abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:16:34 #101
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69886443
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:11 schreef erikje14 het volgende:

[..]

zoveel stuur ik er in een jaar nog niet
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Dat vind ik best knap, ik heb dan ook een kwatier nodig voor 1sms *dikke vingers te klein toetsenbord
Ik heb mijn fok verslaving ingeruild voor een sms verslaving misschien ?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_69886448
Ik ontvang d'r wel VEEL (maar ja, storingsdienstjes enz )
pi_69886450
mogguh... hmmm, misschin even wat mensen wakker smsen
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:20:22 #104
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69886458
Ik ga naar kantoor
Fijne dag allemaal
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:20:33 #105
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69886460
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

best lastige situatie, onzeker zijn is nergens voor nodig, wel goed dat je hebt laten weten waar je staat en hou nu veder.
Oja en goedemorgen
Ook goedemorgen!

Tsja, de klik was er, we hebben zelfs geknuffeld (en meer!) terwijl vooral ik totaal niet fysiek ben met andere mensen (behalve dus als ik iemand écht leuk vind). Het voelde gewoon goed, normaal, vertrouwd enzovoort. Ook tijdens het etentje echt supergesprekken gehad...

Maar tot gisteren dacht ik dus dat hij vandaag vrij had en had ik dus in mijn hoofd zitten dat áls het zou klikken, dat hij bij me zou overnachten. Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.

Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.

Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_69886465
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar kantoor
Fijne dag allemaal
Werk ze
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69886497
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ook goedemorgen!

Tsja, de klik was er, we hebben zelfs geknuffeld (en meer!) terwijl vooral ik totaal niet fysiek ben met andere mensen (behalve dus als ik iemand écht leuk vind). Het voelde gewoon goed, normaal, vertrouwd enzovoort. Ook tijdens het etentje echt supergesprekken gehad...

Maar tot gisteren dacht ik dus dat hij vandaag vrij had en had ik dus in mijn hoofd zitten dat áls het zou klikken, dat hij bij me zou overnachten. Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.

Ook tijdens het eten gaf hij aan dat hij heel weinig tijd had en hij maakte ook geen aanstalten om een volgende date te plannen (wat op zich niet persé negatief hoeft te zijn aangezien hij het echt druk heeft). Verder was de lichaamstaal ook gewoon goed.

Maar toch... die twijfel... zeker ook vanwege die mail een paar weken terug... pfff, ik word gek hier!
Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Jij voelt je onzeker, maar hij lijkt het ook te zijn
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
pi_69886506
morguh. zo ook eens naar kantoor toe.
pi_69886511
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:20 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar kantoor
Fijne dag allemaal
zat ik om 5.00 al, hoop om 11.00 weer richting huis te gaan, 12.00 op bed te liggen
pi_69886515
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:30 schreef Den_Haag het volgende:
morguh. zo ook eens naar kantoor toe.
Morge, ga ook maar aan het werk, kantoor werk zit er weer op
  woensdag 10 juni 2009 @ 07:35:04 #111
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69886529
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:

[..]

Is begrijpelijk dat het vertrouwd over komt zeker omdat je hem al langer kan, dat hij het druk heeft ga je al als escus gebruiken, Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Jij voelt je onzeker, maar hij lijkt het ook te zijn
Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken en dat hij het dus moet bepalen...

Heb daar niks op terug ontvangen dus vanmorgen maar gestuurd dat ik echt super onzeker ben en dat ik niet weet wat ik moet verwachten en waar ik nu sta. En dat ik daar duidelijkheid over wil (ook al is het misschien negatief).

Meer kan ik niet doen denk ik... ik wéét gewoon dat het aan beide kanten super geklikt heeft gisteren maar ik weet dus niet of hij nu verder wil of dat hij compleet dichtklapt (bindingsangst).
... and I feel fine.
pi_69886718
quote:
Helaas gaf hij (na het euh knuffelen) aan dat hij zich helaas vroeg moest melden en dat hij dus gisteravond weer vroeg moest vertrekken.

Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Denk dat je gewoon door moet vragen wat hij wil en verwacht van jullie relatie want het lijkt er op dat je op een lijntje gehouden word.
Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee af (imo)
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:35 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ja, heb dus een uurtje nadat hij weg was gisteravond een sms gestuurd dat ik het super vond en dat ik graag een 3e date zou willen, maar dat ik hem niet wil afschrikken.

Heb daar niks op terug ontvangen dus vanmorgen maar gestuurd dat ik echt super onzeker ben en dat ik niet weet wat ik moet verwachten en waar ik nu sta. En dat ik daar duidelijkheid over wil (ook al is het misschien negatief).

Meer kan ik niet doen denk ik... ik wéét gewoon dat het aan beide kanten super geklikt heeft gisteren maar ik weet dus niet of hij nu verder wil of dat hij compleet dichtklapt (bindingsangst).
Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....
Ik weet niet hoe de anderen er hier over denken maar als ik in de morgen zo een smsje kreeg dan denk ik.... als het hier al mee begint.. hoe gaat dan dan straks
quote:
zeker ook vanwege die mail een paar weken terug...
Wat had ie gestuurt?
pi_69886723
Ow, goedemorgen
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:17:47 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69886823
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:06 schreef rival het volgende:

[..]

Hier zou ik me verder niet druk om maken, sommige mensen hebben het inderdaad echt druk. te druk voor de leukere dingen in het leven...
[..]

Na 2 dates? Liever niet, daar schrik je mensen mee af (imo)
[..]

Waarom zet je erbij dat je hem niet wilt afschrikken? je kan toch gewoon zeggen dat je het erg leuk hebt gehad.. dan laat je voor hem iig ook nog wat te denken over... je plaatst je nu al meteen "ondergeschikt" wat dus nergens voor nodig is....
Ik weet niet hoe de anderen er hier over denken maar als ik in de morgen zo een smsje kreeg dan denk ik.... als het hier al mee begint.. hoe gaat dan dan straks
[..]

Wat had ie gestuurt?
De reden waarom ik hem niet wil afschrikken, is vanwege de mail van een week of 3 geleden. Verhaal in het kort: in december eerste date, klikte gigantisch, maar hij moest daarna voor 9 maanden naar het buitenland. Ondertussen dus (als zijn werk het toestond) via msn etc contact gehouden. Nu is hij een weekje in NL voor een cursus en ondanks dat we elkaar 6 mnd kennen nu, was het de tweede date.

Anyway, tot 3 weken terug was het qua msn/sms etc allemaal koek en ei, echt supergesprekken enzo. Maar toen stuurde hij (letterlijk vanuit het niks, geen aanwijzingen vooraf te vinden) dat hij ineens niets meer wilde, dat hij het niet trok qua werk met iemand in z'n hoofd blabla.

Echter, in de keren daarna dat ik hem heel kort heb gesproken gaf hij aan zeker nog gevoelens te hebben maar gewoon wat meer afstand te willen bewaren. Gevalletje noodrem dus.

Gisteravond heeft hij zelfs zijn excuses aangeboden, waarop ik zei dat dat niet hoefde omdat hij eerlijk was in wat hij toen voelde. Het klikte zóóó goed gisteren op alle vlakken, maar omdat het (iig voor mij) zo heftig was ben ik nu heel bang dat hij weer angstig wordt. Op zich kan ik daar wel mee leven (dan laat ik hem los en dan hoop ik iemand anders tegen te komen), maar ik wil gewoon weten waar ik sta.

Ik kan gewoon niet goed tegen deze onzekerheid omdat deze gevoelens bij mij ook helemaal nieuw zijn (ook al ben ik 24).
... and I feel fine.
pi_69886836
Lotuss, laat je nou niet te gek maken.

Weet niet hoor, hij komt niet over alsof hij zit te springen om een relatie met je, wat niet gek is, want hij is er nooit en heeft daar helemaal geen tijd voor.
Maar schuif nou niet alles op zijn 'bindingsangst', dat is vaak gewoon een verkapte manier van nee zeggen, ook al zegt zn lichaamstaal iets anders

(Ik had er ook soms een handje van mensen aan het lijntje te houden omdat ik dacht dat het misschien meer zou kunnen worden, hoopte dat het meer zou worden, hield dus niet alleen de ander maar ook mezelf voor de gek)
compact en kleverig.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:19:07 #116
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_69886838
Goedemorgen!
Onderwerp weer smsjes?
Afgelopen maand 1107
Deze maand verwacht ik er meer
I've got more game than Monopoly.
pi_69886850
quote:
Ik kan gewoon niet goed tegen deze onzekerheid omdat deze gevoelens bij mij ook helemaal nieuw zijn (ook al ben ik 24).
Troost je ik ben 27 en heb geen idee waar je het over hebt.

Enerzijds snap ik dat je wilt weten waar je staat, anderzijds moet je hem ook wel de ruimte gunnen denk ik, zeker als hij al aangegeven heeft ook niet zo goed te weten wat te doen/bindingsangst
pi_69886901
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop (al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier )

En voor de rest. Goedemorgen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_69886906
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut
Smsjes zijn leuk en daar verstuur ik er ook een hoop van en krijg er ook een hoop (al wacht ik nog steeds op een smsje van iemand hier )

ik heb heul je nr niet!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:26:31 #120
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69886908
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lotuss, laat je nou niet te gek maken.

Weet niet hoor, hij komt niet over alsof hij zit te springen om een relatie met je, wat niet gek is, want hij is er nooit en heeft daar helemaal geen tijd voor.
Maar schuif nou niet alles op zijn 'bindingsangst', dat is vaak gewoon een verkapte manier van nee zeggen, ook al zegt zn lichaamstaal iets anders

(Ik had er ook soms een handje van mensen aan het lijntje te houden omdat ik dacht dat het misschien meer zou kunnen worden, hoopte dat het meer zou worden, hield dus niet alleen de ander maar ook mezelf voor de gek)
Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaal natuurlijk...

Maar het is gewoon die ONZEKERHEID en die ONDUIDELIJKHEID waar ik gek van word!

En in die mailconversatie was hij ook gewoon eerlijk en open, dus ik verwacht dat hij dat hiermee ook kan en wil zijn.
... and I feel fine.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:27:10 #121
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_69886912
Goedemorgen, weer druk aan het SMS'en?

Eerst maar eens aan het werk.
The remedy is the experience.
pi_69886913
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:26 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

ik heb heul je nr niet!
Ja goffer
ZEG DAT DAN!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:28:47 #123
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_69886930
Goedemorgen
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_69886969
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:26 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nou, als hij verder niks wil dan moet hij daar gewoon eerlijk in zijn, dat geef ik ook aan. Maar waar ik niet tegen kan is die onzekerheid. Wil hij niks, nou ja dan ben ik wel even flink verdrietig, maar het is niet het einde van de wereld. Wil hij wel verder kijken, dan is het helemaal natuurlijk...

Maar het is gewoon die ONZEKERHEID en die ONDUIDELIJKHEID waar ik gek van word!

En in die mailconversatie was hij ook gewoon eerlijk en open, dus ik verwacht dat hij dat hiermee ook kan en wil zijn.
Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.

Ken jouw kant van het verhaal ook hoor, (Ahum ) maar DENK niet zoveel!
compact en kleverig.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:37:25 #125
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_69887072
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat snap ik wel, maar wat ik zeg, die onduidelijkheid kan ook uit onzekerheid van zijn kant zijn.

Ken jouw kant van het verhaal ook hoor, (Ahum ) maar DENK niet zoveel!
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!

En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.

Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.

Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
... and I feel fine.
pi_69887142
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:37 schreef Lotusss het volgende:
Misschien denk ik veel te simpel en rationeel, maar ik weet eigenlijk niet anders. Ben helemaal niet bekend met gevoelens eigenlijk, zéker wat verliefdheid/liefde betreft.

dacht je maar simpel
dan geniet je van het samen zijn en de rest zie je vanzelf wel....
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:41:11 #127
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69887146
tvp?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:41:13 #128
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69887147
quote:
Dat is inderdaad mijn grootste probleem... ik DENK teveel, ik kan dat ook niet zomaar uit zetten. Ik analyseer altijd alles kapot. En met normale dingen is er helemaal niks mis mee, maar als het om emoties gaat dan gaat die vlieger niet op en kán je heel weinig voorspellen of analyseren. Daardoor word ik er helemaal gek van!

En ja, het zou van zijn kant ook heel erg goed onzekerheid kunnen zijn... maar zég dat dan gewoon.

Daarmee kom je volgens mij al stukken dichter bij de kern van het probleem. Jij gaat allemaal dingen bedenken die er zouden kunnen spelen omdat hij geen uitsluitsel geeft. Maar wat nou als hij aangeeft om wel voor jou te willen gaan, ga je jezelf dan helemaal gek maken dat hij dan wellicht ook een kat, twee honden en 1,4 kinderen in gedachten heeft nu hij 'ja' heeft gezegd?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:41:39 #129
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69887152
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp?
Jij kan beter dan dat!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:42:03 #130
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_69887154
Goedemorgen!
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:43:12 #131
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69887175
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Jij kan beter dan dat!
Wat een vertrouwen!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:44:38 #132
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69887196
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een vertrouwen!
Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:47:19 #133
220609 Nouk84
pi_69887239
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
dacht je maar simpel
dan geniet je van het samen zijn en de rest zie je vanzelf wel....
Precies.

Al moet ik zeggen dat ik ook gevalletje "denkt teveel" ben, in veel situaties.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:47:29 #134
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887245
quote:

[..]

Edit: bovendien is dit ook niet echt een normale situatie, dat desbetreffende persoon tot oktober nog in het buitenland zit... is weer een extra moeilijkheid en onvoorspelbaarheid.
Damn wat is jouw verhaal herkenbaar. Ik heb ook altijd die onzekerheid, en ik ga ook van alles bedenken als ik in onzekerheid zit... Ik kan je helaas geen tips geven, want daar moet ik zelf ook nog achter komen.... sterkte iig
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:47:50 #135
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887253
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:42 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Noukje
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:47:53 #136
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69887255
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:44 schreef AirwiN het volgende:

Als je het maar niet in je hoofd haalt om mijn vertrouwen te schaden...
Heb ik dat niet net gedaan
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:48:59 #137
220609 Nouk84
pi_69887282
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:47 schreef djayzz het volgende:
Noukje
Hey djayzz
* bedenkt zich net dat ze nog een smsje te beantwoorden had
pi_69887289
quote:

[..]

Hij geeft aan dat hij niet met zijn hoofd in NL bij een meisje wil zitten omdat hij zijn hoofd daar hard nodig heeft. Maar dat betekent niet dat hij je niet heel erg leuk vindt. Misschien lligt hij vet overhoop met zijn gevoel, want hij zou wel willen, maar het is niet 'verstandig'. Ik weet niet wat voor een werk hij daar doet, maar dat kan ook nog een rol spelen, dat het gevaarlijk is als hij afgeleid wordt.
Misschien komen daar zijn dubbele signalen vandaan. Wat niet wegneemt dat het jou natuurlijk behoorlijk onzeker maakt en dat je meer duidelijkheid zou willen. Probeer je eens in zijn schoenen te verplaatsen en kijk of je het dan misschien zou kunnen begrijpen.

Analyseren sucks Sterkte en hoop dat je vandaag wat hoort.
pi_69887314
anders rol ik ter plekke om
pi_69887331
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:47 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Precies.

Al moet ik zeggen dat ik ook gevalletje "denkt teveel" ben, in veel situaties.
Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:27 #141
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887344
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:

[..]

Heeft iedereen weleens gok ik, het is hoe je ermee om gaat... als je helder nadenkt besef je dat je er toch niks aan doet.. dus heeft het twijfelen en denken ook weinig zin. het kan alleen maar negatief werken
Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:53:54 #142
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_69887375
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:

[..]

Tja, helder nadenken is op zo'n moment ook niet zo makkelijk.... Je weet dat je het niet moet doen, maar toch doe je het
Ik weet altijd dat ik helder moet nadenken
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:53:59 #143
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_69887377
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb ik dat niet net gedaan
Bijna, nog niets wat je met een aantal kwalitatieve posts niet kan compenseren...
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:54:31 #144
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887385
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik weet altijd dat ik helder moet nadenken
waarom doe je het dan niet?
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:55:20 #145
220609 Nouk84
pi_69887407
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef rival het volgende:
Klopt, en dat gaat steeds beter
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:52 schreef djayzz het volgende:
Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijker Ik stap zelf wel eens "uit" een situatie door te bedenken wat voor advies ik aan een vriendin zou geven als zij met dat "probleem" of situatie zou komen. Vaak probeer ik dat advies toe te passen op mezelf.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:55:54 #146
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887417
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Tegenwoordig vind ik dat wel makkelijker Ik stap zelf wel eens "uit" een situatie door te bedenken wat voor advies ik aan een vriendin zou geven als zij met dat "probleem" of situatie zou komen. Vaak probeer ik dat advies toe te passen op mezelf.
Ow, dat is wel goed van je ! Moet je mij eens leren!
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:56:06 #147
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_69887421
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:25 schreef Tally het volgende:
Onzekerheid is zo kut

Ik ben je helemaal geen smsje schuldig

Oh en goedemorgen mensjes!
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:56:58 #148
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887440
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik ben je helemaal geen smsje schuldig

Helaas Bels, grapje was al gemaakt.

Oh, en goedemorgen
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:57:21 #149
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_69887447
* djayzz gaat vergaderen
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:57:40 #150
220609 Nouk84
pi_69887456
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef djayzz het volgende:
Ow, dat is wel goed van je ! Moet je mij eens leren!
Dat doe ik net!
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:56 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen Bels!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')