volgende week een week in de ardennen met de hele familie, totaal geen zin in, maar goed als ik er dan eenmaal ben zal 't wel meevallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Hebben jullie nog woeste vakantieplannen?
Jij bent al geweest dit jaarquote:
Hoi!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Zwaait terugquote:
En dan mag je niet meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zodra het zover is laat ik het je wetenquote:
Ja, twee weken varen door Nederland/Duitsland. De echte vakantie komt in december/januari. Dan zit ik heerlijk in Australië.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:58 schreef Klonterpot het volgende:
Hoi!quote:
Ik voel me miselijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope.![]()
[..]
Niet druk maken, vanavond wordt gewoon een gezellige avond
U geeft maar een gilquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Zodra het zover is laat ik het je weten
Stuk beter dan de afgelopen dagen... begin eindelijk een beetje op te knappenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Hoi!
En ook Carooltje hoi.
Hoe is het met jullie op deze prachtige, zonnige, warme, vrije dag?
quote:
aha, nou gewoon lekker gaan en have phunquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:05 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik voel me miselijk
Poolen in een poolcentrum.![]()
Ik heb wel vannacht een juweel van een topic geopent
Heb je last van toetsenbord hik?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar 1 keer per jaar is te weinig vind ik zelf![]()
Daarintegen, ik zie mezelf dit jaar noet meer op vakantie gaan.. misschien winersport in december ofzo
Was je ziek dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Stuk beter dan de afgelopen dagen... begin eindelijk een beetje op te knappenen hoe is het daar?
typgriepquote:
dat ja.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Was je ziek dan?
Hier is het goed. Rustige dag op het werk
haha ja zoiets iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat ja.
Beetje zelfde categorie als kleurendoof...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:04 schreef djayzz het volgende:
En dan mag je niet meer?
Ik ben trouwens naar Rio geweest Nouk
Dat zei ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel dat er ook mensen zijn die niet gaan
![]()
Rio?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Waar in Italie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik ga 2 weken met vrienden naar Italië.![]()
Beterschap Carool!
ik wil ook op vakantie.. maar weet nog niet wat..quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Heeft ie de laatste tijd wel meer last van
euh bedankt hequote:
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijdenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen!![]()
Beterschap Carool!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zei ik nietIk bedoel dat er ook mensen zijn die niet gaan
![]()
Rio? [ afbeelding ]
goeie morguhhhquote:
Wordt ie nu wel gefixt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
quote:
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, daar moet ik ook nog heen! maar dat kan pas als mijn autootjes gefixt is, want ik ga er heen rijden
zeker! heb er wel zin inquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat lijkt me ook gaaf idd lekker met de auto
das gaafquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
zeker! heb er wel zin inIk moet helemaal naar de hiel toe, dus tis wel een flink stukje rijden
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Ik heb het over de electrische kap van mijn autoquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:17 schreef erikje14 het volgende:
[..]
want de zuigers hadden een paar deuken in de kap geduwt voor je?
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Motor word gemaakt op de kosten van de garage, en ik ga zelf achter de kap aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |