quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:11 schreef erikje14 het volgende:
[..]
zoveel stuur ik er in een jaar nog niet
quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat vind ik best knap, ik heb dan ook een kwatier nodig voor 1sms*dikke vingers te klein toetsenbord
Ook goedemorgen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
best lastige situatie, onzeker zijn is nergens voor nodig, wel goed dat je hebt laten weten waar je staat en hou nu veder.
Oja en goedemorgen
Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ook goedemorgen!
Tsja, de klik was er, we hebben zelfs geknuffeld (en meer!) terwijl vooral ik totaal niet fysiek ben met andere mensen (behalve dus als ik iemand écht leuk vind). Het voelde gewoon goed, normaal, vertrouwd enzovoort. Ook tijdens het etentje echt supergesprekken gehad...
Maar tot gisteren dacht ik dus dat hij vandaag vrij had en had ik dus in mijn hoofd zitten dat áls het zou klikken, dat hij bij me zou overnachten. Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.
Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.
Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
Morge, ga ook maar aan het werk, kantoor werk zit er weer opquote:
Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken en dat hij het dus moet bepalen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Jij voelt je onzeker, maar hij lijkt het ook te zijn
Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.
Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.
Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee afquote:Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken.
Heb daar niks op terug ontvangen dus vanmorgen maar gestuurd dat ik echt super onzeker ben en dat ik niet weet wat ik moet verwachten en waar ik nu sta. En dat ik daar duidelijkheid over wil (ook al is het misschien negatief).
Meer kan ik niet doen denk ik... ik wéét gewoon dat het aan beide kanten super geklikt heeft gisteren maar ik weet dus niet of hij nu verder wil of dat hij compleet dichtklapt (bindingsangst).
Wat had ie gestuurt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:
zeker ook vanwege die mail een paar weken terug...
De reden waarom ik hem niet wil afschrikken, is vanwege de mail van een week of 3 geleden. Verhaal in het kort: in december eerste date, klikte gigantisch, maar hij moest daarna voor 9 maanden naar het buitenland. Ondertussen dus (als zijn werk het toestond) via msn etc contact gehouden. Nu is hij een weekje in NL voor een cursus en ondanks dat we elkaar 6 mnd kennen nu, was het de tweede date.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:06 schreef rival het volgende:
[..]
Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...
[..]
Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee af(imo)
[..]
Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....
Ik weet niet hoe de anderen er hier over denken maar als ik in de morgen zo een smsje kreeg dan denk ik.... als het hier al mee begint.. hoe gaat dan dan straks![]()
[..]
Wat had ie gestuurt?
Troost je ik ben 27 en heb geen idee waar je het over hebt.quote:Ik kan gewoon niet goed tegen deze onzekerheid omdat deze gevoelens bij mij ook helemaal nieuw zijn (ook al ben ik 24).
ik heb heul je nr niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop(al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier
)
En voor de rest. Goedemorgen
Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lotuss, laat je nou niet te gek maken.
Weet niet hoor, hij komt niet over alsof hij zit te springen om een relatie met je, wat niet gek is, want hij is er nooit en heeft daar helemaal geen tijd voor.
Maar schuif nou niet alles op zijn 'bindingsangst', dat is vaak gewoon een verkapte manier van nee zeggen, ook al zegt zn lichaamstaal iets anders
(Ik had er ook soms een handje van mensen aan het lijntje te houden omdat ik dacht dat het misschien meer zou kunnen worden, hoopte dat het meer zou worden, hield dus niet alleen de ander maar ook mezelf voor de gek)
Ja gofferquote:
Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaalnatuurlijk...
Maar het is gewoon die ONZEKERHEID en die ONDUIDELIJKHEID waar ik gek van word!
En in die mailconversatie was hij ook gewoon eerlijk en open, dus ik verwacht dat hij dat hiermee ook kan en wil zijn.
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.
Ken jouw kant van het verhaal ook hoor, (Ahum) maar DENK niet zoveel!
dacht je maar simpelquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.
Daarmee kom je volgens mij al stukken dichter bij de kern van het probleem. Jij gaat allemaal dingen bedenken die er zouden kunnen spelen omdat hij geen uitsluitsel geeft. Maar wat nou als hij aangeeft om wel voor jou te willen gaan, ga je jezelf dan helemaal gek maken dat hij dan wellicht ook een kat, twee honden en 1,4 kinderen in gedachten heeft nu hij 'ja' heeft gezegd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!
En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.
Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.
Jij kan beter dan dat!quote:
Wat een vertrouwen!quote:
Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...quote:
Precies.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
dacht je maar simpel
dan geniet je van het samen zijn en de rest zie je vanzelf wel....
Damn wat is jouw verhaal herkenbaar. Ik heb ook altijd die onzekerheid, en ik ga ook van alles bedenken als ik in onzekerheid zit... Ik kan je helaas geen tips geven, want daar moet ik zelf ook nog achter komen.... sterkte iigquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!
En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.
Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
Heb ik dat niet net gedaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef AirwiN het volgende:
Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...
Hey djayzzquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies.
Al moet ik zeggen dat ik ook gevalletje "denkt teveel" ben, in veel situaties.
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
Ik weet altijd dat ik helder moet nadenkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...quote:
waarom doe je het dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet altijd dat ik helder moet nadenken
Klopt, en dat gaat steeds beterquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
Ow, dat is wel goed van jequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijkerIk stap zelf wel eens "uit" een situatie door te bedenken wat voor advies ik aan een vriendin zou geven als zij met dat "probleem" of situatie zou komen. Vaak probeer ik dat advies toe te passen op mezelf.
Ik ben je helemaal geen smsje schuldigquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop(al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier
)
En voor de rest. Goedemorgen
Helaas Bels, grapje was al gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal geen smsje schuldig
Oh en goedemorgen mensjes!
Dat doe ik net!quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef djayzz het volgende:
Ow, dat is wel goed van je! Moet je mij eens leren!
Goedemorgen Bels!quote:
Ahh ok, ik lees niet terug dus dan heb je dat af en toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Helaas Bels, grapje was al gemaakt.
Oh, en goedemorgen
Hoi Noukjequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik net!
[..]
Goedemorgen Bels!
Wellusquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal geen smsje schuldig
Oh en goedemorgen mensjes!
[Singles] hebben geen gevoel voor humor!quote:
Praat voor jezelfquote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:
Dat gaat vandaag dus niet meer goedkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...
Ok, ok, je hebt een smsjequote:
Nu welquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, is dit het centrale afzeiktopic?.
Heb je wat te zeiken dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CG
Hai CarooltjeWat een vrolijke smiley zo vroeg!
kom maar op met die smsjes danquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik sms niet naar mannen!quote:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisterenquote:
Oh, ik heb ff niemand te smsen van hier eigenlijk, al heb ik wel een paar nummer...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik ga er maar vanuit dat hij zelf ook overhoop ligt met zijn gevoel en idd kan het gevaarlijk zijn als hij er op zijn werk met zijn hoofd niet helemaal bij is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij niet met zijn hoofd in NL bij een meisje wil zitten omdat hij zijn hoofd daar hard nodig heeft. Maar dat betekent niet dat hij je niet heel erg leuk vindt. Misschien lligt hij vet overhoop met zijn gevoel, want hij zou wel willen, maar het is niet 'verstandig'. Ik weet niet wat voor een werk hij daar doet, maar dat kan ook nog een rol spelen, dat het gevaarlijk is als hij afgeleid wordt.
Misschien komen daar zijn dubbele signalen vandaan. Wat niet wegneemt dat het jou natuurlijk behoorlijk onzeker maakt en dat je meer duidelijkheid zou willen. Probeer je eens in zijn schoenen te verplaatsen en kijk of je het dan misschien zou kunnen begrijpen.
Analyseren sucksSterkte en hoop dat je vandaag wat hoort.
Ik las het..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisteren.
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsjequote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsje
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!quote:
quote:
*afknapper*quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereen
Ja dan had je het als je nick moeten nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, beetje moe omdat ik een paar keer wakker ben geworden vannacht maar voor de rest goed
Nu weer op kantoor, maar gelukkig is het woensdag! We komen in de buurt van het weekend
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappenquote:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappen
Of ik heb ben dat laat ik tussenwegequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
jouw naam???
ik noem wel meerdere mensen al jaren een boefje![]()
Maarreee cue.. ben jij zn boefje dan?!
Schone zaak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan had je het als je nick moeten nemen
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik heb ben dat laat ik tussenwege![]()
Maar het is zeg maar soort van afkorting van m'n achternaam, dus ik vind dat ik de ene echte ben![]()
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zojaaaa we gaan weer richting weekend
heb je nog spannende plannen voor het weekend?
And we love itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hier![]()
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toe
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
het spel is best geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |