quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef heksehiel het volgende:[..]
Hij geeft aan dat hij niet met zijn hoofd in NL bij een meisje wil zitten omdat hij zijn hoofd daar hard nodig heeft. Maar dat betekent niet dat hij je niet heel erg leuk vindt. Misschien lligt hij vet overhoop met zijn gevoel, want hij zou wel willen, maar het is niet 'verstandig'. Ik weet niet wat voor een werk hij daar doet, maar dat kan ook nog een rol spelen, dat het gevaarlijk is als hij afgeleid wordt.
Misschien komen daar zijn dubbele signalen vandaan. Wat niet wegneemt dat het jou natuurlijk behoorlijk onzeker maakt en dat je meer duidelijkheid zou willen. Probeer je eens in zijn schoenen te verplaatsen en kijk of je het dan misschien zou kunnen begrijpen.
Analyseren sucks

Sterkte en hoop dat je vandaag wat hoort.
Ik ga er maar vanuit dat hij zelf ook overhoop ligt met zijn gevoel en idd kan het gevaarlijk zijn als hij er op zijn werk met zijn hoofd niet helemaal bij is.
En ik begrijp zijn situatie. Maar in mijn hoofd ga ik alle scenario's af en jij, ik en mede-fokkers gaan nu alleen af op aannames. En uit ervaring weet ik dat aannames gevaarlijk kunnen zijn. Dus ik wil duidelijkheid.
En nee, áls hij nog een date zou willen dan heb ik niet al meteen een planning met over 6 mnd samenwonen, over 5 jr trouwen etc... Ik ben momenteel nog dodelijk allergisch voor het woordje "rulaasie"

maar wil wel weten nu of we elkaar vaker gaan zien als "vrienden" of als "lovers".
Bovendien maakt de situatie dat hij nog een paar maanden in het buitenland zit het er niet simpeler op.