Hoezo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is toch alleen in het begin?
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
aw wat liefquote:
euhm... dat ziet er spannend uit (geloof ik)quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met onderstaande boot
[ afbeelding ]
Oké.. Tof!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaien
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de mijne ook zo'n beetje allemaal wel, kinderen erbij etc. Maar dan maar met andere mensen, ik ben dit jaar zowaar met mijn broertje geweest, was nog best geslaagd.
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?quote:
Ahhh, dikke knuffelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is toch alleen in het begin?
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
ja en mijn zusje woont samen en heeft net een kleine... dus ook geen optie helaas....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Wat een slecht excuusquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.quote:
Ik snap je wel, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.
Ik zal er nog eens over na gaan denken hoe/wat, maar aan de andere kant heb ik gewoon al geen zin meer om te gaan (ook al wil ik wel graag, snap je het nog?)..
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik heb hetzelfde
haha nee hoor... hier nog een mede-mutsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeft
Jeuj! Clubje oprichten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor... hier nog een mede-muts
23quote:
Je kan met Venco naar Parijs.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
ja, maar het begint steeds vaker te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"
een mutsen clubjequote:
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mensquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mij
Kei coolquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef erikje14 het volgende:
[..]
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal niets
niet als het een vreemd groepje isquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |