen
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ook nog kunnen ja.
Oh wel, het is beter dan elkaar affikken tot het bot.
Mooi he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HW en ik worden het steeds vaker eens en denken hetzelfde.
[..]
Dat dan weer wel!
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over lichtekooi, ik snap er niks van namelijk
Je kunt alles tegen me zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
Te makkelijk, dus krijg je van mij gewoon eenje
Ik vind het prachtigquote:
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Nee, want ik denk als een kerelquote:
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. ik weet nu niet of wij aan hetzelfde denken op dezelfde manier
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want ik denk als een kerel![]()
[..]
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Doe niet zo hysterisch danquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leuk![]()
Dus logisch dat je zenuwen hebt, maar op het moment dat hij er is zal dat wel minder worden
Ik ben blij dat je het iig zegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar even.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef heksehiel het volgende:
De mijne ook, maar dat zit veel lekkerderOk, nu weer verder an die arbeit, bis later
Heb je geen zelfbeheersing?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort watquote:
It's worth a shotquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef rival het volgende:
Nou ik zie anders genoeg kerels die zich heul wat van opmerkingen aantrekken
Ik weet het ook niet, maar dit is wel de eerste keer dat ik zo onder de indruk ben, dus dat is al anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort wat.
Ik het uitzicht, jij de waarschuwingquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?
Je tranen kan je wegvegen voordat hij er isquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerstvolgende keer dat hij wat anders zegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik het uitzicht, jij de waarschuwing.
Nevermind, ik verveel me, dan ga ik slap lullen.
Maar misschien leer je het juist door deze afspraak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb geen zelfbeheersing. Als ik wbt drink voel ik me beter, maar ik drink al te veel.
Ik moet gewoon eerst wat beter met mezelf overweg kunnen, dan kan ik dat ook wel met de situatie.
Knuffel..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
Daar moet je hem ook niet mee lastig vallen. Geen vent zit bij date 1 te wachten op dramatische verhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Luister naar deze wijze woordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerste volgende keer dat hij wat anders zegt
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerste volgende keer dat hij wat anders zegt
Ik zag hem al een beetje aankomen - hij klonk wat afhoudend. Wel vervelend voor je - het is altijd teleurstellend als het toch niet zo loopt als je zou willenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
Ja idd.. hij zei namelijk zelf dat hij het gevoel had dat hij me gebruikt had en dat hij zich best een eikel voelde. En ik zei eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik was er zelf bij, ik heb ja gezegd, de seks was lekker. Dus waarom zou ik me gebruikt voelen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je was er zelf bij hè![]()
Je snapt hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Lotusss het volgende:
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.
Ik heb duidelijkheid. Mocht hij me later dit jaar alsnog via een rare kronkel ineens wél leuk gaan vinden, dan moet ik dat eerst in zijn handelen zien en niet in zijn woorden. Maar dat is het laatste waar ik op ga zitten wachten.
Omdat hij waarschijnlijk wel wist dat bij jou de klik verder ging dan alleen seksueel. Dus is het ook een beetje een kutactie van 'mquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja idd.. hij zei namelijk zelf dat hij het gevoel had dat hij me gebruikt had en dat hij zich best een eikel voelde. En ik zei eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik was er zelf bij, ik heb ja gezegd, de seks was lekker. Dus waarom zou ik me gebruikt voelen?
Ja nogmaals de wijze les die ik geleerd heb: de intenties van een persoon worden niet in woorden, maar in daden geuit... En gebrek aan handelen is dus ook communicatie...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag hem al een beetje aankomen - hij klonk wat afhoudend. Wel vervelend voor je - het is altijd teleurstellend als het toch niet zo loopt als je zou willen
Zielige film halen, veel chocola en even lekker janken op de bank
Maar het was wel een lekkere kutactiequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk wel wist dat bij jou de klik verder ging dan alleen seksueel. Dus is het ook een beetje een kutactie van 'm
Maar je zij toch dat je als je naar zijn handelen keek juist wel dacht dat er meer was?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je zij toch dat je als je naar zijn handelen keek juist wel dacht dat er meer was?
Brie en wijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja nogmaals de wijze les die ik geleerd heb: de intenties van een persoon worden niet in woorden, maar in daden geuit... En gebrek aan handelen is dus ook communicatie...
En btw.. ik ben allergisch voor chocolade![]()
Heb nog anderhalve fles wijn in de koelkast en brie enzo (ingekocht voor gisteren). Die gaan wel op vandaag denk ik
Werkelijk ook voor je gevoel ? kan me voorstellen dat je geestelijk wel weer single bent en wilt zijn maar dat het gevoel er nog even achteraan hobbelt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.
Ik kan nu wel stiekem blijven hopen op meer en me storten in een waarschijnlijk hopeloze eenzijdige verliefdheid maar daar heb ik alleen mijzelf mee. Het is nu een vriendschap en dat is ook mooi.
En nogmaals, que sera, sera. Mocht het ooit meer worden van BEIDE kanten dan zie ik het dan wel en dan moet hij er ook zeker naar handelen. Maar ik ben nu officieel en voor mijn gevoel weer single.
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.
Ik kan nu wel stiekem blijven hopen op meer en me storten in een waarschijnlijk hopeloze eenzijdige verliefdheid maar daar heb ik alleen mijzelf mee. Het is nu een vriendschap en dat is ook mooi.
En nogmaals, que sera, sera. Mocht het ooit meer worden van BEIDE kanten dan zie ik het dan wel en dan moet hij er ook zeker naar handelen. Maar ik ben nu officieel en voor mijn gevoel weer single.
Sillygirlquote:
Geestelijk en gevoel gaan niet samen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ook voor je gevoel ? kan me voorstellen dat je geestelijk wel weer single bent en wilt zijn maar dat het gevoel er nog even achteraan hobbelt..
Ik bedoelde dat je kennelijk ook niet altijd van zijn handelen uit kan gaan. Sterkte, dat soort dingen is niet makkelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geloven singles hierin?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
What's meant to be, will always find it's way
neequote:
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijvquote:
Niet mee eens dat het altijd zijn weg wel vind......quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
Whats ment to be, will always find its way
Nee ik zie ook niet hoe dat zou moeten gaan ? in eerste instantie nee en later dan toch ineensquote:
tsjaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijv.
Ik weet dat dit kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Tuurlijk, maar soms kan dat gewoon niet. En er zijn ook nog andere omstandigheden die dingen soms onmogelijk maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsja
Sommige mensen duiken er dan alsnog in, en wie weet wordt het ook wel wat....
maar andere mensen gaan daar voorzichtiger mee om....
dat heeft niet alleen met iemand wel of niet leuk genoeg vinden te maken....
je bent nog nooit van gedachten veranderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik zie ook niet hoe dat zou moeten gaan ? in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Heb ooit eens maanden van alles met een meisje uitgespookt, behalve dus zoenen etc. Ze bleef altijd slapen etc, niets gebeurd. En opeens na maanden was het toch raak tussen ons, uit het niets...
Preciesquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
De grote vraag is dan: Wie bepaald wat is 'meant to be'
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaakquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof in het idee dat als je iets écht wilt dat het kan. Ook in de liefde. Dus als iets "meant to be" is, dan maakt het niet uit op wat voor tijdstip/moment dat komt, het is altijd goed.
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?quote:
Ik ben op alle 3 mijn vriendjes verlieft geworden toen ik ze al lang kende en had ze voor ik verlieft werd nooit op die manier bekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.
Welkom terug in ieder geval
ik ben verliefd geworden op een meisje waar ik een hekel aan had, en kwa uiterlijk zeker niet mooi vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef mrbox het volgende:
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaak
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef rival het volgende:
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?
dat van die zekerheid enzo moet je maar even met een korreltje zout nemen momenteel![]()
Nee, dat denk ik dan weer niet. Niet per sé iigquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwam.
Soms is het een moment, een blik, een woord..... en het is raak..
Nou ja, ik ben een man, zij toen een heel mooi blond meisje met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...![]()
Maar toen had ik zelf die gedachtes niet eens gehad, tot die dag.....
Nee niet iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, dat denk ik dan weer niet. Niet per sé iig
Nu (ik dus niet verliefd en ben en niet in die situatie zit) zeg ik Nee. Maar als ik me zou verplaatsen in die situatie, dan zou ik Ja zeggen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:
"If you love someting, set it free.
If it comes back to you, it's yours,
if it doesn't, it never was"
Hij kiest nu heel duidelijk niet om iets met mij te willen, dus dan moet ik er niet achteraan blijven lopen. En ben wel een voorstander van jouw quote hoor. Ik bedoel, het was wel een vrij gecompliceerde situatie aangezien hij tot oktober nog in het buitenland zit (hij is wel Nederlander btw).
Mocht de situatie veranderen na oktober, dan zou het ineens heel erg anders kunnen zijn. Maar voor de zoveelste keer, ik ga niet wachten op iets wat ooit heel misschien gaat gebeuren. En dan nog, als het zo moet zijn, dan moet hij wel verdomde goed laten zien dat het hem dan wel echt menens is. En dus niet alleen met lieve woordjes!
Maar ja... geef me een weekje en ik ben weer klaar voor een lekkere vrijgezelle man (met ballen!)
Die tekst komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:
"If you love someting, set it free.
If it comes back to you, it's yours,
if it doesn't, it never was"
Hij kiest nu heel duidelijk niet om iets met mij te willen, dus dan moet ik er niet achteraan blijven lopen. En ben wel een voorstander van jouw quote hoor. Ik bedoel, het was wel een vrij gecompliceerde situatie aangezien hij tot oktober nog in het buitenland zit (hij is wel Nederlander btw).
Mocht de situatie veranderen na oktober, dan zou het ineens heel erg anders kunnen zijn. Maar voor de zoveelste keer, ik ga niet wachten op iets wat ooit heel misschien gaat gebeuren. En dan nog, als het zo moet zijn, dan moet hij wel verdomde goed laten zien dat het hem dan wel echt menens is. En dus niet alleen met lieve woordjes!
Maar ja... geef me een weekje en ik ben weer klaar voor een lekkere vrijgezelle man (met ballen!)
M'n reet, zo werkt dat dus echt niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.
Welkom terug in ieder geval
Grappig !quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben verliefd geworden op een meisje waar ik een hekel aan had, en kwa uiterlijk zeker niet mooi vond![]()
ineens vond ik haar 1 van de mooiste meiden die ik ken
Als ik nu terug in de tijd zou kunnen en 1 ding overdoen zou ik nu in Goteborg wonen, dat weet ik wel zeker. Het is wel gesleten na al die jaren, maar soms heb ik er nog spijt vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu (ik dus niet verliefd en ben en niet in die situatie zit) zeg ik Nee. Maar als ik me zou verplaatsen in die situatie, dan zou ik Ja zeggen.
Ik neem die woorden in de mond als iets door volledig toeval precies in elkaar valt, zeker als het eerst misging. Dus als iemand 10 jaar later zijn/haar jeugdliefde tegenkomt en ze vinden elkaar meteen weer geweldig. Dat moment, inclusief al die tijd zonder elkaar, was dan "meant to be".quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet iedereen natuurlijk.
Maar meer als in, als een niet gelovige (geen god, allah, destiny) in 'meant to be' geloofd.. wie bepaald dan wat 'meant to be' is? Dan zal hij/zij dat dan voor zichzelf moeten bepalen.
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet iedereen natuurlijk.
Maar meer als in, als een niet gelovige (geen god, allah, destiny) in 'meant to be' geloofd.. wie bepaald dan wat 'meant to be' is? Dan zal hij/zij dat dan voor zichzelf moeten bepalen.
daar ben ik het volledig mee eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.
Ik val in de categorie 'niet gelovige' en heb geen idee. Maar dat komt ook omdat ik niet in "meant to be" geloof, of meer dat er geen verkeerd moment voor liefde oid is.
Kun je dat ook uitleggen waarom je dat denkt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n reet, zo werkt dat dus echt niet...
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
Is een excuus..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...
Stop daarmeeHij wil je niet op de manier als jij graag zou willen. Kut, super kut zelfs, maar hou jezelf niet iets voor wat er niet is. Dat is zinloze zelfkwelling. Sterkte.
Het wordt dan dus vooral gebruikt als uhm grapje ofzo (niet het juiste woord).. maar het is dus vaak dan as achteraf te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik neem die woorden in de mond als iets door volledig toeval precies in elkaar valt, zeker als het eerst misging. Dus als iemand 10 jaar later zijn/haar jeugdliefde tegenkomt en ze vinden elkaar meteen weer geweldig. Dat moment, inclusief al die tijd zonder elkaar, was dan "meant to be".
Maar geloven dat alles wat goed hoort te komen goed komt zie ik als ijdele hoop. Een beetje in de categorie 'boontje komt om z'n loontje'. Mensen willen graag geloven in een rechtvaardige wereld.
* mee eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...
Stop daarmeeHij wil je niet op de manier als jij graag zou willen. Kut, super kut zelfs, maar hou jezelf niet iets voor wat er niet is. Dat is zinloze zelfkwelling. Sterkte.
Al een keer gehad deze discussie...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kun je dat ook uitleggen waarom je dat denkt?
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.
Ik val in de categorie 'niet gelovige' en heb geen idee. Maar dat komt ook omdat ik niet in "meant to be" geloof, of meer dat er geen verkeerd moment voor liefde oid is.
en datquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nuff saidquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al een keer gehad deze discussie...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.
Je zal dan door velen horen, mochten jullie elkaar weer vinden, dat het meant to be was. Zou je daar dan zelf ook in geloven?
Ook bullshit, als je wil dan kan alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.
Je zal dan door velen horen, mochten jullie elkaar weer vinden, dat het meant to be was. Zou je daar dan zelf ook in geloven?
+ nog 100 andere discussies die hier al vaker gevoerd zijn. Dat jij hier als eeuwige vrijgezel nog wel 100 jaar rondloopt, betekent nog niet dat de nieuwe in de het singles topic die discussies niet nogmaals mogen voeren. Als dat de maatstaf wordt hier, dan kan [Singles] wel opgedoekt worden.quote:
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, persoonlijk ben ik een determinist, waardoor voor mij alles 'meant to be' is. Maar op het gebied van persoonlijke relaties zeg ik het alleen achteraf. En het kan natuurlijk nog altijd fout gaan, maar daar gaan we maar niet vanuit als dat al eens eerder is gebeurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het wordt dan dus vooral gebruikt als uhm grapje ofzo (niet het juiste woord).. maar het is dus vaak dan as achteraf te zeggen.
Al betekend het natuurlijk niks dat een jeugdliefde elkaar weer vindt, dat kan net zo goed weer na een tijdje foutlopen. is het dan nog steeds 'meant to be' geweest?
"Ik" heb er geen zin op in te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan kan je hem niet meer voeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het verwerken van de verliefdheid is eigenlijk al deels begonnen toen met die mail van hem... ik heb nog wel gevoel maar hield er al wel bewust en onbewust rekening mee dat het zo zou eindigen. En natuurlijk is het ook een stukje relativeren van mezelf hè...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kan wel (proberen) uit te leggen waarom jij wel gelooft of niet gelooft. En dat kan de ander dan weer tot denken zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.
Het zou mij helpen denk ik. Tussen de buien van verdriet door waarin ik denk dat ik zou verzinkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof dus dat er geen verkeerd moment is voor échte liefde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hoopt nog wel, dat blijkt wel uit hoe je er over praat/schrijft. Je weet alleen dat het verstandiger is om niet meer te hopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het verwerken van de verliefdheid is eigenlijk al deels begonnen toen met die mail van hem... ik heb nog wel gevoel maar hield er al wel bewust en onbewust rekening mee dat het zo zou eindigen. En natuurlijk is het ook een stukje relativeren van mezelf hè...
En nee, ik hoop helemaal niet meer, ik dacht dat ik daar wel heel duidelijk in was!![]()
Wat ik met ballen bedoel is dat ik iemand ben die best wel assertief in het leven staat en dat ik niet iemand moet hebben waar ik zomaar overheen loop...
Weet nu niet of je op datgene wat ik er nu in gooit doelt. Maar ik ben vooral benieuwd naar de denkwijze van de mensen bij dezequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef heksehiel het volgende:
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.
Ja. In a way.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan, maar soms krijg ik daar Jehova-getuige-jeuk vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan wel (proberen) uit te leggen waarom jij wel gelooft of niet gelooft. En dat kan de ander dan weer tot denken zetten.
Is KF er?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook bullshit, als je wil dan kan alles.
Maar dat betekent niet dat je niet kan discussieren over geloofquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan, maar soms krijg ik daar Jehova-getuige-jeuk van
Dat ligt er dan weer aan hoe je een discussie voertquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef heksehiel het volgende:
Kan, maar soms krijg ik daar Jehova-getuige-jeuk van
En morgen kan het zomaar uit zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof dus dat er geen verkeerd moment is voor échte liefde.
Zoals ik gisteren vertelde. Mijn zus ging een week met haar vriend voordat hij 8 maanden naar Australië zou gaan. Een paar maanden daarna, zou zij 6 maanden in Mexico gaan studeren. Je zou denken dat dat een moment is dat het niet uitkomt, maar toch zijn ze ervoor gegaan, ondanks dat ze na een week iets hebben minimaal 9 maanden uit elkaar gingen. Ze zijn nog steeds bij elkaar
Ik heb schijt aan KF.quote:
Keihard ben je toch ook!quote:
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keihard ben je toch ook!
Hoi Kluts.
Kwestie van durven/doen. Ik ben iig iemand die het achteraf wel ziet in plaats van bij voorhand te zeggen dat het toch niet gaat werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zeker als de ander niet wil/kan heb je daar weinig over te zeggen.
Dat kan ook bij een relatie die gewoon goed lijkt te gaan en zonder grote afstanden! * djayzz ervaring heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En morgen kan het zomaar uit zijn.
Ik hoop nu te kunnen werken aan een goede vriendschap. Wat betreft het "hopen" dat is gewoon niet waar. Ik sluit de kans niet uit gebaseerd op hoe we op elkaar reageren, maar ik "hoop" niet. Als ik zou "hopen" dan zou ik er ook naar handelen, dwz erover verder dromen en niet willen uitkijken naar al het andere moois wat het mannelijke deel van de bevolking te bieden heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hoopt nog wel, dat blijkt wel uit hoe je er over praat/schrijft. Je weet alleen dat het verstandiger is om niet meer te hopen
Succes meid !
Ik gebruik het meer als dingen niet lukken. Juist als een soort van relativerende gedachte. En dat geldt net zo hard voor het niet krijgen van een baan, ziek worden in een vakantie, etc, etc. Je kunt het op alles betrekking laten hebben. Dus ik gebruik het op momenten dat het mij uitkomt of als ik van het gezeur van een ander af wil zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Waar het op lijkt (even een korte conclusie) is dat het voornamelijk wordt gebruikt als romantisering van de zaken. Het voor jezelf kunnen verwoorden. (wat mij nu niet lukt
)
ga wel pauze houden
i double thatquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat kan ook bij een relatie die gewoon goed lijkt te gaan en zonder grote afstanden! * djayzz ervaring heeft.
Dat kloptquote:
Foeiquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik gebruik het meer als dingen niet lukken. Juist als een soort van relativerende gedachte. En dat geldt net zo hard voor het niet krijgen van een baan, ziek worden in een vakantie, etc, etc. Je kunt het op alles betrekking laten hebben. Dus ik gebruik het op momenten dat het mij uitkomt of als ik van het gezeur van een ander af wil zijn
Maar er zijn situaties waarin een relatie op dat moment gewoonweg niet kan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kwestie van durven/doen. Ik ben iig iemand die het achteraf wel ziet in plaats van bij voorhand te zeggen dat het toch niet gaat werken.
Dat is wat anders als wat bij lotusss speelt. Dus een beetje een scheve vergelijkingquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar er zijn situaties waarin een relatie op dat moment gewoonweg niet kan.
Bijvoorbeeld als je iemand leert kennen met een relatie, of terwijl je zelf een relatie hebt, or whatever.
Precies,of idd iemand in het buitenland, je kan nu makkelijk zeggen 'nou, als het echt zo diep zit verhuis je toch" maar zo werkt het in het echte leven gewoon neit altijd. Ik zeg niet dat het nooit kan, maar in mijn geval van een aantal jaar geleden kon het gewoon niet, klaar. En nee, ook niet als je het echt echt echt wil!.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar er zijn situaties waarin een relatie op dat moment gewoonweg niet kan.
Bijvoorbeeld als je iemand leert kennen met een relatie, of terwijl je zelf een relatie hebt, or whatever.
Sorry, maar heb geen 86 pagina's teruggelezen, ik ging vooral in op de stelling van Cue.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders als wat bij lotusss speelt. Dus een beetje een scheve vergelijking
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef djayzz het volgende:
[quote]Op woensdag 10 juni 2009 12:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
i double that
quote:
Nee, dat is gewoon niet willen accepteren dat er echt wel signalen waren, die je niet wilde zien. Het gaat nooit zomaar opeens, pats boem uit. Of je bent gewoon stekeblindquote:Dat kan ook bij een relatie die gewoon goed lijkt te gaan en zonder grote afstanden! * djayzz ervaring heeft.
Precies. Soms gaat iets gewoon niet op dat moment.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies,of idd iemand in het buitenland, je kan nu makkelijk zeggen 'nou, als het echt zo diep zit verhuis je toch" maar zo werkt het in het echte leven gewoon neit altijd. Ik zeg niet dat het nooit kan, maar in mijn geval van een aantal jaar geleden kon het gewoon niet, klaar. En nee, ook niet als je het echt echt echt wil!.
Het hele forum kan je dan opdoeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
+ nog 100 andere discussies die hier al vaker gevoerd zijn. Dat jij hier als eeuwige vrijgezel nog wel 100 jaar rondloopt, betekent nog niet dat de nieuwe in de het singles topic die discussies niet nogmaals mogen voeren. Als dat de maatstaf wordt hier, dan kan [Singles] wel opgedoekt worden.
Nee, dat is gewoon niet willen accepteren dat er echt wel signalen waren, die je niet wilde zien. Het gaat nooit zomaar opeens, pats boem uit. Of je bent gewoon stekeblindquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ook bij een relatie die gewoon goed lijkt te gaan en zonder grote afstanden! * djayzz ervaring heeft.
Inderdaadquote:
Ook hier gehad anders hoor..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is gewoon niet willen accepteren dat er echt wel signalen waren, die je niet wilde zien. Het gaat nooit zomaar opeens, pats boem uit. Of je bent gewoon stekeblind
Oneens.. Als de tegenpartij een ander leert kennen en jou daarvoor laat vallen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is gewoon niet willen accepteren dat er echt wel signalen waren, die je niet wilde zien. Het gaat nooit zomaar opeens, pats boem uit. Of je bent gewoon stekeblind
Oeh tof , merk jij eigenlijk nog veel van de toekomstige cutbacks van de VS in manned spaceflights ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef kingmob het volgende:
Cool ze zijn een of ander marskarretje aan het testen buiten
Straks als ik klaar ben ff langsgaan
Duh, een kapotte relatie sleept nog altijd even voort. Maar het kapotgaan zelf kan blijkbaar echt van de een op de andere dag. Zo'n nitwit ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voorlopig lopen we hier erg achter op de crisis, dus is alles nog koek en ei. Komt nog wel, toen ik wilde beginnen met werken voelde ik ook de crisis in de ruimtevaart die al jaren eerder was ontstaan doordat de US het marsprogramma startte.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oeh tof , merk jij eigenlijk nog veel van de toekomstige cutbacks van de VS in manned spaceflights ?
Als je relatie de bom is, loop je niet iemand anders tegen het lijf en ga je daarvoor bij je partner weg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oneens.. Als de tegenpartij een ander leert kennen en jou daarvoor laat vallen..
Sommige kunnen naast vreemdgaan, goed acteren
dit is dan weer niet bij mij gebeurd
Ook dat nog idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oneens.. Als de tegenpartij een ander leert kennen en jou daarvoor laat vallen..
Sommige kunnen naast vreemdgaan, goed acteren
dit is dan weer niet bij mij gebeurd
Daar ben ik het wel mee eens.. kan ook niet op ingaan, want ik weet niet hoe het met de dame in kwestie is gelopen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je relatie de bom is, loop je niet iemand anders tegen het lijf en ga je daarvoor bij je partner weg.
Het is niet zo dat je doorlopend ruzie met elkaar moet hebben voor een slechte relatie, als alles voortkabbelt kan dat net zo goed een teken zijn dat het niet goed gaat.
Oh, ik bedoel dit ook in het algemeen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:28 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens.. kan ook niet op ingaan, want ik weet niet hoe het met de dame in kwestie is gelopen..
Ben ik niet met je eens.... Hij heeft een relatie... met zijn werk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wat anders als wat bij lotusss speelt. Dus een beetje een scheve vergelijking
Maar durven/doen kan toch alleen als de ander dat ook wil? Of heeft die niets te willen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kwestie van durven/doen. Ik ben iig iemand die het achteraf wel ziet in plaats van bij voorhand te zeggen dat het toch niet gaat werken.
Dat is wat Sedan ff niet snapt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar durven/doen kan toch alleen als de ander dat ook wil? Of heeft die niets te willen?
Ik denk wel dat je zomaar ineens verlieft kan worden op een ander.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je relatie de bom is, loop je niet iemand anders tegen het lijf en ga je daarvoor bij je partner weg.
Het is niet zo dat je doorlopend ruzie met elkaar moet hebben voor een slechte relatie, als alles voortkabbelt kan dat net zo goed een teken zijn dat het niet goed gaat.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is wat Sedan ff niet snapt.
It takes two to tango.
dat dusquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:32 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar durven/doen kan toch alleen als de ander dat ook wil? Of heeft die niets te willen?
oke, ik kan dat niet zo makkelijk.. ik ben een afwegerquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu (ik dus niet verliefd en ben en niet in die situatie zit) zeg ik Nee. Maar als ik me zou verplaatsen in die situatie, dan zou ik Ja zeggen.
weggaan doe je denk ik alleen als de huidige relatie je niet meer bevalt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je zomaar ineens verlieft kan worden op een ander.
weg gaan is dan nog iets anders.
Een zogenaamde "crush" is ook niet altijd een probleem, dat gaat 9 van de 10 keer snel weer voorbij. Maar verliefdhied is wat anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het altijd kan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.... Hij heeft een relatie... met zijn werk.
En sowieso het KAN altijd... het is een kwestie van WILLEN. Wil je er je huidige situatie voor opgeven (stabiliteit, het fijn vinden alleen te zijn), durf je jezelf bloot te geven etc.
Het is maar net hoe sterk de gevoelens zijn en of iemand de oude situatie wil inruilen voor een nieuwe situatie. Het KAN dus altijd. Vind het dus geen smoes.
Maar dat wordt je niet als in je relatie alles koek en ei is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:37 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Jij bent mijn kloon!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een zogenaamde "crush" is ook niet altijd een probleem, dat gaat 9 van de 10 keer snel weer voorbij. Maar verliefdhied is wat anders.
Je kan niet verwachten dat je opeens in een relatie helemaal niemand anders meer leuk, aantrekkelijk vindt, maar dat is ook helemaal niet erg, zolang je er maar niets mee doet.
ik kan me herinneren dat ik weleens gezegd heb, hey ff serieus moet dat hinderlijke kind ook mee?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:59 schreef mrbox het volgende:
Grappig !Maar ook echt een hekel aan haar ?
He's just not that into you. Als een man je leuk genoeg vindt zet ie zijn werk wel op gelijke hoogte met jequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.... Hij heeft een relatie... met zijn werk.
En sowieso het KAN altijd... het is een kwestie van WILLEN. Wil je er je huidige situatie voor opgeven (stabiliteit, het fijn vinden alleen te zijn), durf je jezelf bloot te geven etc.
Het is maar net hoe sterk de gevoelens zijn en of iemand de oude situatie wil inruilen voor een nieuwe situatie. Het KAN dus altijd. Vind het dus geen smoes.
Ik vind een Crush en verliefdheid het zelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar dat wordt je niet als in je relatie alles koek en ei is.
Ik heb het zelf gehad toen het in mijn relatie ff heel erg slecht ging. Niks mee gedaan, want ik hield van mijn vriend, maar als ik niet in die situatie had gezeten was ik nooit verliefd op een ander geworden.
Haha dat is grappig. Maar zomaar ineens vond je haar geweldig? Of stootte je haar eerst af doordat je haar hinderlijk vond en ben je haar door omstandigheden toch beter leren kennen en toen was ze heel anders dan jij dacht?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik kan me herinneren dat ik weleens gezegd heb, hey ff serieus moet dat hinderlijke kind ook mee?
ik kon haar echt niet uitstaan
Dat zijn echt 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik vind een Crush en verliefdheid het zelfde.
Ik denk echt dat je wel verlieft kan worden als je relatie goed is. Je moet er dan gewoon niks mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |