Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsje
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!quote:
quote:
*afknapper*quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereen
Ja dan had je het als je nick moeten nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, beetje moe omdat ik een paar keer wakker ben geworden vannacht maar voor de rest goed
Nu weer op kantoor, maar gelukkig is het woensdag! We komen in de buurt van het weekend
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappenquote:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappen
Of ik heb ben dat laat ik tussenwegequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
jouw naam???
ik noem wel meerdere mensen al jaren een boefje![]()
Maarreee cue.. ben jij zn boefje dan?!
Schone zaak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan had je het als je nick moeten nemen
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik heb ben dat laat ik tussenwege![]()
Maar het is zeg maar soort van afkorting van m'n achternaam, dus ik vind dat ik de ene echte ben![]()
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zojaaaa we gaan weer richting weekend
heb je nog spannende plannen voor het weekend?
And we love itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hier![]()
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toe
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
het spel is best geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |