ze staan ook in de huidige opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gast, die OP is een half jaar oud of zo
Jij stond toen daar omdat Sackboy jou daar neer heeft gezet. Nou goed?quote:
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is ook niet de huidige OP, slimpie
De mensen die er nu in staan posten nog gewoon hoor. Op NG en KoP na dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ze staan ook in de huidige ophoewel we oude bazen moeten koesteren. Mensen die geen bagger sc hebben meegemaakt ..
Geen idee. Heeft IQM eruit gesloopt geloof ik.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Zoals de op hoort te zijn. Yvonnequote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Dat mocht toch niet meer van Relmof?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:12 schreef Florian_ het volgende:
Zeg waarom staat dat "SC Helden" gedeelte eigenlijk niet meer in de huidige OP?
Sjezus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus? Zit die BobbyB hier op pagina 2 een oude op te plaatsen?
Want anders had je er een permban van gemaakt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zoals de op hoort te zijn. Yvonne![]()
Jammer dat ik een ban had toen ze die wijzigingen bekend maakten
Je zei mofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eeuh, ik ben nog niet echt wakkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sjezus.goeiemorgen Jitz.
En het kwam omdat dagdag vroeg naar de Bagger SC header, toen zag ik deze ook nog in mijn fotoemmer staan.
hmmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Want anders had je er een permban van gemaakt?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
NietEn dan rij ik ook nog in een auto uit Mofrika
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat ik zelf een Duitser ben
Ik ben duitsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan kuilen graven op het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |