Mooi he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
HW en ik worden het steeds vaker eens en denken hetzelfde.
[..]
Dat dan weer wel!
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vertel er eens wat meer over lichtekooi, ik snap er niks van namelijk
Je kunt alles tegen me zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:05 schreef rival het volgende:
Te makkelijk, dus krijg je van mij gewoon eenje
Ik vind het prachtigquote:
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Nee, want ik denk als een kerelquote:
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
uhm.. ik weet nu niet of wij aan hetzelfde denken op dezelfde manier
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar evenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want ik denk als een kerel![]()
[..]
Top! Bedankt dat je het ff zegt man.
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb niks raars met mannen gehad, maar mijn vader heb ik na de schijding van mijn moeder niet meer gezien, misschien heeft het daar iets mee te maken.
Doe niet zo hysterisch danquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een jongen ontmoet en ik was meteen helemaal 'verlieft'. We hebben gezoend en afgesproken om elkaar gisteren te zien.
Dat heb ik afgezegd.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik meteen zo erg onder de indruk was en ik weet niet wat ik er mee moet.
Ik vindt het echt heel eng
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Afspreken dus gewoon? Je vindt hem blijkbaar erg leuk![]()
Dus logisch dat je zenuwen hebt, maar op het moment dat hij er is zal dat wel minder worden
Ik ben blij dat je het iig zegtquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Na 5 min staren dacht ik, ik zeg het maar even.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef heksehiel het volgende:
De mijne ook, maar dat zit veel lekkerderOk, nu weer verder an die arbeit, bis later
Heb je geen zelfbeheersing?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort watquote:
It's worth a shotquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:11 schreef rival het volgende:
Nou ik zie anders genoeg kerels die zich heul wat van opmerkingen aantrekken
Ik weet het ook niet, maar dit is wel de eerste keer dat ik zo onder de indruk ben, dus dat is al anders.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben geen expert maar als dat met je vader te maken heeft, dan zou je dat eerder hebben gehad toch?
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Zo ben ik dan ook wel weer, voor wat hoort wat.
Ik het uitzicht, jij de waarschuwingquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie is nu de "voor wat" en wie is de "hoort wat"?
Je tranen kan je wegvegen voordat hij er isquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Maar hij wil toch niet iemand die gaat huilen van de zenuwen om hem alleen maar te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |