Dat zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of ik als een kerel, maar dat is niets nieuws
uhm.. ik weet nu niet of wij aan hetzelfde denken op dezelfde manierquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef JonKeL het volgende:
Als het is dat ik denk waar jij voor in de zenuwen zat, ik had heel me broek volgescheten denk ik
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Das waar![]()
heb je iets voor volgend jaar!
wat heb je gedaan dan afgelopen vakantie?
Te makkelijk, dus krijg je van mij gewoon eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
Of ik als een kerel, maar dat is niets nieuws
HW en ik worden het steeds vaker eens en denken hetzelfde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
Wat is eng? Heb geen tijd om terug te lezen
Dat dan weer wel!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef HeatWave het volgende:
Dat zou ook nog kunnen ja.
Oh wel, het is beter dan elkaar affikken tot het bot.
Mooi he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HW en ik worden het steeds vaker eens en denken hetzelfde.
[..]
Dat dan weer wel!
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over lichtekooi, ik snap er niks van namelijk
Je kunt alles tegen me zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
Te makkelijk, dus krijg je van mij gewoon eenje
Ik vind het prachtigquote:
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Nee, want ik denk als een kerelquote:
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. ik weet nu niet of wij aan hetzelfde denken op dezelfde manier
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want ik denk als een kerel![]()
[..]
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Doe niet zo hysterisch danquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leuk![]()
Dus logisch dat je zenuwen hebt, maar op het moment dat hij er is zal dat wel minder worden
Ik ben blij dat je het iig zegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar even.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef heksehiel het volgende:
De mijne ook, maar dat zit veel lekkerderOk, nu weer verder an die arbeit, bis later
Heb je geen zelfbeheersing?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort watquote:
It's worth a shotquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef rival het volgende:
Nou ik zie anders genoeg kerels die zich heul wat van opmerkingen aantrekken
Ik weet het ook niet, maar dit is wel de eerste keer dat ik zo onder de indruk ben, dus dat is al anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort wat.
Ik het uitzicht, jij de waarschuwingquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?
Je tranen kan je wegvegen voordat hij er isquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerstvolgende keer dat hij wat anders zegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik het uitzicht, jij de waarschuwing.
Nevermind, ik verveel me, dan ga ik slap lullen.
Maar misschien leer je het juist door deze afspraak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb geen zelfbeheersing. Als ik wbt drink voel ik me beter, maar ik drink al te veel.
Ik moet gewoon eerst wat beter met mezelf overweg kunnen, dan kan ik dat ook wel met de situatie.
Knuffel..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Helaas, hij voelt alsnog alleen vriendschap voor me (al hoopte hij ook wel op meer). De klik die hij voelde was volgens hem alleen seksueel (vind je het gek, 6 mnd geen seks).
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
Daar moet je hem ook niet mee lastig vallen. Geen vent zit bij date 1 te wachten op dramatische verhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Luister naar deze wijze woordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerste volgende keer dat hij wat anders zegt
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
Knoop je deze woorden goed in je oren, zodat je die nog hoort de eerste volgende keer dat hij wat anders zegt
Ik zag hem al een beetje aankomen - hij klonk wat afhoudend. Wel vervelend voor je - het is altijd teleurstellend als het toch niet zo loopt als je zou willenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:15 schreef Lotusss het volgende:
Hij heeft eindelijk gereageerd...
Ik heb hem gezegd dat het - als het aan mij ligt - dan gewoon een mooie vriendschap wordt. We hadden gisteren gewoon supergoede gesprekken dus wat dat betreft klikken we wel goed.
Hoewel ik twijfel aan zijn reden dat hij alleen een seksuele klik had (ik dacht toch écht wel meer te voelen qua emoties van zijn kant) kan/moet ik hem nu wel loslaten.
Zoals ik al ergens eerder gezegd heb, een vriendschap is ook mooi en ik heb nu in ieder geval duidelijkheid. Die twee dingen zijn me erg veel waard. Ben dus niet boos en voel me ook niet gebruikt.
En mocht er alsnog iets groeien uit die vriendschap als hij weer terug in NL is, wie weet... maar dan moet ik wel vrijgezel zijn... want ik ga NIET op hem zitten wachten. Als ik iemand leuk vind dan ga ik er voor de volle 100% voor. En ik verwacht ook niets minder van de ander.
Voel me nu vooral héél erg verdrietig...
Ja idd.. hij zei namelijk zelf dat hij het gevoel had dat hij me gebruikt had en dat hij zich best een eikel voelde. En ik zei eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik was er zelf bij, ik heb ja gezegd, de seks was lekker. Dus waarom zou ik me gebruikt voelen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, je was er zelf bij hè![]()
Je snapt hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Lotusss het volgende:
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.
Ik heb duidelijkheid. Mocht hij me later dit jaar alsnog via een rare kronkel ineens wél leuk gaan vinden, dan moet ik dat eerst in zijn handelen zien en niet in zijn woorden. Maar dat is het laatste waar ik op ga zitten wachten.
Omdat hij waarschijnlijk wel wist dat bij jou de klik verder ging dan alleen seksueel. Dus is het ook een beetje een kutactie van 'mquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja idd.. hij zei namelijk zelf dat hij het gevoel had dat hij me gebruikt had en dat hij zich best een eikel voelde. En ik zei eigenlijk precies hetzelfde als jij. Ik was er zelf bij, ik heb ja gezegd, de seks was lekker. Dus waarom zou ik me gebruikt voelen?
Ja nogmaals de wijze les die ik geleerd heb: de intenties van een persoon worden niet in woorden, maar in daden geuit... En gebrek aan handelen is dus ook communicatie...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zag hem al een beetje aankomen - hij klonk wat afhoudend. Wel vervelend voor je - het is altijd teleurstellend als het toch niet zo loopt als je zou willen
Zielige film halen, veel chocola en even lekker janken op de bank
Maar het was wel een lekkere kutactiequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat hij waarschijnlijk wel wist dat bij jou de klik verder ging dan alleen seksueel. Dus is het ook een beetje een kutactie van 'm
Maar je zij toch dat je als je naar zijn handelen keek juist wel dacht dat er meer was?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoe lief de woorden ook zijn, de ware intenties van een persoon komen pas naar voren in zijn handelen. Dat betekent impliciet dat als die persoon niet of te weinig handelt, dat je daar ook de conclusies uit moet trekken.
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:26 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je zij toch dat je als je naar zijn handelen keek juist wel dacht dat er meer was?
Brie en wijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja nogmaals de wijze les die ik geleerd heb: de intenties van een persoon worden niet in woorden, maar in daden geuit... En gebrek aan handelen is dus ook communicatie...
En btw.. ik ben allergisch voor chocolade![]()
Heb nog anderhalve fles wijn in de koelkast en brie enzo (ingekocht voor gisteren). Die gaan wel op vandaag denk ik
Werkelijk ook voor je gevoel ? kan me voorstellen dat je geestelijk wel weer single bent en wilt zijn maar dat het gevoel er nog even achteraan hobbelt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.
Ik kan nu wel stiekem blijven hopen op meer en me storten in een waarschijnlijk hopeloze eenzijdige verliefdheid maar daar heb ik alleen mijzelf mee. Het is nu een vriendschap en dat is ook mooi.
En nogmaals, que sera, sera. Mocht het ooit meer worden van BEIDE kanten dan zie ik het dan wel en dan moet hij er ook zeker naar handelen. Maar ik ben nu officieel en voor mijn gevoel weer single.
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zijn laatste handeling is dat hij aangeeft dat er niet meer in zit dan vriendschap. Daar ga ik dus maar vanuit, immers mijn vermoedens zijn nergens concreet op gebaseerd en waarschijnlijk wat ingekleurd door die roze bril van mij.
Ik kan nu wel stiekem blijven hopen op meer en me storten in een waarschijnlijk hopeloze eenzijdige verliefdheid maar daar heb ik alleen mijzelf mee. Het is nu een vriendschap en dat is ook mooi.
En nogmaals, que sera, sera. Mocht het ooit meer worden van BEIDE kanten dan zie ik het dan wel en dan moet hij er ook zeker naar handelen. Maar ik ben nu officieel en voor mijn gevoel weer single.
Sillygirlquote:
Geestelijk en gevoel gaan niet samen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkelijk ook voor je gevoel ? kan me voorstellen dat je geestelijk wel weer single bent en wilt zijn maar dat het gevoel er nog even achteraan hobbelt..
Ik bedoelde dat je kennelijk ook niet altijd van zijn handelen uit kan gaan. Sterkte, dat soort dingen is niet makkelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geloven singles hierin?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
What's meant to be, will always find it's way
neequote:
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijvquote:
Niet mee eens dat het altijd zijn weg wel vind......quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
Whats ment to be, will always find its way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |