quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?Die zien we nooit meer... te-rug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:09 schreef IQM het volgende:
Oh, nog even dit: waar de fuck is NG mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
><(({°>
constructies.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:09 schreef kurk_droog het volgende:
Uhm hoi,
Weet iemand misschien een onderwerp voor mijn 3e stageverslag? Ik zit bij een constructiebureau maar kom nergens op
Jaquote:
Mail dat hele verslag eens doorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:28 schreef timmmmm het volgende:
Vraagstelling: Prefab of in het werk gestort beton bij hoogbouw?
Onderwerp van het eindverslag van mijn zus, verder heb ik er ook geen verstand van
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga even op Zus haar pc inbreken om te kijken of ik het kan vinden. PM je mail even.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
Hoe wist ik dat deze vraag zou komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zoek dan ook even naar pics en post ze hier!
quote:Sarah Beth is scared to death, to hear what the doctor will say.
She hasn't been well since the day that she fell.
And the bruise it just won't go away.
So she sits and she waits with her mom and her dad.
And flips through an old magazine.
Til the nurse with a smile stand at the door.
And says "will you please come with me?"
Sarah Beth is scared to death, cause the doctor just told her the news.
Between the red cells and whites, something's not right.
But we're gonna take care of you.
Six chances in ten it won't come back again, with the therapy we're gonna try.
It's just been approved, it's the strongest there is.
And I think we caught it in time
Then Sara Beth closes her eyes.
And she dreams she dancin', around and around
Without any cares
And her very first love
Is holding her close
And the soft wind is blowing her hair
Sara Beth is scared to death, as she sits holding her mom
cause It would be a mistake, for someone to take
A girl with no hair to the prom
For just this morning right there on her pillow
Was the cruelest of any surprise
She cried when she gathered it all in her hands
The proof that she couldn't deny
Then Sara Beth closes her eyes
And she dreams she dancin' around and around
With out any cares
And her very first love
Was holding her close
And the soft wind was blowing her hair
It's quarter to seven, that boy's at the door
Her daddy ushers him in.
And when he takes off his hat they all start to cry
Cause this morning where his hair had been
Softly she touches just
skin
And they go dancin' around and around
Without any cares
And her very first true love
Is holding her close
And for a moment she isn't scared
Omdat alles in deze SC zo voorspelbaar is.quote:
Als hij ook die laatste vent is betekent het dat hij wel vwo heeft gedaan. Da's een anticlimax.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik moet nog een goede setting/context/aanleiding verzinnen/ontdekken voor de onthulling. Heb geduld.
Je mag de pics ook gewoon uploaden bij sendspace of yousendit hoor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
zal zo even kijken. Die berekening is sowieso geen probleem.. Veel formules erin gooien en die leraar weet ook niet meer waar die het moet zoekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:47 schreef timmmmm het volgende:
Heb wel het eindverslag kunnen vinden, maar niet de bijlagen. Volgens mij stonden daar alle berekeningen enzo in.
Ow, en in bijlage werd het te groot voor mijn webmail, dus het staat helemaal in een mail geknipt en geplakt.
Omdat het anders zou uitnodigen tot gebagger oid.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
waren halen de mods altijd het woordje bagger uit de tt als je het erin zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |