EERST ONZE FIETSEN, NU ONZE VERSLAGEN HÈ!!!quote:
Nee, er mocht geen "Bagger" meer in de header.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef Florian_ het volgende:
Bobby kun je niet weer even die oude header in de OP klussen? Wel met Keeley Hazell uiteraard.
Zo kan het wel weer. Even 48 uur afkoelen voor jou!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
EERST ONZE FIETSEN, NU ONZE VERSLAGEN HÈ!!!
ZE ZIJN OOK ALLEMAAL HETZELFDE, KANKERMOFFEN
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, er mocht geen "Bagger" meer in de header.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.
Nee, maar heel lang geleden moet er iemand uit duitsland naar nl zijn getrokken. Wel een sjeike achternaam.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe, jij graaft kuilen op het strand
Von Graf?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee, maar heel lang geleden moet er iemand uit duitsland naar nl zijn getrokken. Wel een sjeike achternaam.
En moeders kant heeft blauw bloed
Daar kunnen we beter de prullenbak van maken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar het strafbankje moet wel weer terugkomen.
En gras is groen.quote:
Devvie komt al over 3 weken terug.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar kunnen we beter de prullenbak van maken.
Bij mij ook, vuige schuinsmarcheerder dat hij wasquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee nee, kijk maar naar je aderen.
Willem van oranje staat in stamboom
Dat was de dag na de dag dat de SC offline was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
zet het gewoon terug, wat een gezeur.
net als toen yvonne wilde dat we niet meer gingen praten over wat we doen op een dag en de sc alleen voor serieuze berichten mocht werden gebruikt
Echt een top regel inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef dagdag het volgende:
zet het gewoon terug, wat een gezeur.
net als toen yvonne wilde dat we niet meer gingen praten over wat we doen op een dag en de sc alleen voor serieuze berichten mocht werden gebruikt
ja en de dagen erna mochten we elkaar niet meer vertellen wat we gingen doen, bv ik ga eten ik ga naar buiten ik ga slapenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was de dag na de dag dat de SC offline was.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
En wellicht een banner 'opsporing verzocht' met NB en Sackboy [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:28 schreef dagdag het volgende:
het schijnt zelfs dat het OM ons in de gaten hield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |