Doe nog maar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:48 schreef Skylark. het volgende:
IQM, kan ik ze als foto daar posten?
Sneak preview voor de husselaars?
P-rima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
goedenachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Trusten, is je school nog wel gelukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Wat nou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.quote:
Orly? Zo ja, nicequote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
dus als emi vanaf nu oppeens helemaal voorbeeldig is zal die foto nooit komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
Deze snap ik overigens nog steeds niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, ik weet al wat je titel gaat worden.
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.quote:
Oh, zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?What the fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |