Doe nog maar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:48 schreef Skylark. het volgende:
IQM, kan ik ze als foto daar posten?
Sneak preview voor de husselaars?
P-rima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
goedenachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Trusten, is je school nog wel gelukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Wat nou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.quote:
Orly? Zo ja, nicequote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
dus als emi vanaf nu oppeens helemaal voorbeeldig is zal die foto nooit komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
Deze snap ik overigens nog steeds niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, ik weet al wat je titel gaat worden.
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.quote:
Oh, zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?What the fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?Die zien we nooit meer... te-rug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
><(({°>
constructies.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
Uhm hoi,
Weet iemand misschien een onderwerp voor mijn 3e stageverslag? Ik zit bij een constructiebureau maar kom nergens op
Jaquote:
Mail dat hele verslag eens doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Vraagstelling: Prefab of in het werk gestort beton bij hoogbouw?
Onderwerp van het eindverslag van mijn zus, verder heb ik er ook geen verstand van
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga even op Zus haar pc inbreken om te kijken of ik het kan vinden. PM je mail even.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
Hoe wist ik dat deze vraag zou komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
quote:Sarah Beth is scared to death, to hear what the doctor will say.
She hasn't been well since the day that she fell.
And the bruise it just won't go away.
So she sits and she waits with her mom and her dad.
And flips through an old magazine.
Til the nurse with a smile stand at the door.
And says "will you please come with me?"
Sarah Beth is scared to death, cause the doctor just told her the news.
Between the red cells and whites, something's not right.
But we're gonna take care of you.
Six chances in ten it won't come back again, with the therapy we're gonna try.
It's just been approved, it's the strongest there is.
And I think we caught it in time
Then Sara Beth closes her eyes.
And she dreams she dancin', around and around
Without any cares
And her very first love
Is holding her close
And the soft wind is blowing her hair
Sara Beth is scared to death, as she sits holding her mom
cause It would be a mistake, for someone to take
A girl with no hair to the prom
For just this morning right there on her pillow
Was the cruelest of any surprise
She cried when she gathered it all in her hands
The proof that she couldn't deny
Then Sara Beth closes her eyes
And she dreams she dancin' around and around
With out any cares
And her very first love
Was holding her close
And the soft wind was blowing her hair
It's quarter to seven, that boy's at the door
Her daddy ushers him in.
And when he takes off his hat they all start to cry
Cause this morning where his hair had been
Softly she touches just
skin
And they go dancin' around and around
Without any cares
And her very first true love
Is holding her close
And for a moment she isn't scared
Omdat alles in deze SC zo voorspelbaar is.quote:
Als hij ook die laatste vent is betekent het dat hij wel vwo heeft gedaan. Da's een anticlimax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag de pics ook gewoon uploaden bij sendspace of yousendit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
zal zo even kijken. Die berekening is sowieso geen probleem.. Veel formules erin gooien en die leraar weet ook niet meer waar die het moet zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Heb wel het eindverslag kunnen vinden, maar niet de bijlagen. Volgens mij stonden daar alle berekeningen enzo in.
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
Omdat het anders zou uitnodigen tot gebagger oid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
waren halen de mods altijd het woordje bagger uit de tt als je het erin zet
ja iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
waren halen de mods altijd het woordje bagger uit de tt als je het erin zet
wut welke was dat ook alweerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja idd
En die oude bagger SC pic in de op vinden ze ook nooit leuk
Eindverslag hèquote:
Waar heb je het over? Je bent juist 5 plaatsen naar links gegaan sinds die OPquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, waarom ben ik 5 plaatsen naar rechts opgeschoven?
In de huidige OP sta ik onder het woordje users, en nu sta ik ineens veel verder aan de rechterkant. Wie is er dan belangrijker dan mij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je bent juist 5 plaatsen naar links gegaan sinds die OP
dat vragen we onzelf al maanden afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Die OP zo eens bezien, waar is Sackboy eigenlijk heen?
Heeft hij een leven ofzo??! *rilt
Die tribal is nog van NB (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
Allemaal UI van mensen die hier nooit meer komen
Ananas
Paaskonijn
En die tribal of wat het ook mag wezen
NG
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindverslag hè
En dit is nog zonder bijlages
Met bijlages heeft het meer bladzijdes dan een Tolkien boek
Welk jaar zit jij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn verslag word kleiner.. 15 pagina's en ik ben tevreden
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die tribal is nog van NB () volgens mij. NG zal je nooit meer terugzien, als ik zie wat hij bij Danny post
Gast, die OP is een half jaar oud of zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In de huidige OP sta ik onder het woordje users, en nu sta ik ineens veel verder aan de rechterkant. Wie is er dan belangrijker dan mij?
Nou en? Dat vraag ik toch nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, die OP is een half jaar oud of zo
Het is ook niet de huidige OP, slimpiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Maar waarom staan dat soort mensen nog in de OP? Ze komen hier nooit meer.
ze staan ook in de huidige opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, die OP is een half jaar oud of zo
Jij stond toen daar omdat Sackboy jou daar neer heeft gezet. Nou goed?quote:
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is ook niet de huidige OP, slimpie
De mensen die er nu in staan posten nog gewoon hoor. Op NG en KoP na dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ze staan ook in de huidige ophoewel we oude bazen moeten koesteren. Mensen die geen bagger sc hebben meegemaakt ..
Geen idee. Heeft IQM eruit gesloopt geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Zoals de op hoort te zijn. Yvonnequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Dat mocht toch niet meer van Relmof?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Sjezus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Want anders had je er een permban van gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals de op hoort te zijn. Yvonne![]()
Jammer dat ik een ban had toen ze die wijzigingen bekend maakten
Je zei mofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eeuh, ik ben nog niet echt wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sjezus.goeiemorgen Jitz.
En het kwam omdat dagdag vroeg naar de Bagger SC header, toen zag ik deze ook nog in mijn fotoemmer staan.
hmmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want anders had je er een permban van gemaakt?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NietEn dan rij ik ook nog in een auto uit Mofrika
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat ik zelf een Duitser ben
Ik ben duitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strand
EERST ONZE FIETSEN, NU ONZE VERSLAGEN HÈ!!!quote:
Nee, er mocht geen "Bagger" meer in de header.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kun je niet weer even die oude header in de OP klussen? Wel met Keeley Hazell uiteraard.
Zo kan het wel weer. Even 48 uur afkoelen voor jou!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EERST ONZE FIETSEN, NU ONZE VERSLAGEN HÈ!!!
ZE ZIJN OOK ALLEMAAL HETZELFDE, KANKERMOFFEN
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, er mocht geen "Bagger" meer in de header.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.
Nee, maar heel lang geleden moet er iemand uit duitsland naar nl zijn getrokken. Wel een sjeike achternaam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, jij graaft kuilen op het strand
Von Graf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar heel lang geleden moet er iemand uit duitsland naar nl zijn getrokken. Wel een sjeike achternaam.
En moeders kant heeft blauw bloed
Daar kunnen we beter de prullenbak van maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.
En gras is groen.quote:
Devvie komt al over 3 weken terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kunnen we beter de prullenbak van maken.
Bij mij ook, vuige schuinsmarcheerder dat hij wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee nee, kijk maar naar je aderen.
Willem van oranje staat in stamboom
Dat was de dag na de dag dat de SC offline was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
zet het gewoon terug, wat een gezeur.
net als toen yvonne wilde dat we niet meer gingen praten over wat we doen op een dag en de sc alleen voor serieuze berichten mocht werden gebruikt
Echt een top regel inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
zet het gewoon terug, wat een gezeur.
net als toen yvonne wilde dat we niet meer gingen praten over wat we doen op een dag en de sc alleen voor serieuze berichten mocht werden gebruikt
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was de dag na de dag dat de SC offline was.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
En wellicht een banner 'opsporing verzocht' met NB en Sackboy [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
het schijnt zelfs dat het OM ons in de gaten hield
Oh vandaar dat balkie liep te miepen over de spelling op internetfora.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapen
nee dat was laterquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh vandaar dat balkie liep te miepen over de spelling op internetfora.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapen
Ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
wil er iemand trouwens weten hoeveel dagdagpunten hij heeft, dan zal ik even topic neerzetten
Hoeveel heb ik er?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
wil er iemand trouwens weten hoeveel dagdagpunten hij heeft, dan zal ik even topic neerzetten
Ik. Onthoud bij het beoordelen wel dat ik feyenoordfan ben, ondanks het kutte voetbal. Daar verdien ik punten voorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:32 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee dat was later![]()
ja en ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik. Onthoud bij het beoordelen wel dat ik feyenoordfan ben, ondanks het kutte voetbal. Daar verdien ik punten voor
hey, nu snap ik meteen waarom ik drie sec geleden ben wezen ontwakenquote:
Topickiller.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Zotheid het volgende:
Het is weer lekker druk de afgelopen tijd.
alleen anti-duitsquote:
Hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey, nu snap ik meteen waarom ik drie sec geleden ben wezen ontwaken
En homo's en moslims dan?quote:
Die is wel zeer grappig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Zotheid het volgende:
Omdat het hele internet overal precies hetzelfde is.
Ik heb zin om colleges Biopsychopathology te volgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Zotheid het volgende:
Het is weer lekker druk de afgelopen tijd.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef dagdag het volgende:
EDIT : BAN EN OPHOUDEN NU
[ Bericht 4% gewijzigd door de_boswachter op 09-06-2009 10:42 ]
True!quote:
Gast.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef dagdag het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:36 schreef Zotheid het volgende:
Omdat het hele internet overal precies hetzelfde is.
Fap fap fap!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:43 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb zin om colleges Biopsychopathology te volgen.
kun je een puntenlijst posten zodat we weten waar we dagdagpunten op kunnen scorenquote:
die heeft remlof opgegetenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:45 schreef gers het volgende:
[..]
kun je een puntenlijst posten zodat we weten waar we dagdagpunten op kunnen scoren
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:42 schreef dagdag het volgende:
Ze willen van Nederland het Israël van de homo's maken!quote:
WATquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze willen van Nederland het Israël van de homo's maken!
quote:
Met een blok beton aan je enkelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef dagdag het volgende:
even voor mijn plan, is het mogenlijk om van cuba naar freeport te zwemmen.
aangezien de vliegtickets 150 euro goedkoper zijn dan
Als je moet overgeven, wil je dat dan alsjeblieft op de wc doen.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:48 schreef dagdag het volgende:
even voor mijn plan, is het mogenlijk om van cuba naar freeport te zwemmen.
aangezien de vliegtickets 150 euro goedkoper zijn dan
quote:
durf ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als je moet overgeven, wil je dat dan alsjeblieft op de wc doen.
Bij voorbaad dank,
het Fok!bestuur
[..]
Ja.
Een duikboot zinkt toch ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
dat zou wel stom zijn aangezien je dan zinkt
Niet op je eigen wc, gekkie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet![]()
nu hier homo's zitten is de kans dan groot dat ik aids krijg
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:50 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
dat zou wel stom zijn aangezien je dan zinkt
echt nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet op je eigen wc, gekkie.
Of je moet zelf al eets hebben.
OMGosh, Gers heeft eets!
Hoi Johanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:51 schreef dagdag het volgende:
Lieve zotheid
hoi schat, lang niet gezien.
heb je zin om wat af te spreken
liefs johan
doe moarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
geen mofZal als ik thuis ben het beter uitleggen want jullie begrijpen er weer niks van hier
nee een loslopende harige kutquote:
beste zotheidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi Johan
Mijn verlangen naar jou ontpopt zich tot ongekende hoogtes
Hier, nu, wat dan ook, als we maar samen zijn
Koesjahs,
Zotheid, A.K.A. Martinus
En je moeder dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef gers het volgende:
[..]
echt niet![]()
ik mijd het contact natuurlijk met deze menssoort
Niemand weet precies wat dagdag is. Misschien is het wel een zieke hersenspinsel in ons brein. Wat dan ook, hij is er, laten we dan ook van hem houden zoals we van elk ander levend wezen houden.quote:
Lieve Johan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
beste zotheid
graag zou ik in het weekend van 18 juni afspreken.
wist je nog toen ik je moest giechelen omdat ik zat te likken
kus en hartjes johan
quote:
GADVERDAMMEquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve Johan.
Het weekend van de 18e lijkt mij erg leuk, alhoewel een van mijn vriendinnen dan jarig is.
Als je wilt kunnen we samen gaan, dat zal ze nog eens doen schrikken.
De tintelingen in mijn buik bij het aanraken van jouw tong zijn onvergetelijk, zo ook die keer dat jij in mijn strakke anus kotste.
Liefs,
Zotje
lieve zotheidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lieve Johan.
Het weekend van de 18e lijkt mij erg leuk, alhoewel een van mijn vriendinnen dan jarig is.
Als je wilt kunnen we samen gaan, dat zal ze nog eens doen schrikken.
De tintelingen in mijn buik bij het aanraken van jouw tong zijn onvergetelijk, zo ook die keer dat jij in mijn strakke anus kotste.
Liefs,
Zotje
Beste Johan,quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:00 schreef dagdag het volgende:
[..]
lieve zotheid
hoi beste poppetje
samen naar de verjaardag gaan lijkt mij leukl, al ben ik wel bang hoe ze zullen reageren op mijn voorkeur voor mannelijke
ik wil je weer voelen tussen mijn manboobs![]()
groeten johan
hyves is niet zo bijster boeiend jaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Lakitu het volgende:
De vorige sc waar iedereen elkaar ging toevoegen op hyves, ik moest lollen
HAHA, SIE JUH NOU DAT GEYS MAC GEBRUIKUH±!!111quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beste Johan,
Waarom? In godsnaam, WAAROM? Mensen moeten ons in de waarde laten. Ik hoop dat je nog van gedachten verandert.
Kusjes Zotheid
P.s., ik heb een foto voor je.
[ afbeelding ]
denk dat het de onzekerheid isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Beste Johan,
Waarom? In godsnaam, WAAROM? Mensen moeten ons in de waarde laten. Ik hoop dat je nog van gedachten verandert.
Kusjes Zotheid
P.s., ik heb een foto voor je.
[ afbeelding ]
quote:
Mensen willen me op hun hyvesquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En Lakitu en Ricko. Selectief beleid, jullie weten.
Je hebt al wel harde tepels.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
denk dat het de onzekerheid is
[ afbeelding ]
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben ook uitgenodigd voor de exclusieve bazenhyves.
Aanstellerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef jagga het volgende:
bleh ik ben zo opgefokt nu door dat antirook-blaat topic
hoe meer ik erover nadenk hoe hard ik wel niet genaait word door onze vrienden in Den Haag, hoe hoger de bloeddruk
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
zegt: Wtf gooi jij voor troep in Danny's fotoboek ;d ;d ??
NG zegt: Huh?
zegt: http://xs140.xs.to/xs140/09241/wtf957.jpg
NG zegt: wtf toen sliep ik al
NG zegt: wtf iemand heeft dus m'n ww??
NG zegt
Mwhehe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
NG zegt
Download het en join de bazenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:12 schreef Lakitu het volgende:
Dacht ik alHeb het ooit gehad, maar ben het cdtje kwijt.
Weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:19 schreef BigKahuna het volgende:
NG zegt
Dat soort lui moeten gewoon dood.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
Zie ik gisteren ineens dat één of andere klapjosti tegen mijn auto aan is gereden toen hij/zij ging parkeren, en gewoon is weggereden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Los Campesinos!quote:
niet zo aanstellen jitzjaapquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Nou valt de schade wel mee, maar toch. Ik werd er onwijs chagrijnig van
Ik heb ook gilette, puur om de reden dat ik met iets anders eruit zie alsof edward scissorhands mijn gezicht geaait heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef dagdag het volgende:
'Scheermes van 3 euro kost Gillette 6 cent'
AMSTERDAM - Mannen betalen al jaren veel geld voor de scheermesjes van Gillette, maar dat de consument maar liefst 50 keer de werkelijke waarde betaalt, zal voor velen toch een schok zijn.
Ads door Google
Een mes kost in de winkel al gauw rond de drie euro, maar volgens medewerkers van Gillette kost het maken van zo’n mesje de fabrikant maar zes cent. Dat schrijft de Daily Mail.
Op een pakje van vier mesjes, dat de fabrikant ongeveer 23 cent kost, maakt Gillette 7,25 euro pure winst, vertelde een insider aan de krant. Die cijfers verklaren volgens hem hoe Gillette supersterren als Roger Federer, Tiger Woods en David Beckham kan betalen om in reclames te verschijnen. Beckham kreeg een aantal jaren geleden zelfs een met diamanten ingelegd scheermes ter waarde van 54 duizend dollar van de fabrikant cadeau.
en dan reacties
gewoon aldi of lidl.Doet er misschien wat minder lang mee!!!Maar je hebt dan ook tig mesjes voor minder dan 5 euro.Weg gooien doe je ze toch en ze scheren net zo goed misschien wel beter !!!
Gewoon de ouderwetse krabber, handzeep met een borstel werkt beter dan de spuitbus of speciale zeep, andere mannier, gezicht natmaken druppel olijfolie en scheren maar. Bij goed gebruik een mesje (4 snijkanten) 1 maand. kosten verwaarloosbaar.
En volgens Gilette is kale mannen en body ook in. Tuurlijk Gilette kunnen we weer verkopen.
lekker lidl mesjes waarbij je hele kop open ligt![]()
![]()
![]()
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
niet zo aanstellen jitzjaap![]()
Tis maar een auto
Het zijn maar mensen op internet die klagen over roken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis maar een auto
Ik moet de CD nog downloaden, heb enkel een paar nummers nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Los Campesinos!
Die cd is echt geweldig.
Die cd kon ik vorig jaar (toen de cd net uit was) niet op internet vinden dus heb ik hem gewoon gekocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik moet de CD nog downloaden, heb enkel een paar nummers nu.Maar het is zeker tof!
Dat is het punt niet; zoals BobbyB ook zegt:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis maar een auto
Ik ben echt mega zuinig op die autoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.
Daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat wanneer jij niks om auto's geeft een ander wel pissed word op zoiets omdat die gewoon zuinig is op z'n spullen.
Dat was een reactie op zijn: niet zo aanstellen over dat rokengedoequote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je bent zelf zuinig op je spullen en dan zal een ander wel even de boel beschadigen en dan vooral het lef hebben om niet even z'n gegevens achter te laten.
Daarbij hoeft het nog niet zo te zijn dat wanneer jij niks om auto's geeft een ander wel pissed word op zoiets omdat die gewoon zuinig is op z'n spullen.
Jagga, normaal vind ik je wel okee, maar met dat roken sla je de plank echt volledig misquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat was een reactie op zijn: niet zo aanstellen over dat rokengedoe
Oh, dat heb ik niet gevolgd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Jij vuige trollertquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die cd kon ik vorig jaar (toen de cd net uit was) niet op internet vinden dus heb ik hem gewoon gekocht.
Hij heeft even op een blogspot met indie muziek (ben de naam even kwijt) gestaan, maar toen ik dat zag was hij alweer offline gehaald.quote:
't Is toch ook voor hen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, bejaarden die naar liftende dagcreme vragen_!
Hoe kan een creme nou liften? Ze hebben toch geen duim?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, bejaarden die naar liftende dagcreme vragen_!
quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, middelen die beloven dat je er 15 jaar jonger uit ziet.
Ik wil er niet als 8 uitzien
Ik ga niet eens meer het linkje plaatsenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe kan een creme nou liften? Ze hebben toch geen duim?
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.quote:
Pa-dam-tsj!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer het linkje plaatsen
Precies, het zijn altijd krakerts!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.
Marketeerspraatjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso, liftende dingen, anders dan liften.
gemistquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef Lakitu het volgende:
De vorige sc waar iedereen elkaar ging toevoegen op hyves, ik moest lollen
Die reclame's van Vichy...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Marketeerspraatjes.Echt, als je ziet wat voor producten er op de markt gebracht worden en wat voor mongolen erin trappen.
Het werkt toch? Lul maar iets over zilvermoleculen of biostabiel 9000 en de mensen hangen aan je lippen (lees: trekken hun portemonnee).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Marketeerspraatjes.Echt, als je ziet wat voor producten er op de markt gebracht worden en wat voor mongolen erin trappen.
Krakersquote:
Ik heb nu al twee albums binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij heeft even op een blogspot met indie muziek (ben de naam even kwijt) gestaan, maar toen ik dat zag was hij alweer offline gehaald.
Welke ben jij dagdag?quote:
Mensen met een uitkering.quote:
Sowieso andere mensenquote:
Allochtonenquote:
Ik heb 2 albums.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik heb nu al twee albums binnen.Alleen zo'n klein album, volgens last.fm, niet.
De gehele mensheidquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allochtonen![]()
Je hebt zelf ook een "uitkering", ouwe..
Het is alleen maar een herhaling.quote:
Ha-ha, iets doen waar je zelf niet achter staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is alleen maar een herhaling.
Bah, ik haat herhalingen
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ha-ha, iets doen waar je zelf niet achter staat.
Gewillige meisjes.
Zo'n piercing onder je lip is lelijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef dagdag het volgende:
deze doet me ergens aan denken
[ afbeelding ]
Vanavond 19:15 bij de mac.quote:
Ik zal er ..quote:
Alleen die piercing?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n piercing onder je lip is lelijk.
Krijg je geen vervangde waggel dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:23 schreef jitzzzze het volgende:
Ben ik mijn scheurijzer weer een dag kwijt
vind jijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jagga, normaal vind ik je wel okee, maar met dat roken sla je de plank echt volledig mis
Je argumentatie slaat als een komkommer op een stuk speenvarken
Ik begin haast te twijfelen of je niet aan het trollen bent
De eerste 24 uur niet, of moet het zelf betalen. En zo vaak gebeurt dit niet, dat vond ik 15 euro extra per maand niet waard.quote:
Ja, die wenkbrauwpiercing ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |