Look who's talkingquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En wéér ga je verderzielig figuur...
Ga dan ook die honden uitlaten als je dat zegt!
Wanneer heb je dat gestuurd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb hem een sms gestuurd dat het een erg vreemde avond was (op de 2e date na elkaar 6 mnd niet gezien te hebben wel die enorme klik) maar dat het voor mij iig heel erg goed voelde. En dat ik nog onzekerder ben hierover dan hij, aangezien ik altijd best wel zeker en resoluut overkom... En dat ik graag op nog een date zou willen, als hij tijd en/of zin heeft natuurlijk.
Mijn sms heeft dus alle ingrediënten:
- Ik vond het een super avond;
- Ik wil een volgende date;
- Ik stel me heel kwetsbaar op (ben f*cking onzeker);
- Ik laat het verder aan hem over (ivm zijn eventuele bindingsangst);
- En ik laat open of hij het ook net zo leuk vond als ik...
Nu even wachten op zijn reactie...
Goeie seks is heerlijk.quote:
Je valt in herhaling...quote:
Zeker mooi nummerquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog een tip. Geen bachata, wel mooi. En niet alleen zij.
Halfuurtje geleden... maar aangezien het 2 uur rijden is naar zijn huidige "verblijfplaats" verwacht ik binnen nu en ong. een halfuur een smsje terug. Tenminste, als hij hier vanavond nog op reageert.quote:
Hmm ik niet. Maar leuke tent. Vaste stek geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sure, a.s. zaterdag ben ik er wsl. weer.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lieve Ripley, vorige week 4 dagen met haar en de kinderen bij mij thuis doorgebracht en het was super...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik moet altijd met mezelf afspreken om niets terug te verwachten op dit soort momenten anders ben ik gegarandeerd chagerijnig tot ik antwoord had, en dan is het nog de vraag of het een goed antwoord was. Slechte eigenschap.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Halfuurtje geleden... maar aangezien het 2 uur rijden is naar zijn huidige "verblijfplaats" verwacht ik binnen nu en ong. een halfuur een smsje terug. Tenminste, als hij hier vanavond nog op reageert.
Uitdagend fokken, dat vinden sommige pas tofquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Spannende smsjes, ook zoiets waar je eigenlijk geen reet aan hebt.
Ach soms is het wel eens leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Zolang je het enkel ziet als een banding moment, is het erg relaxed.quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
spannende smsjesquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:04 schreef Kluts het volgende:
Dat houdt zoiets in als?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uitdagend fokken, dat vinden sommige pas tof
Herkenbaar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik moet altijd met mezelf afspreken om niets terug te verwachten op dit soort momenten anders ben ik gegarandeerd chagerijnig tot ik antwoord had, en dan is het nog de vraag of het een goed antwoord was. Slechte eigenschap.
Dat lukt mij ook nooit.. en dan ga ik meestal smsjes erachteraan sturen waar ik dan gelijk weer spijt van hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik stel voor mezelf een deadline in... heb ik binnen een bepaalde tijd geen antwoord, dan zet ik het uit mijn hoofd en dan maak ik me er verder niet meer druk om. (lukt niet altijd helaas)
Ik heb het ook bij vrienden ofzo. Dan kan ik gewoon boos worden, mensen bewust niet aanspreken omdat ik denk dat er iets is omdat ze niet reageerden op smsjes. Tegenwoordig is mijn tactiek om maar helemaal niet te smsen als ik geen antwoord verwacht te krijgenquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Ik stel voor mezelf een deadline in... heb ik binnen een bepaalde tijd geen antwoord, dan zet ik het uit mijn hoofd en dan maak ik me er verder niet meer druk om. (lukt niet altijd helaas)
Oh nee dat doe ik dan niet...quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook nooit.. en dan ga ik meestal smsjes erachteraan sturen waar ik dan gelijk weer spijt van heb
Ja ik kan er nie tegen als ze nie reageren en zeker niet als het iets over gevoel of iets heel serieus is... daar kan ik dan echt heeeeel pissig om worden.... slechte eigenschap I knowquote:Op woensdag 10 juni 2009 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh nee dat doe ik dan niet...
Ook al ben ik helemaal gek op hem... "take it or leave it"! Als hij niet wil/kan/durft dan ga ik er niet als een hondje achteraan lopen.
En sowieso ben ik 20 minuten bezig geweest met het opstellen van het sms-je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |