Doe nog maar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:48 schreef Skylark. het volgende:
IQM, kan ik ze als foto daar posten?
Sneak preview voor de husselaars?
P-rima.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
goedenachtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Trusten, is je school nog wel gelukt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:52 schreef Maisnon het volgende:
Ja en ik heb het allemaal gevolgd waardoor ik niet meer aan slaap toe kom vannacht
Fok gaat alvast af. En Buup check je hyves
Doei
Wat nou.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe nog maar niet.Hou ze nog tussen ons. Ze moeten niet in verkeerde handen vallen.
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.quote:
Orly? Zo ja, nicequote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
dus als emi vanaf nu oppeens helemaal voorbeeldig is zal die foto nooit komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
Deze snap ik overigens nog steeds niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Whehe, ik weet al wat je titel gaat worden.
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.quote:
Oh, zo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ze geen lid wordt weet ik wel iets leuks om bij foto's te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?What the fuck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?Die zien we nooit meer... te-rug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
><(({°>
constructies.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
Uhm hoi,
Weet iemand misschien een onderwerp voor mijn 3e stageverslag? Ik zit bij een constructiebureau maar kom nergens op
Jaquote:
Mail dat hele verslag eens doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Vraagstelling: Prefab of in het werk gestort beton bij hoogbouw?
Onderwerp van het eindverslag van mijn zus, verder heb ik er ook geen verstand van
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga even op Zus haar pc inbreken om te kijken of ik het kan vinden. PM je mail even.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
Hoe wist ik dat deze vraag zou komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
quote:Sarah Beth is scared to death, to hear what the doctor will say.
She hasn't been well since the day that she fell.
And the bruise it just won't go away.
So she sits and she waits with her mom and her dad.
And flips through an old magazine.
Til the nurse with a smile stand at the door.
And says "will you please come with me?"
Sarah Beth is scared to death, cause the doctor just told her the news.
Between the red cells and whites, something's not right.
But we're gonna take care of you.
Six chances in ten it won't come back again, with the therapy we're gonna try.
It's just been approved, it's the strongest there is.
And I think we caught it in time
Then Sara Beth closes her eyes.
And she dreams she dancin', around and around
Without any cares
And her very first love
Is holding her close
And the soft wind is blowing her hair
Sara Beth is scared to death, as she sits holding her mom
cause It would be a mistake, for someone to take
A girl with no hair to the prom
For just this morning right there on her pillow
Was the cruelest of any surprise
She cried when she gathered it all in her hands
The proof that she couldn't deny
Then Sara Beth closes her eyes
And she dreams she dancin' around and around
With out any cares
And her very first love
Was holding her close
And the soft wind was blowing her hair
It's quarter to seven, that boy's at the door
Her daddy ushers him in.
And when he takes off his hat they all start to cry
Cause this morning where his hair had been
Softly she touches just
skin
And they go dancin' around and around
Without any cares
And her very first true love
Is holding her close
And for a moment she isn't scared
Omdat alles in deze SC zo voorspelbaar is.quote:
Als hij ook die laatste vent is betekent het dat hij wel vwo heeft gedaan. Da's een anticlimax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je mag de pics ook gewoon uploaden bij sendspace of yousendit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
zal zo even kijken. Die berekening is sowieso geen probleem.. Veel formules erin gooien en die leraar weet ook niet meer waar die het moet zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Heb wel het eindverslag kunnen vinden, maar niet de bijlagen. Volgens mij stonden daar alle berekeningen enzo in.
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
Omdat het anders zou uitnodigen tot gebagger oid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
waren halen de mods altijd het woordje bagger uit de tt als je het erin zet
ja iddquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
waren halen de mods altijd het woordje bagger uit de tt als je het erin zet
wut welke was dat ook alweerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja idd
En die oude bagger SC pic in de op vinden ze ook nooit leuk
Eindverslag hèquote:
Waar heb je het over? Je bent juist 5 plaatsen naar links gegaan sinds die OPquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:02 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg, waarom ben ik 5 plaatsen naar rechts opgeschoven?
In de huidige OP sta ik onder het woordje users, en nu sta ik ineens veel verder aan de rechterkant. Wie is er dan belangrijker dan mij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je bent juist 5 plaatsen naar links gegaan sinds die OP
dat vragen we onzelf al maanden afquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef timmmmm het volgende:
Die OP zo eens bezien, waar is Sackboy eigenlijk heen?
Heeft hij een leven ofzo??! *rilt
Die tribal is nog van NB (quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:07 schreef jitzzzze het volgende:
Allemaal UI van mensen die hier nooit meer komen
Ananas
Paaskonijn
En die tribal of wat het ook mag wezen
NG
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eindverslag hè
En dit is nog zonder bijlages
Met bijlages heeft het meer bladzijdes dan een Tolkien boek
Welk jaar zit jij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mijn verslag word kleiner.. 15 pagina's en ik ben tevreden
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die tribal is nog van NB () volgens mij. NG zal je nooit meer terugzien, als ik zie wat hij bij Danny post
Gast, die OP is een half jaar oud of zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In de huidige OP sta ik onder het woordje users, en nu sta ik ineens veel verder aan de rechterkant. Wie is er dan belangrijker dan mij?
Nou en? Dat vraag ik toch nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, die OP is een half jaar oud of zo
Het is ook niet de huidige OP, slimpiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Maar waarom staan dat soort mensen nog in de OP? Ze komen hier nooit meer.
ze staan ook in de huidige opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, die OP is een half jaar oud of zo
Jij stond toen daar omdat Sackboy jou daar neer heeft gezet. Nou goed?quote:
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is ook niet de huidige OP, slimpie
De mensen die er nu in staan posten nog gewoon hoor. Op NG en KoP na dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ze staan ook in de huidige ophoewel we oude bazen moeten koesteren. Mensen die geen bagger sc hebben meegemaakt ..
Geen idee. Heeft IQM eruit gesloopt geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Zoals de op hoort te zijn. Yvonnequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Dat mocht toch niet meer van Relmof?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Sjezus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Want anders had je er een permban van gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals de op hoort te zijn. Yvonne![]()
Jammer dat ik een ban had toen ze die wijzigingen bekend maakten
Je zei mofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eeuh, ik ben nog niet echt wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sjezus.goeiemorgen Jitz.
En het kwam omdat dagdag vroeg naar de Bagger SC header, toen zag ik deze ook nog in mijn fotoemmer staan.
hmmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want anders had je er een permban van gemaakt?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NietEn dan rij ik ook nog in een auto uit Mofrika
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat ik zelf een Duitser ben
Ik ben duitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |