Geloven singles hierin?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
What's meant to be, will always find it's way
neequote:
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijvquote:
Niet mee eens dat het altijd zijn weg wel vind......quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
Whats ment to be, will always find its way
Nee ik zie ook niet hoe dat zou moeten gaan ? in eerste instantie nee en later dan toch ineensquote:
tsjaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijv.
Ik weet dat dit kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Tuurlijk, maar soms kan dat gewoon niet. En er zijn ook nog andere omstandigheden die dingen soms onmogelijk maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsja
Sommige mensen duiken er dan alsnog in, en wie weet wordt het ook wel wat....
maar andere mensen gaan daar voorzichtiger mee om....
dat heeft niet alleen met iemand wel of niet leuk genoeg vinden te maken....
je bent nog nooit van gedachten veranderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik zie ook niet hoe dat zou moeten gaan ? in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Heb ooit eens maanden van alles met een meisje uitgespookt, behalve dus zoenen etc. Ze bleef altijd slapen etc, niets gebeurd. En opeens na maanden was het toch raak tussen ons, uit het niets...
Preciesquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
De grote vraag is dan: Wie bepaald wat is 'meant to be'
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaakquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof in het idee dat als je iets écht wilt dat het kan. Ook in de liefde. Dus als iets "meant to be" is, dan maakt het niet uit op wat voor tijdstip/moment dat komt, het is altijd goed.
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?quote:
Ik ben op alle 3 mijn vriendjes verlieft geworden toen ik ze al lang kende en had ze voor ik verlieft werd nooit op die manier bekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.
Whats ment to be, will always find its way
Welkom terug in ieder geval
ik ben verliefd geworden op een meisje waar ik een hekel aan had, en kwa uiterlijk zeker niet mooi vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef mrbox het volgende:
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaak
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef rival het volgende:
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?
dat van die zekerheid enzo moet je maar even met een korreltje zout nemen momenteel![]()
Nee, dat denk ik dan weer niet. Niet per sé iigquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwam.
Soms is het een moment, een blik, een woord..... en het is raak..
Nou ja, ik ben een man, zij toen een heel mooi blond meisje met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...![]()
Maar toen had ik zelf die gedachtes niet eens gehad, tot die dag.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |