tsjaquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, ik denk echt dat je dingen kan mislopen door omstandigheden hoor. Hoevaak ik al niet iemand ben tegengekomen uit het buitenland bijv.
Ik weet dat dit kanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Tuurlijk, maar soms kan dat gewoon niet. En er zijn ook nog andere omstandigheden die dingen soms onmogelijk maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
tsja
Sommige mensen duiken er dan alsnog in, en wie weet wordt het ook wel wat....
maar andere mensen gaan daar voorzichtiger mee om....
dat heeft niet alleen met iemand wel of niet leuk genoeg vinden te maken....
je bent nog nooit van gedachten veranderd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:43 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee ik zie ook niet hoe dat zou moeten gaan ? in eerste instantie nee en later dan toch ineensofzo ?
Ik wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Heb ooit eens maanden van alles met een meisje uitgespookt, behalve dus zoenen etc. Ze bleef altijd slapen etc, niets gebeurd. En opeens na maanden was het toch raak tussen ons, uit het niets...
Preciesquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
De grote vraag is dan: Wie bepaald wat is 'meant to be'
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaakquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
je bent nog nooit van gedachten veranderd?
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef Nouk84 het volgende:
Ik geloof in het idee dat als je iets écht wilt dat het kan. Ook in de liefde. Dus als iets "meant to be" is, dan maakt het niet uit op wat voor tijdstip/moment dat komt, het is altijd goed.
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?quote:
Ik ben op alle 3 mijn vriendjes verlieft geworden toen ik ze al lang kende en had ze voor ik verlieft werd nooit op die manier bekeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.
Whats ment to be, will always find its way
Welkom terug in ieder geval
ik ben verliefd geworden op een meisje waar ik een hekel aan had, en kwa uiterlijk zeker niet mooi vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef mrbox het volgende:
Ging mij meer om van gevoel veranderen, van gedachte veranderen doe ik maar al te vaak
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwamquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
maar heb je in die maanden ervoor dan nooit dat soort gedachtes gehad?
Ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:48 schreef rival het volgende:
en als dat een mexicaan is dan zou je je baan opzeggen en naar mexico gaan zonder zekerheid op een baan oid?
dat van die zekerheid enzo moet je maar even met een korreltje zout nemen momenteel![]()
Nee, dat denk ik dan weer niet. Niet per sé iigquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan zouden dus alleen de mensen die geloven in een 'god' etc of het 'lot' er in geloven?
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ik zou liegen als ik zo zeggen van niet, maar het was echt niet de intentie van onze "relatie" ze was ook VEEL jonger dan ik. Maar opeens lagen we toch bij mij op de bank te zoenen, en ik kan je recht in je ogen aankijken en zeggen dat het niet van mij afkwam.
Soms is het een moment, een blik, een woord..... en het is raak..
Nou ja, ik ben een man, zij toen een heel mooi blond meisje met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik geloof je, ik heb het zelf meegemaakt...![]()
Maar toen had ik zelf die gedachtes niet eens gehad, tot die dag.....
Nee niet iedereen natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:53 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, dat denk ik dan weer niet. Niet per sé iig
Nu (ik dus niet verliefd en ben en niet in die situatie zit) zeg ik Nee. Maar als ik me zou verplaatsen in die situatie, dan zou ik Ja zeggen.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:
"If you love someting, set it free.
If it comes back to you, it's yours,
if it doesn't, it never was"
Hij kiest nu heel duidelijk niet om iets met mij te willen, dus dan moet ik er niet achteraan blijven lopen. En ben wel een voorstander van jouw quote hoor. Ik bedoel, het was wel een vrij gecompliceerde situatie aangezien hij tot oktober nog in het buitenland zit (hij is wel Nederlander btw).
Mocht de situatie veranderen na oktober, dan zou het ineens heel erg anders kunnen zijn. Maar voor de zoveelste keer, ik ga niet wachten op iets wat ooit heel misschien gaat gebeuren. En dan nog, als het zo moet zijn, dan moet hij wel verdomde goed laten zien dat het hem dan wel echt menens is. En dus niet alleen met lieve woordjes!
Maar ja... geef me een weekje en ik ben weer klaar voor een lekkere vrijgezelle man (met ballen!)
Die tekst komt me heel bekend voorquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een poster in haar slaapkamer hangen met de tekst:
"If you love someting, set it free.
If it comes back to you, it's yours,
if it doesn't, it never was"
Hij kiest nu heel duidelijk niet om iets met mij te willen, dus dan moet ik er niet achteraan blijven lopen. En ben wel een voorstander van jouw quote hoor. Ik bedoel, het was wel een vrij gecompliceerde situatie aangezien hij tot oktober nog in het buitenland zit (hij is wel Nederlander btw).
Mocht de situatie veranderen na oktober, dan zou het ineens heel erg anders kunnen zijn. Maar voor de zoveelste keer, ik ga niet wachten op iets wat ooit heel misschien gaat gebeuren. En dan nog, als het zo moet zijn, dan moet hij wel verdomde goed laten zien dat het hem dan wel echt menens is. En dus niet alleen met lieve woordjes!
Maar ja... geef me een weekje en ik ben weer klaar voor een lekkere vrijgezelle man (met ballen!)
M'n reet, zo werkt dat dus echt niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd.. maar als ik deze post zo lees, denk ik dat je er inderdaad goed aan doet om nu voor jezelf te kiezen.
Whats ment to be, will always find its way
Welkom terug in ieder geval
Grappig !quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben verliefd geworden op een meisje waar ik een hekel aan had, en kwa uiterlijk zeker niet mooi vond![]()
ineens vond ik haar 1 van de mooiste meiden die ik ken
Als ik nu terug in de tijd zou kunnen en 1 ding overdoen zou ik nu in Goteborg wonen, dat weet ik wel zeker. Het is wel gesleten na al die jaren, maar soms heb ik er nog spijt vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nu (ik dus niet verliefd en ben en niet in die situatie zit) zeg ik Nee. Maar als ik me zou verplaatsen in die situatie, dan zou ik Ja zeggen.
Ik neem die woorden in de mond als iets door volledig toeval precies in elkaar valt, zeker als het eerst misging. Dus als iemand 10 jaar later zijn/haar jeugdliefde tegenkomt en ze vinden elkaar meteen weer geweldig. Dat moment, inclusief al die tijd zonder elkaar, was dan "meant to be".quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee niet iedereen natuurlijk.
Maar meer als in, als een niet gelovige (geen god, allah, destiny) in 'meant to be' geloofd.. wie bepaald dan wat 'meant to be' is? Dan zal hij/zij dat dan voor zichzelf moeten bepalen.
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee niet iedereen natuurlijk.
Maar meer als in, als een niet gelovige (geen god, allah, destiny) in 'meant to be' geloofd.. wie bepaald dan wat 'meant to be' is? Dan zal hij/zij dat dan voor zichzelf moeten bepalen.
daar ben ik het volledig mee eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.
Ik val in de categorie 'niet gelovige' en heb geen idee. Maar dat komt ook omdat ik niet in "meant to be" geloof, of meer dat er geen verkeerd moment voor liefde oid is.
Kun je dat ook uitleggen waarom je dat denkt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
M'n reet, zo werkt dat dus echt niet...
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:50 schreef Lotusss het volgende:
Is een excuus..quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...
Stop daarmeeHij wil je niet op de manier als jij graag zou willen. Kut, super kut zelfs, maar hou jezelf niet iets voor wat er niet is. Dat is zinloze zelfkwelling. Sterkte.
Het wordt dan dus vooral gebruikt als uhm grapje ofzo (niet het juiste woord).. maar het is dus vaak dan as achteraf te zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik neem die woorden in de mond als iets door volledig toeval precies in elkaar valt, zeker als het eerst misging. Dus als iemand 10 jaar later zijn/haar jeugdliefde tegenkomt en ze vinden elkaar meteen weer geweldig. Dat moment, inclusief al die tijd zonder elkaar, was dan "meant to be".
Maar geloven dat alles wat goed hoort te komen goed komt zie ik als ijdele hoop. Een beetje in de categorie 'boontje komt om z'n loontje'. Mensen willen graag geloven in een rechtvaardige wereld.
* mee eens!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Als je zo snel al weer over een gast waar je écht, echt verliefd op was heen bent, zou je kunnen gaan twijfelen aan je eigen gevoel en je laatste stukje tussen haakjes impliceert dat hij geen ballen had. Ofwel, je accepteert nog steeds niet helemaal zijn verklaring en wil nog geloven dat het 'bindingsangst' is en dat jullie samen nog oud worden en kindjes krijgen. Als hij het maar inziet...
Stop daarmeeHij wil je niet op de manier als jij graag zou willen. Kut, super kut zelfs, maar hou jezelf niet iets voor wat er niet is. Dat is zinloze zelfkwelling. Sterkte.
Al een keer gehad deze discussie...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kun je dat ook uitleggen waarom je dat denkt?
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
Dan heb je nog het verschil tussen een 'niet-gelovige' en een atheïst. Een atheïst zal zeggen dat het absoluut niet bestaat.
Ik val in de categorie 'niet gelovige' en heb geen idee. Maar dat komt ook omdat ik niet in "meant to be" geloof, of meer dat er geen verkeerd moment voor liefde oid is.
en datquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
nuff saidquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al een keer gehad deze discussie...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.
Je zal dan door velen horen, mochten jullie elkaar weer vinden, dat het meant to be was. Zou je daar dan zelf ook in geloven?
Ook bullshit, als je wil dan kan alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stel je wordt verliefd, maar door wat voor reden dan ook kan je niet bij elkaar zijn.. (bedenk de meest onlogische/logische redenen maar). In ieder geval je kan niet bij elkaar zijn en besluit dan ermee te stoppen.
Je zal dan door velen horen, mochten jullie elkaar weer vinden, dat het meant to be was. Zou je daar dan zelf ook in geloven?
+ nog 100 andere discussies die hier al vaker gevoerd zijn. Dat jij hier als eeuwige vrijgezel nog wel 100 jaar rondloopt, betekent nog niet dat de nieuwe in de het singles topic die discussies niet nogmaals mogen voeren. Als dat de maatstaf wordt hier, dan kan [Singles] wel opgedoekt worden.quote:
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, persoonlijk ben ik een determinist, waardoor voor mij alles 'meant to be' is. Maar op het gebied van persoonlijke relaties zeg ik het alleen achteraf. En het kan natuurlijk nog altijd fout gaan, maar daar gaan we maar niet vanuit als dat al eens eerder is gebeurdquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het wordt dan dus vooral gebruikt als uhm grapje ofzo (niet het juiste woord).. maar het is dus vaak dan as achteraf te zeggen.
Al betekend het natuurlijk niks dat een jeugdliefde elkaar weer vindt, dat kan net zo goed weer na een tijdje foutlopen. is het dan nog steeds 'meant to be' geweest?
"Ik" heb er geen zin op in te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan kan je hem niet meer voeren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het verwerken van de verliefdheid is eigenlijk al deels begonnen toen met die mail van hem... ik heb nog wel gevoel maar hield er al wel bewust en onbewust rekening mee dat het zo zou eindigen. En natuurlijk is het ook een stukje relativeren van mezelf hè...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kan wel (proberen) uit te leggen waarom jij wel gelooft of niet gelooft. En dat kan de ander dan weer tot denken zetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.
Het zou mij helpen denk ik. Tussen de buien van verdriet door waarin ik denk dat ik zou verzinkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee, want ik geloof dus dat er geen verkeerd moment is voor échte liefde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Je hoopt nog wel, dat blijkt wel uit hoe je er over praat/schrijft. Je weet alleen dat het verstandiger is om niet meer te hopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het verwerken van de verliefdheid is eigenlijk al deels begonnen toen met die mail van hem... ik heb nog wel gevoel maar hield er al wel bewust en onbewust rekening mee dat het zo zou eindigen. En natuurlijk is het ook een stukje relativeren van mezelf hè...
En nee, ik hoop helemaal niet meer, ik dacht dat ik daar wel heel duidelijk in was!![]()
Wat ik met ballen bedoel is dat ik iemand ben die best wel assertief in het leven staat en dat ik niet iemand moet hebben waar ik zomaar overheen loop...
Weet nu niet of je op datgene wat ik er nu in gooit doelt. Maar ik ben vooral benieuwd naar de denkwijze van de mensen bij dezequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef heksehiel het volgende:
Behoorlijk zinloos ook om te gaan discussieren om iets waar de één wel in gelooft en de ander niet. Beiden kunnen niets bewijzen en beide meningen zijn gestoeld op geloof. Klaar.
Ja. In a way.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan, maar soms krijg ik daar Jehova-getuige-jeuk vanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan wel (proberen) uit te leggen waarom jij wel gelooft of niet gelooft. En dat kan de ander dan weer tot denken zetten.
Is KF er?quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook bullshit, als je wil dan kan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |