Ahh ok, ik lees niet terug dus dan heb je dat af en toe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Helaas Bels, grapje was al gemaakt.
Oh, en goedemorgen
Hoi Noukjequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe ik net!
[..]
Goedemorgen Bels!
Wellusquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben je helemaal geen smsje schuldig
Oh en goedemorgen mensjes!
[Singles] hebben geen gevoel voor humor!quote:
Praat voor jezelfquote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:
Dat gaat vandaag dus niet meer goedkomenquote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...
Ok, ok, je hebt een smsjequote:
Nu welquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Mogguh, is dit het centrale afzeiktopic?.
Heb je wat te zeiken dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:04 schreef Belsezar het volgende:
Hoi CG
Hai CarooltjeWat een vrolijke smiley zo vroeg!
kom maar op met die smsjes danquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik sms niet naar mannen!quote:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisterenquote:
Oh, ik heb ff niemand te smsen van hier eigenlijk, al heb ik wel een paar nummer...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dit is het centrale "meld hier dat je een andere user gaat sms'en of hebt ge'sms't".
Ik ga er maar vanuit dat hij zelf ook overhoop ligt met zijn gevoel en idd kan het gevaarlijk zijn als hij er op zijn werk met zijn hoofd niet helemaal bij is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hij geeft aan dat hij niet met zijn hoofd in NL bij een meisje wil zitten omdat hij zijn hoofd daar hard nodig heeft. Maar dat betekent niet dat hij je niet heel erg leuk vindt. Misschien lligt hij vet overhoop met zijn gevoel, want hij zou wel willen, maar het is niet 'verstandig'. Ik weet niet wat voor een werk hij daar doet, maar dat kan ook nog een rol spelen, dat het gevaarlijk is als hij afgeleid wordt.
Misschien komen daar zijn dubbele signalen vandaan. Wat niet wegneemt dat het jou natuurlijk behoorlijk onzeker maakt en dat je meer duidelijkheid zou willen. Probeer je eens in zijn schoenen te verplaatsen en kijk of je het dan misschien zou kunnen begrijpen.
Analyseren sucksSterkte en hoop dat je vandaag wat hoort.
Ik las het..quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Niet echt op het moment, maar dat was wel de tendens gisteren.
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsjequote:
Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie wacht geduldig op een smsje
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!quote:
quote:
*afknapper*quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereen
Ja dan had je het als je nick moeten nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, beetje moe omdat ik een paar keer wakker ben geworden vannacht maar voor de rest goed
Nu weer op kantoor, maar gelukkig is het woensdag! We komen in de buurt van het weekend
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappenquote:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappen
Of ik heb ben dat laat ik tussenwegequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
jouw naam???
ik noem wel meerdere mensen al jaren een boefje![]()
Maarreee cue.. ben jij zn boefje dan?!
Schone zaak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan had je het als je nick moeten nemen
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik heb ben dat laat ik tussenwege![]()
Maar het is zeg maar soort van afkorting van m'n achternaam, dus ik vind dat ik de ene echte ben![]()
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zojaaaa we gaan weer richting weekend
heb je nog spannende plannen voor het weekend?
And we love itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hier![]()
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toe
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
het spel is best geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |