Ja dat was ik en ben ik nog steedsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen Fokker.
Maar was jij nou die mede wiskundeliefhebber![]()
?
Dan ben ik nu toch wel benieuwd of ik je stiekem niet kenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm ik niet. Maar leuke tent. Vaste stek geweest.
Impulsief.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:11 schreef Kluts het volgende:
Ik ben altijd van het impulsief smsen en later bedenken dat ik het misschien toch anders had moeten brengen.
1999-2005 toch zeker 3-4 keer per maand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dan ben ik nu toch wel benieuwd of ik je stiekem niet kenKom er niet (meer) heel vast, maar wel al lang..
Jij stuurt me er nooit eentjequote:
Dat wel, maar ik kan er altijd wel om lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Impulsief.![]()
Ik ben van de "ik ben dronken en dan ga ik smsen en dat had ik beter niet kunnen doen" smsjes.
Bel je wel veel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik stuur sowieso niet bijster veel SMSjes
En het maakt me niet uit als ik pas een dag later reaktie krijg, is alleen lastig als ik iets moet weten om een bepaalde tijd
Heeft hij nu al terug gesmst dan ? aangezien je gaat slapenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Lieve smsjes zijn trouwens veel toffer dan geile.
Nah, da's dan wel net voor mijn tijd, denk ik...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
1999-2005 toch zeker 3-4 keer per maand.
Ik kreeg laatst een lief smsje van mn huisgenootje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Juist.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Al een aantal keer zelfs. Dus nu kan ik met een gerust hart gaan slapen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heeft hij nu al terug gesmst dan ? aangezien je gaat slapen
Ik hoop eigenlijk dat ik een heel lief smsje krijg... maar om half 1 ga ik toch echt (proberen te) slapen en dan zie ik morgenochtend wel of hij terug gesms't heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Ben je wel single dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al een aantal keer zelfs. Dus nu kan ik met een gerust hart gaan slapen ja.
Ff off-topic: Sinds we die huge fight hebben gehad en hebben uitgepraat, gaan we echt een stuk liever met elkaar om. Iig dat er meer begrip is voor mijn (soms bizare) gedachtenkronkels. Echt super. Voel me closer met hem dan ever.
Dat is idd tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een lief smsje van mn huisgenootje.
Ze zei dat ze vond dat ik positief verander op dit moment en zulks en dat soort dingen vind ik dan wel echt lief.
Waarom kreeg je dat per sms ? je woont toch samen met haar . Afgezien van datquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een lief smsje van mn huisgenootje.
Ze zei dat ze vond dat ik positief verander op dit moment en zulks en dat soort dingen vind ik dan wel echt lief.
Ben jij ook al MIJN kloon?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Ik heb een ontzettende tyfushekel aan bellen.
Smsen doe ik dus eigenlijk altijd.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je wel single dan?
(anders mag je hier natuurlijk niet posten, dat snap je wel he?)
Ik ben ook niet van het bellen hoor...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Dat dus. Vooral van die lange gesprekken via de telefoonquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Kluts het volgende:
Is dat net geen relatie man ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al een aantal keer zelfs. Dus nu kan ik met een gerust hart gaan slapen ja.
Ff off-topic: Sinds we die huge fight hebben gehad en hebben uitgepraat, gaan we echt een stuk liever met elkaar om. Iig dat er meer begrip is voor mijn (soms bizare) gedachtenkronkels. Echt super. Voel me closer met hem dan ever.
Als ik lekker wil ouwehoeren dan ga ik wel langsquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus. Vooral van die lange gesprekken via de telefoon
Ben benieuwd. Ik hoor het morgenavond wel dan, moet de hele dag werkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik een heel lief smsje krijg... maar om half 1 ga ik toch echt (proberen te) slapen en dan zie ik morgenochtend wel of hij terug gesms't heeft.
Eerder in Deventer nog ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is idd tof. Dacht dat jij alleen woonde trouwens?
Bingo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik lekker wil ouwehoeren dan ga ik wel langs
Dat is mijn manco... ik ben een denker. Ik denk te veel na, over alles. Ik analyseer altijd (onbewust) alles kapot.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik hoor het morgenavond wel dan, moet de hele dag werken. Niet teveel piekeren
.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bingo.
SMS voor kort en makkelijk (en lezen en antwoorden wanneer je wil)
email voor makkelijk, zakelijk en overzichtelijk (en idem)
en langsgaan als je met iemand contact wil.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Memento-Mori het volgende:
IK SM zeker wat af..
Oh wacht er staat SMS
Ah, je hebt eindelijk naar Apeldoorn verhuisdquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerder in Deventer nog ja.
Maar ik trok het daar echt totaal niet sinds ik niet meer samenwoonde, en ben dus sinds een half jaar terug in mijn beloved Apeldoorn.
Eind vh jaar ga ik een eigen appartementje zoeken, maar het gaat goed zo en het is gezellig!
Wel betere dingen te doen als ouwehoerenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik lekker wil ouwehoeren dan ga ik wel langs
You and me both.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is mijn manco... ik ben een denker. Ik denk te veel na, over alles. Ik analyseer altijd (onbewust) alles kapot.
En dat moet niet, dat weet ik... maar zie dat nog maar af te leren...
jaaaa jij welquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel betere dingen te doen als ouwehoeren
jaa maar dan is het helder over wie het gaatquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat was al die jaren al zo.
Hey mede-denker..quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is mijn manco... ik ben een denker. Ik denk te veel na, over alles. Ik analyseer altijd (onbewust) alles kapot.
En dat moet niet, dat weet ik... maar zie dat nog maar af te leren...
Ja, ben er ook echt blij mee en helemaal op mijn plek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ah, je hebt eindelijk naar Apeldoorn verhuisd. Ja, ik heb ongeveer een gat van een half jaar in mijn geheugen
. Maar tof!
neuh op moment niet eigenlijksquote:
ohw nee als ik eenmaal begin te denken.. kan ik me nachtrust wel vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey mede-denker..bekende eigenschap. Behalve als ik ga slapen, dan kan ik op een of andere manier álles naast me neerzetten
hahahahaquote:
Je leek me anders het type wel voor. Overdag een muurbloempje en 's nachts een (geile?) meesteres.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t was n heel flauw grapje, moet daar niks van hebben![]()
Je kan het morgen toch ook lezen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:35 schreef Lotusss het volgende:
Geen bericht terug gehad...
Dus ik ga maar eens een poging doen om te slapen.
Truste iedereen en als er een update is dan post ik die wel!
Welterusten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
Ik ga ook slapen (nadat ik het al drie keer heb aangekondigd).![]()
.
Slaap lekker Klutsjequote:
Buenas noches chica...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Truste allemaal
![]()
Ik moet zo ook maar me bedje opzoeken
not gone yetquote:
Aaaah Sedan toch.... moet jij niet al naar bedje van je vrouwtje?quote:
Hier wel.quote:
Slaap lekker danquote:
Ik heb d'r nog niet gezienquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aaaah Sedan toch.... moet jij niet al naar bedje van je vrouwtje?
Ja idd gelijk heb je.. doe ik ook eens in de zoveel tijd...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog niet gezien
Pf, echt, mensen die je eerst toevoegen op msn en dan later weer blokken for no known reason
Tijd voor een grote schoonmaak.
Oh, laat het meestal staan, waarom iemand eruit gooien zonder rede, beetje kansloos ook, mja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd gelijk heb je.. doe ik ook eens in de zoveel tijd...
maarreee je hebt mijn msn helemaal niet
Jaa is ook maar als ik mensen in me lijst heb die ik al maanden nie gesproken heb gaan ze er mooi uitquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, laat het meestal staan, waarom iemand eruit gooien zonder rede, beetje kansloos ook, mja.![]()
Heb hem eigenlijk nog nooit leeggehaald sinds ik hem heb (mail) Vind het wel makkelijk altijd als je iemand toch weer eens wil sprekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa is ook maar als ik mensen in me lijst heb die ik al maanden nie gesproken heb gaan ze er mooi uit
Of je zegt dat je gewoon soms wat moeite mee hebtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:20 schreef timbob het volgende:
....
Ik ook niet, maar ik heb gisterenavond wel zo'n 40 sms-jes verstuurd denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:14 schreef Tegan het volgende:
Ik heb nooit dat ik 's ochtends in mijn telefoon kijk en dan spijt heb van alle smsjes die ik heb gestuurd.
He, wat een nare situatie. Ik heb ook altijd die onzekerheidquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:04 schreef Lotusss het volgende:
Heb uit pure onzekerheid net maar weer een smsje naar hem gestuurd, met de inhoud dat ik zwaar onzeker ben, dat ik sowieso hints niet snap en dat daarom ik niet weet waar ik sta en wat ik moet verwachten. Heb hem gevraagd of hij iets meer duidelijkheid kan geven (ook al is het negatief)...
En heb nogmaals mijn excuses aangeboden over dat ik zo onzeker ben en dat ik hem nu een tweede sms stuur sinds gisteravond... Ik word gek van onzekerheid!!! Als-ie gewoon maar iets terugstuurde dan weet ik waar ik sta enzo
Ja ik ook... Gisteren was gewoon super... hij kwam binnen en die klik was er meteen weer, nog erger dan in december. Maar in mijn achterhoofd speelt het gewoon nog dat het misschien zó goed geklikt heeft dat hij weer die (bindings)angst heeft. Ook al heeft hij gisteravond wel zijn excuses aangeboden voor die eerdere e-mail...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
He, wat een nare situatie. Ik heb ook altijd die onzekerheidHoop dat je snel wat terug krijg
Inderdaad! Ik hoop met je meequote:Op woensdag 10 juni 2009 07:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja ik ook... Gisteren was gewoon super... hij kwam binnen en die klik was er meteen weer, nog erger dan in december. Maar in mijn achterhoofd speelt het gewoon nog dat het misschien zó goed geklikt heeft dat hij weer die (bindings)angst heeft. Ook al heeft hij gisteravond wel zijn excuses aangeboden voor die eerdere e-mail...
Pfff... hoop echt dat ik vandaag (liefst NU) even wat van hem hoor. Ook al zou hij gewoon vrienden willen blijven ofzo, dan zou ik het niet eens zo erg vinden. Want dan heb ik tenminste duidelijkheid...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:04 schreef Lotusss het volgende:
Heb uit pure onzekerheid net maar weer een smsje naar hem gestuurd, met de inhoud dat ik zwaar onzeker ben, dat ik sowieso hints niet snap en dat daarom ik niet weet waar ik sta en wat ik moet verwachten. Heb hem gevraagd of hij iets meer duidelijkheid kan geven (ook al is het negatief)...
En heb nogmaals mijn excuses aangeboden over dat ik zo onzeker ben en dat ik hem nu een tweede sms stuur sinds gisteravond... Ik word gek van onzekerheid!!! Als-ie gewoon maar iets terugstuurde dan weet ik waar ik sta enzo
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb gisterenavond wel zo'n 40 sms-jes verstuurd denk ik.
Dat vind ik best knap, ik heb dan ook een kwatier nodig voor 1smsquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb gisterenavond wel zo'n 40 sms-jes verstuurd denk ik.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zoveel stuur ik er in een jaar nog niet
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, ik heb dan ook een kwatier nodig voor 1sms*dikke vingers te klein toetsenbord
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
best lastige situatie, onzeker zijn is nergens voor nodig, wel goed dat je hebt laten weten waar je staat en hou nu veder.
Oja en goedemorgen
Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
Tsja, de klik was er, we hebben zelfs geknuffeld (en meer!) terwijl vooral ik totaal niet fysiek ben met andere mensen (behalve dus als ik iemand écht leuk vind). Het voelde gewoon goed, normaal, vertrouwd enzovoort. Ook tijdens het etentje echt supergesprekken gehad...
Maar tot gisteren dacht ik dus dat hij vandaag vrij had en had ik dus in mijn hoofd zitten dat áls het zou klikken, dat hij bij me zou overnachten. Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.
Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.
Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
Morge, ga ook maar aan het werk, kantoor werk zit er weer opquote:
Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken en dat hij het dus moet bepalen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Jij voelt je onzeker, maar hij lijkt het ook te zijn
Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.
Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.
Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee afquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken.
Heb daar niks op terug ontvangen dus vanmorgen maar gestuurd dat ik echt super onzeker ben en dat ik niet weet wat ik moet verwachten en waar ik nu sta. En dat ik daar duidelijkheid over wil (ook al is het misschien negatief).
Meer kan ik niet doen denk ik... ik wéét gewoon dat het aan beide kanten super geklikt heeft gisteren maar ik weet dus niet of hij nu verder wil of dat hij compleet dichtklapt (bindingsangst).
Wat had ie gestuurt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
zeker ook vanwege die mail een paar weken terug...
De reden waarom ik hem niet wil afschrikken, is vanwege de mail van een week of 3 geleden. Verhaal in het kort: in december eerste date, klikte gigantisch, maar hij moest daarna voor 9 maanden naar het buitenland. Ondertussen dus (als zijn werk het toestond) via msn etc contact gehouden. Nu is hij een weekje in NL voor een cursus en ondanks dat we elkaar 6 mnd kennen nu, was het de tweede date.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...
[..]
Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee af(imo)
[..]
Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....
Ik weet niet hoe de anderen er hier over denken maar als ik in de morgen zo een smsje kreeg dan denk ik.... als het hier al mee begint.. hoe gaat dan dan straks![]()
[..]
Wat had ie gestuurt?
Troost je ik ben 27 en heb geen idee waar je het over hebt.quote:Ik kan gewoon niet goed tegen deze onzekerheid omdat deze gevoelens bij mij ook helemaal nieuw zijn (ook al ben ik 24).
ik heb heul je nr niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop(al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier
)
En voor de rest. Goedemorgen
Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lotuss, laat je nou niet te gek maken.
Weet niet hoor, hij komt niet over alsof hij zit te springen om een relatie met je, wat niet gek is, want hij is er nooit en heeft daar helemaal geen tijd voor.
Maar schuif nou niet alles op zijn 'bindingsangst', dat is vaak gewoon een verkapte manier van nee zeggen, ook al zegt zn lichaamstaal iets anders
(Ik had er ook soms een handje van mensen aan het lijntje te houden omdat ik dacht dat het misschien meer zou kunnen worden, hoopte dat het meer zou worden, hield dus niet alleen de ander maar ook mezelf voor de gek)
Ja gofferquote:
Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaalnatuurlijk...
Maar het is gewoon die ONZEKERHEID en die ONDUIDELIJKHEID waar ik gek van word!
En in die mailconversatie was hij ook gewoon eerlijk en open, dus ik verwacht dat hij dat hiermee ook kan en wil zijn.
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.
Ken jouw kant van het verhaal ook hoor, (Ahum) maar DENK niet zoveel!
dacht je maar simpelquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.
Daarmee kom je volgens mij al stukken dichter bij de kern van het probleem. Jij gaat allemaal dingen bedenken die er zouden kunnen spelen omdat hij geen uitsluitsel geeft. Maar wat nou als hij aangeeft om wel voor jou te willen gaan, ga je jezelf dan helemaal gek maken dat hij dan wellicht ook een kat, twee honden en 1,4 kinderen in gedachten heeft nu hij 'ja' heeft gezegd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!
En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.
Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.
Jij kan beter dan dat!quote:
Wat een vertrouwen!quote:
Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
dacht je maar simpel
dan geniet je van het samen zijn en de rest zie je vanzelf wel....
Damn wat is jouw verhaal herkenbaar. Ik heb ook altijd die onzekerheid, en ik ga ook van alles bedenken als ik in onzekerheid zit... Ik kan je helaas geen tips geven, want daar moet ik zelf ook nog achter komen.... sterkte iigquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!
En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.
Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
Heb ik dat niet net gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef AirwiN het volgende:
Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...
Hey djayzzquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies.
Al moet ik zeggen dat ik ook gevalletje "denkt teveel" ben, in veel situaties.
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
Ik weet altijd dat ik helder moet nadenkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...quote:
waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet altijd dat ik helder moet nadenken
Klopt, en dat gaat steeds beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
Ow, dat is wel goed van jequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijkerIk stap zelf wel eens "uit" een situatie door te bedenken wat voor advies ik aan een vriendin zou geven als zij met dat "probleem" of situatie zou komen. Vaak probeer ik dat advies toe te passen op mezelf.
Ik ben je helemaal geen smsje schuldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop(al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier
)
En voor de rest. Goedemorgen
Helaas Bels, grapje was al gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal geen smsje schuldig
Oh en goedemorgen mensjes!
Dat doe ik net!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef djayzz het volgende:
Ow, dat is wel goed van je! Moet je mij eens leren!
Goedemorgen Bels!quote:
Ahh ok, ik lees niet terug dus dan heb je dat af en toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Helaas Bels, grapje was al gemaakt.
Oh, en goedemorgen
Hoi Noukjequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik net!
[..]
Goedemorgen Bels!
Wellusquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal geen smsje schuldig
Oh en goedemorgen mensjes!
[Singles] hebben geen gevoel voor humor!quote:
Praat voor jezelfquote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:
Dat gaat vandaag dus niet meer goedkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...
Ok, ok, je hebt een smsjequote:
Nu welquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, is dit het centrale afzeiktopic?.
Heb je wat te zeiken dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CG
Hai CarooltjeWat een vrolijke smiley zo vroeg!
kom maar op met die smsjes danquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik sms niet naar mannen!quote:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisterenquote:
Oh, ik heb ff niemand te smsen van hier eigenlijk, al heb ik wel een paar nummer...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik ga er maar vanuit dat hij zelf ook overhoop ligt met zijn gevoel en idd kan het gevaarlijk zijn als hij er op zijn werk met zijn hoofd niet helemaal bij is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij niet met zijn hoofd in NL bij een meisje wil zitten omdat hij zijn hoofd daar hard nodig heeft. Maar dat betekent niet dat hij je niet heel erg leuk vindt. Misschien lligt hij vet overhoop met zijn gevoel, want hij zou wel willen, maar het is niet 'verstandig'. Ik weet niet wat voor een werk hij daar doet, maar dat kan ook nog een rol spelen, dat het gevaarlijk is als hij afgeleid wordt.
Misschien komen daar zijn dubbele signalen vandaan. Wat niet wegneemt dat het jou natuurlijk behoorlijk onzeker maakt en dat je meer duidelijkheid zou willen. Probeer je eens in zijn schoenen te verplaatsen en kijk of je het dan misschien zou kunnen begrijpen.
Analyseren sucksSterkte en hoop dat je vandaag wat hoort.
Ik las het..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisteren.
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsjequote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsje
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!quote:
quote:
*afknapper*quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereen
Ja dan had je het als je nick moeten nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, beetje moe omdat ik een paar keer wakker ben geworden vannacht maar voor de rest goed
Nu weer op kantoor, maar gelukkig is het woensdag! We komen in de buurt van het weekend
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappenquote:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappen
Of ik heb ben dat laat ik tussenwegequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
jouw naam???
ik noem wel meerdere mensen al jaren een boefje![]()
Maarreee cue.. ben jij zn boefje dan?!
Schone zaak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan had je het als je nick moeten nemen
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik heb ben dat laat ik tussenwege![]()
Maar het is zeg maar soort van afkorting van m'n achternaam, dus ik vind dat ik de ene echte ben![]()
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zojaaaa we gaan weer richting weekend
heb je nog spannende plannen voor het weekend?
And we love itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hier![]()
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toe
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
het spel is best geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
Ja, stuk of wat topics terug voorgesteld. 2,02m lang om precies te zienquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?
Edit: en hoiJe bent nieuw he? En lang
![]()
Inhalen nog wel. Ga je de stad weer onveilig maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalen
Ik dacht dat je het over een film had. Laat maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, stuk of wat topics terug voorgesteld. 2,02m lang om precies te zien![]()
Geen flauw idee of de spellen iets met de serie te maken hebben, ken de spellen niet.
wie ikke?!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inhalen nog wel. Ga je de stad weer onveilig maken?
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef rival het volgende:
Fijn om te weten wie hier de boefjes zijn, daar blijf ik dus uit de buurt
Sow ben jij ook wakkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef rival het volgende:
U hebt gezocht op het woord: boef.
RESULTAAT
boef de; m,v boeven schurk
U hebt gezocht op het woord: schurk.
RESULTAAT
schurk de; m,v -en gewetenloos iem; bedrieger
Fijn om te weten wie hier de boefjes zijn, daar blijf ik dus uit de buurt
Ja, had ik het ook over, foutjequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een film had. Laat maar
Date nog wel! Dan moet je wel erg ziek zijn geweest wil je die laten schieten neem ik aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie ikke?!?hihi...
heb het hele weekend (en deze week al ) plat gelegen, heb een flinke griep te pakken, dus moest me "date" verzetten.. die ga ik zeker inhalen
Jaaa geloof me ik ben echt flink ziek anders had ik die noooooooit laten schietenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Date nog wel! Dan moet je wel erg ziek zijn geweest wil je die laten schieten neem ik aan.
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisjequote:
De serie gaat over een jonge john connor in "nu" zeg maar, de film over de oorlog tegen de machines in de toekomst, dus nee, niet veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, had ik het ook over, foutje
Ernstige leesstoornis vanochtend![]()
Nee, geen flauw idee of de serie iets met de film te maken heeft
Nu heb je nog wat te goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa geloof me ik ben echt flink ziek anders had ik die noooooooit laten schieten
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisje![]()
Ja maar er zijn toch steeds flashbacks/forwards naar de toekomst in serie. Zou toch kunnen dat de film begint waar de serie ophoudt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De serie gaat over een jonge john connor in "nu" zeg maar, de film over de oorlog tegen de machines in de toekomst, dus nee, niet veel.
De film gaat over de oorlog zelf. De robots hebben de mensheid de oorlog verklaard en je volgt het verzet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisje![]()
Inkoppertjequote:
ik schrok wakker toen ik erachter kwam dat ik hier zit met allemaal gewetenloze bedriegersquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik schrok wakker toen ik erachter kwam dat ik hier zit met allemaal gewetenloze bedriegers
Nouja, alles hangt een beetje samen natuurlijk, het is 1 "universum" van Terminator, maar volgens mij is het niet echt iets wat op elkaar aansluit. Jammer want geen Summer Glauquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja maar er zijn toch steeds flashbacks/forwards naar de toekomst in serie. Zou toch kunnen dat de film begint waar de serie ophoudt?
En wat voor 1quote:
Dat inderdaadquote:
Civ is een topickillerquote:
Het ligt al 7 minuten stil, niet best.quote:
Dat is precies wat ik ook ben. Weer een met teveel privé dingen bezig, maar achquote:
Maar nu ben je dus weer terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het ligt al 7 minuten stil, niet best.
Maargoed.. moest even naar kantoor.
Keuken uit, links de trap op, heerlijk![]()
Wat gaan ze doen, je ontslaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook ben. Weer een met teveel privé dingen bezig, maar ach
Das niet liefquote:
ohw jaa iedereen werkt natuurlijk...quote:
Haha, preciesquote:
Helemaal niks?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ben d'r nog hoor, alleen niets te melden
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef lichtekooi het volgende:
Goeie morgen
ik moet nidu fokken als ik gedronken heb. Ik moet ook minder drinken.
vanavond ga ik poolen met die jongen
Ik ben nog nooit zo bang geweest voor mijn gevoel
Mjah ik eigenlijk ook.. Heb t alleen zo weten te draaien dat m'n baas fok (in 't algemeen) niet als privé zietquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook ben. Weer een met teveel privé dingen bezig, maar ach
Zoek je nog personeel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Nee, 'k zit nu op kantoor. Ik werk thuis, heerlijk
Nope.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Hebben jullie nog woeste vakantieplannen?
Niet druk maken, vanavond wordt gewoon een gezellige avondquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:59 schreef lichtekooi het volgende:
vanavond ga ik poolen met die jongen
Ik ben nog nooit zo bang geweest voor mijn gevoel
Nee niet eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
volgende week een week in de ardennen met de hele familie, totaal geen zin in, maar goed als ik er dan eenmaal ben zal 't wel meevallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Jij bent al geweest dit jaarquote:
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Zwaait terugquote:
En dan mag je niet meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zodra het zover is laat ik het je wetenquote:
Ja, twee weken varen door Nederland/Duitsland. De echte vakantie komt in december/januari. Dan zit ik heerlijk in Australië.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi!quote:
Ik voel me miselijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope.![]()
[..]
Niet druk maken, vanavond wordt gewoon een gezellige avond
U geeft maar een gilquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Zodra het zover is laat ik het je weten
Stuk beter dan de afgelopen dagen... begin eindelijk een beetje op te knappenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hoi!
En ook Carooltje hoi.
Hoe is het met jullie op deze prachtige, zonnige, warme, vrije dag?
quote:
aha, nou gewoon lekker gaan en have phunquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik voel me miselijk
Poolen in een poolcentrum.![]()
Ik heb wel vannacht een juweel van een topic geopent
Heb je last van toetsenbord hik?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar 1 keer per jaar is te weinig vind ik zelf![]()
Daarintegen, ik zie mezelf dit jaar noet meer op vakantie gaan.. misschien winersport in december ofzo
Was je ziek dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Stuk beter dan de afgelopen dagen... begin eindelijk een beetje op te knappenen hoe is het daar?
typgriepquote:
dat ja.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Was je ziek dan?
Hier is het goed. Rustige dag op het werk
haha ja zoiets iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat ja.
Beetje zelfde categorie als kleurendoof...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef djayzz het volgende:
En dan mag je niet meer?
Ik ben trouwens naar Rio geweest Nouk
Dat zei ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel dat er ook mensen zijn die niet gaan
![]()
Rio?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Waar in Italie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ga 2 weken met vrienden naar Italië.![]()
Beterschap Carool!
ik wil ook op vakantie.. maar weet nog niet wat..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie de laatste tijd wel meer last van
euh bedankt hequote:
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zei ik nietIk bedoel dat er ook mensen zijn die niet gaan
![]()
Rio? [ afbeelding ]
goeie morguhhhquote:
Wordt ie nu wel gefixt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
quote:
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
zeker! heb er wel zin inquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de auto
das gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker! heb er wel zin inIk moet helemaal naar de hiel toe, dus tis wel een flink stukje rijden
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Ik heb het over de electrische kap van mijn autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Tja, het is ook veel leuker om met je vriendin te gaan! (maar je zit in Singles! dus dat kan niet he)quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:19 schreef erikje14 het volgende:
ik ga eingelijk nooit op vakantie, zie d'r geen heil in om zoiets alleen te doen. Ben nu wel een paar keer met een maat van me op motorvakantie geweest en met de hele familie weekje wezen skieën, maar dan nog heb ik zoiets van wat doe ik hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |