*afknapper*quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa ben zooo blij dat ik jou weer ziehihi
Hoe ist boefje?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom smijten mensen hier zo met mijn naam naar iedereen
Ja dan had je het als je nick moeten nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hou niet van schoonmaken!
Mooi zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, beetje moe omdat ik een paar keer wakker ben geworden vannacht maar voor de rest goed
Nu weer op kantoor, maar gelukkig is het woensdag! We komen in de buurt van het weekend
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappenquote:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er dan ook niet voor om je op te knappen
Of ik heb ben dat laat ik tussenwegequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef Carooltje79 het volgende:
jouw naam???
ik noem wel meerdere mensen al jaren een boefje![]()
Maarreee cue.. ben jij zn boefje dan?!
Schone zaak?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Belsezar het volgende:
Ja dan had je het als je nick moeten nemen
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of ik heb ben dat laat ik tussenwege![]()
Maar het is zeg maar soort van afkorting van m'n achternaam, dus ik vind dat ik de ene echte ben![]()
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zojaaaa we gaan weer richting weekend
heb je nog spannende plannen voor het weekend?
And we love itquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het zoveelste bewijs van de individualisering van de samenleving...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw jaaa dan ben jij wel de echte boef hier![]()
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb 1 leuk iets staan, voor de rest lekker vrij en geen plannen. Heerlijk, een leeg weekend af en toe
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
het spel is best geinigquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:23 schreef Klonterpot het volgende:
Vanavond naar Terminator Salvation, zal mij benieuwen
Ja, stuk of wat topics terug voorgesteld. 2,02m lang om precies te zienquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heeft die film ook maar iets met de serie te maken?
Edit: en hoiJe bent nieuw he? En lang
![]()
Inhalen nog wel. Ga je de stad weer onveilig maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa heerlijk is dat he.. ik hoop dat ik van het weekend lekker week opgeknapt ben, dan kan ik me vorige weekend ff inhalen
Ik dacht dat je het over een film had. Laat maarquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, stuk of wat topics terug voorgesteld. 2,02m lang om precies te zien![]()
Geen flauw idee of de spellen iets met de serie te maken hebben, ken de spellen niet.
wie ikke?!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inhalen nog wel. Ga je de stad weer onveilig maken?
Dat lukt je goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef rival het volgende:
Fijn om te weten wie hier de boefjes zijn, daar blijf ik dus uit de buurt
Sow ben jij ook wakkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef rival het volgende:
U hebt gezocht op het woord: boef.
RESULTAAT
boef de; m,v boeven schurk
U hebt gezocht op het woord: schurk.
RESULTAAT
schurk de; m,v -en gewetenloos iem; bedrieger
Fijn om te weten wie hier de boefjes zijn, daar blijf ik dus uit de buurt
Ja, had ik het ook over, foutjequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een film had. Laat maar
Date nog wel! Dan moet je wel erg ziek zijn geweest wil je die laten schieten neem ik aan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wie ikke?!?hihi...
heb het hele weekend (en deze week al ) plat gelegen, heb een flinke griep te pakken, dus moest me "date" verzetten.. die ga ik zeker inhalen
Jaaa geloof me ik ben echt flink ziek anders had ik die noooooooit laten schietenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Date nog wel! Dan moet je wel erg ziek zijn geweest wil je die laten schieten neem ik aan.
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisjequote:
De serie gaat over een jonge john connor in "nu" zeg maar, de film over de oorlog tegen de machines in de toekomst, dus nee, niet veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:34 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ja, had ik het ook over, foutje
Ernstige leesstoornis vanochtend![]()
Nee, geen flauw idee of de serie iets met de film te maken heeft
Nu heb je nog wat te goedquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa geloof me ik ben echt flink ziek anders had ik die noooooooit laten schieten
Maakt niet uit hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisje![]()
Ja maar er zijn toch steeds flashbacks/forwards naar de toekomst in serie. Zou toch kunnen dat de film begint waar de serie ophoudt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De serie gaat over een jonge john connor in "nu" zeg maar, de film over de oorlog tegen de machines in de toekomst, dus nee, niet veel.
De film gaat over de oorlog zelf. De robots hebben de mensheid de oorlog verklaard en je volgt het verzet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kent de serie dus niet. Ok, ik snap. Serie was erg cool en ging eigenlijk door op Terminator 2, maar volgens mij staan de films en serie los van elkaar. Waarom weet ik dit? Ben verdomme een meisje![]()
Inkoppertjequote:
ik schrok wakker toen ik erachter kwam dat ik hier zit met allemaal gewetenloze bedriegersquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik schrok wakker toen ik erachter kwam dat ik hier zit met allemaal gewetenloze bedriegers
Nouja, alles hangt een beetje samen natuurlijk, het is 1 "universum" van Terminator, maar volgens mij is het niet echt iets wat op elkaar aansluit. Jammer want geen Summer Glauquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:38 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja maar er zijn toch steeds flashbacks/forwards naar de toekomst in serie. Zou toch kunnen dat de film begint waar de serie ophoudt?
En wat voor 1quote:
Dat inderdaadquote:
Civ is een topickillerquote:
Het ligt al 7 minuten stil, niet best.quote:
Dat is precies wat ik ook ben. Weer een met teveel privé dingen bezig, maar achquote:
Maar nu ben je dus weer terugquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Het ligt al 7 minuten stil, niet best.
Maargoed.. moest even naar kantoor.
Keuken uit, links de trap op, heerlijk![]()
Wat gaan ze doen, je ontslaan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook ben. Weer een met teveel privé dingen bezig, maar ach
Das niet liefquote:
ohw jaa iedereen werkt natuurlijk...quote:
Haha, preciesquote:
Helemaal niks?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:57 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ben d'r nog hoor, alleen niets te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |