klinkt goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:18 schreef Ripley het volgende:
Ik moet werken deze zomer, maar wel 2 weken in Turkije en een week in spanje
Hahaha gaat je goed af dan hequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef djayzz het volgende:
En dat voor iemand die minder zou fokken op het werk
Ik ga in mijn eentje naar hamburg, en ga daar bij een vriend logeren, dus dat is niet alleen. En italie weet ik nog niet of er iemand mee gaat, maar daar ga ik ook een vriend opzoeken...maar waarschijnlijk wel ergens anders overnachten, zo goed ken ik die gast niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
inderdaad, in je 1tje op vakantie gaan lijkt me niets (dus dat doe ik ook niet)
Eeeej meneertjequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hahaha gaat je goed af dan he
carooltje vraagt zich af hoe het met haar soesjes zit eigenlijks![]()
Ik heb er vorig jaar over gedacht en ik zit er sinds gisteren weer aan te denken. Misschien dat ik dat ook wel een weekje ga doen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef erikje14 het volgende:
ja ook dat idd, heb wel een single vriendin maar paar uurtjes koffie drinken is meer dan genoeg.. moet daar echt geen week mee weg gaan.. dan weet ik zeker dat er maar een van ons terugkomtquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keer alleen naar italie geweest en naar australie, het was wel leuk eigenlijk. Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
Verder heb ik zat single vrienden en vriendinnen, als ik wil kan er altijd wel iemand mee. Maar ik vind niet iedereen geschikt om dag en nacht op elkaars lip te zitten
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
mag ik vragen met wie jullie dan gaan? ik heb nogal moeite om iemand te vinden om mee te gaan, me vriendinnen hebben allemaal al een relatie en meegaan als 3e wiel heb ik geprobeerd maar was geen succes.. en in me uppie gaan lijkt me niks eigenlijs
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaienquote:
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaasquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?
Je bent blond en je hebt een goed paar tieten. Dat doet wonderen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Maar ik leg ook makkelijk contact met vreemden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The remedy is the experience.
Suffe types. Bah!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
Oh, wat irritant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee die zijn allemaal van die romantische "droomreisjes" aan het plannen... ze zijn nie meer zulke feestbeesten als vroeger helaas
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Klonterpot het volgende:
Van de zomer twee weken varen, in het najaar de echte vakantie: 6 weken Australiëheerlijk varenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:24 schreef Ripley het volgende:
Verder heb ik zat single vrienden en vriendinnen, als ik wil kan er altijd wel iemand mee. Maar ik vind niet iedereen geschikt om dag en nacht op elkaars lip te zitten
It helpsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:26 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Je bent blond en je hebt een goed paar tieten. Dat doet wonderen.
zijn nog allemaal zonder kidsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, wat irritant.En de kinderen dan?
Kans is ook groot dat je ze niet mee wilt hebben. Vrouwen met vriend op vakantie gaan vaak jankzakken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Willen je vriendinnen niet zonder aanhang mee dan?
quote:
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Kans is ook groot dat je ze niet mee wilt hebben. Vrouwen met vriend op vakantie gaan vaak jankzakken.
Eenzaamheid verbindt, its true.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
It helps
Maar in Australie heb ik gewoon zelf iemand anders aangesproken die ook alleen zat in eerste instantie. Je moet je gewoon over wat gene heenzetten
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen door Don Juan San Pablo 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was zo lief en ze miste hem zo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was echt de ware...
Nom nom....
mwah, ik spreek zal sowieso niemand aansprekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Eenzaamheid verbindt, its true.
Het is eigenlijk vreemd dat we zo'n gene voelen om iemand gewoon aan te spreken. Er zijn landen waar het volslagen normaal is om met iemand een praatje te maken.
Ik heb die gene vooral bij bloedmooie vrouwen :$
Die lopen er zat in hersionissos, brave Ierse meisjes die zich laten volpompen op vakatie en thuis weer braaf naar de kerkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Overigens ook vaak genoeg meegemaakt dat die meiden zich op vakantie goed lieten verwennen door Don Juan San Pablo 's nachts en 's ochtends weer aan de lijn hingen met 'lief'. Hij was zo lief en ze miste hem zo.
Nom nom....
Op vakantie in mijn ervaring waren dat met name degenen MET partner thuis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......
En aan het eind van de avond ben je ze kwijt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ja ook zulke vriendinnen heb ik hoor..... ga je leuk feessie doen en dan zijn ze de hele tent aan het aflebberen......
Dat is toch alleen in het begin?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook dat idd dan krijg je dat ze de hele dag zitten bellen en smsen en dat ze dan alle smsjes gaan voorlezen en dat je dus je hele vakantie over niks anders praat als over haar "grote liefde"
Omdat ik toch niemand heb om mee te gaan.quote:
ja ik bedoel ook de meiden met partner... en dan de volgende dag schijnheilig zitten doen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Op vakantie in mijn ervaring waren dat met name degenen MET partner thuis.
ja en de volgende morgen een smsje krijgen dat ik wel moet zeggen dat ze bij mij heeft geslapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En aan het eind van de avond ben je ze kwijt?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is toch alleen in het begin?
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
Ik wil wel mee hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
klinkt goed![]()
mag ik vragen met wie jullie dan gaan? ik heb nogal moeite om iemand te vinden om mee te gaan, me vriendinnen hebben allemaal al een relatie en meegaan als 3e wiel heb ik geprobeerd maar was geen succes.. en in me uppie gaan lijkt me niks eigenlijs
Whats the problem?....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb trouwens afgezegt en gezegd dat ik denk dat het geen goed idee is en dat ik hem niet meer kan zien. Hij wilde me vanavond bellen dan en ik zei nee en dat ik niet opneem.
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
nou ik heb het vorig jaar meegemaakt en dat ga ik dus echt niet meer doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
En waar ga je dan heen? om wat te gaan doen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:23 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er vorig jaar over gedacht en ik zit er sinds gisteren weer aan te denken. Misschien dat ik dat ook wel een weekje ga doen...
Sja, de mijne ook zo'n beetje allemaal wel, kinderen erbij etc. Maar dan maar met andere mensen, ik ben dit jaar zowaar met mijn broertje geweest, was nog best geslaagdquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik toch niemand heb om mee te gaan.
Serieus; al mijn vrienden hebben een relatie![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
aw wat liefquote:
euhm... dat ziet er spannend uit (geloof ik)quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Met onderstaande boot
[ afbeelding ]
Oké.. Tof!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef Ripley het volgende:
Ik bedenk televisieprogramma's, maar in dit geval ga ik mee om een van onz eprogramma's te draaien
Ik dacht hetzelfdequote:
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusjequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de mijne ook zo'n beetje allemaal wel, kinderen erbij etc. Maar dan maar met andere mensen, ik ben dit jaar zowaar met mijn broertje geweest, was nog best geslaagd.
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?quote:
Ahhh, dikke knuffelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:35 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik kan dit niet.
Nu zit ik te huilen.
ja en mijn zusje woont samen en heeft net een kleine... dus ook geen optie helaas....quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Wat een slecht excuusquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben enigskind, dus ik kan niet met een broertje of zusje
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
Wij denken wel verdacht vaak hetzelfde, ben jij ook een kloon van mij?
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.quote:
Ik snap je wel, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoezo? Dan kan ik toch niet met een broertje/zusje gaan? Haha.
Ik zal er nog eens over na gaan denken hoe/wat, maar aan de andere kant heb ik gewoon al geen zin meer om te gaan (ook al wil ik wel graag, snap je het nog?)..
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, ik heb hetzelfde
haha nee hoor... hier nog een mede-mutsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed zo! Dan ben ik niet de enige muts die er last van heeft
Jeuj! Clubje oprichten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor... hier nog een mede-muts
23quote:
Je kan met Venco naar Parijs.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Edit; Oja, een Single vakantie lijkt mij trouwens helemaal niets (via zo'n organisatie), want ik denk dat ik daar niet het type voor ben.
ja, maar het begint steeds vaker te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden waren we het anders nog "zowaar eens"
een mutsen clubjequote:
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mensquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou die kreeg ik dus laatst ook door en ik moet zeggen dat het mij ook helemaal niks lijkt..... dan is het echt zo verplicht met een stelletje vreemden in een bus..... is niks voor mij
Kei coolquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef erikje14 het volgende:
[..]
bestaan die ook nog dan? lijkt me inderdaad ook helemaal niets
niet als het een vreemd groepje isquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Ik wil sowieso met het vliegtuig, want ik ga niet in een bus. Maar gewoon; ik ben niet zo'n groepjes mens
Mwah. In een groepje ben ik 7 van de 10 keer niet mijzelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
niet als het een vreemd groepje is
Hehequote:
quote:
Sorry, wij zijn van de Viva en de Flairquote:
en van de lekker mannen tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry, wij zijn van de Viva en de Flair
Op dat gebied hebben we in ieder geval ook een overeenkomstquote:
Ik dacht dat jij mee ging!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]Tenminste, als zij dat ook wil.
![]()
Maar ik ga naar college!
hahaha mannenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op dat gebied hebben we in ieder geval ook een overeenkomst![]()
Nee dan ga ik huilen aan de telefoon.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
waar ben je bang voor? erger dan wat je nu doet kan het niet worden toch?
laat hem iig bellen
Hahahaquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha mannen![]()
![]()
k heb echt een beurt nodig geloof ik![]()
Vertel er eens wat meer over lichtekooi, ik snap er niks van namelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee dan ga ik huilen aan de telefoon.
Ik zat al te huilen van de zenuwen omdat ik hem weer zou zien en te trillen.
Ik heb hem pas 1 keer gezien!
Ik was niet eens zo zenuwachtig voor mijn rij examen.
hahaha have fun! en succes meidquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
"even" regelen dan!
Ik ga er vandoor! Even naar een college op "kraam"bezoek & daarna ga ik écht écht écht wat doen voor mijn tentamen morgen, want het begint tijd te worden
You've come to the right place danquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha mannen![]()
![]()
k heb echt een beurt nodig geloof ik![]()
ohw vertelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
You've come to the right place dan.
Heb je hele nare ervaringen in het verleden gehad oid dat je nu zo in paniek raakt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldigquote:
ja net zo onschuldig al mij zekersquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK weet van niets, ik ben onschuldig.
Wat weet jij van mij?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja net zo onschuldig al mij zekersgeloof er niks van
Hmmm dat is ook niet helemaal gezond... rare dingen meegemaakt ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |