quote:
heb net heel seizoen 8 gekeken, nu met 9 bezigquote:
Damn it, gemist.quote:
Ik ging altijd naar De Brouwahh, De Carte enn Apostel enzoquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef 3lmo het volgende:
Even checken hoe het hier gaat...
[ afbeelding ]
Wtf!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar De Brouwahh, De Carte enn Apostel enzo. Dat we elkaar daar niet hebben ontmoet zeg
!
Omdat ik overal matties hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ging ook altijd naar die tenten. Ofja, de Carte niet.Maar wtf kom je daar doen als je ook in Eindhoven op stap kon. Het is trouwens nu wel vertyft hier, niets meer te doen. Helemaal ingezakt.
Ja nou in de Brouwer kom ik sowieso niet meer, hoewel ik me nog herinner hoe ik daar m'n eerste sletjes regelde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik overal matties had. Maar de laatste keren dat ik er ben geweest was het inderdaad kut. Nu moeten ze het toch meer hebben van de feestjes die ze daar geven enzo?
Ja, in de Carte komen wel lelijke mensen ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja nou in de Brouwer kom ik sowieso niet meer, hoewel ik me nog herinner hoe ik daar m'n eerste sletjes regelde.Carte is meer hardcore en daar ben ik niet zo van, dus wel eens in de Apostel. Is best tof, jammer van de hockeyers, maar vooral die Friday dinges 1x in de maand is wel tof. Maar meestal is het voor ons dus Eindhoven, en vrijdags loungen in de Gotchá.
Ja, echt top dat ze allemaal in hoge resolutie online staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
heb net heel seizoen 8 gekeken, nu met 9 bezig
heerlijk vakantie
Klopt helemaal, knappe Limburgers zijn dunbezaaid. Maar sowieso al die tokkies in de Carte, met hun hempjes en gouden kettingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, in de Carte komen wel lelijke mensen ook. Vreemd, de meeste Limburgers zijn lelijk trouwens. Behalve jij dan
.
Waar ga je dan meestal in Ehv uit?
Hehe ja, Ehv is ook niet veel beter nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt helemaal, knappe Limburgers zijn dunbezaaid. Maar sowieso al die tokkies in de Carte, met hun hempjes en gouden kettingen.In Eindhoven daarentegen is het veel beter, maar dan wel overdag, 's nachts valt het ook wel tegen.
Ik ga meestal naar de Today.
Ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent Allure.
Moeilijk te omschrijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent Allure.
Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel soms in de karaokebarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja, Ehv is ook niet veel beter nee.
Ah ja, de Today vind ik ook echt iets voor jou. Ik loop daar heel afentoe eens binnen om te kijken wat voor sletjes m'n neefje nu weer heeft gehosseld
.
Maar ik ben daar een keer keihard tegen die spiegels aangelopen omdat ik zo dronken was, dus ik vind het niet zo leuk daar.
Daar ben ik ook geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed naar de Blue Parrot gaan!
Heb ik je daar ooit gezien danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie je me nog wel eens op station Arnhem?
Waarvan moet ik die kennen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest.![]()
Het was daar wel leeg, en naderhand werd mij verteld dat er nogal veel flikkers komen.
![]()
Waar ga jij dan heen?![]()
En Fas, ken jij een Marlou?
Dat is de enige die ik ken in Oldenzaal.quote:
Hmm heb even op je hyves gekeken, whehe, maar nee ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ken in Oldenzaal.
Hup hup Maisnon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
KOM OP IEDEREEN IK MOET NOG 10 PAGINA'S IK HEB JULLIE MOED INSPREKENDE WOORDEN NODIG ARGH!
verder gaat alles goed
Dat moet ik nog eens beleven. Daarom ga ik rond die tijd weer een beetje aanpappen met mijn zuidelijke connecties.quote:
KOM OP MAISNON, JE KUNT HET!!! GA ERVOOR!! TOPPIE JOPPIE!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
KOM OP IEDEREEN IK MOET NOG 10 PAGINA'S IK HEB JULLIE MOED INSPREKENDE WOORDEN NODIG ARGH!
verder gaat alles goed
Jouw hyves?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm heb even op je hyves gekeken, whehe, maar nee ik ken haar niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef Maisnon het volgende:
Skylark ik vind je surrealistische impressie van een smeltende coca cola fles heel goed
Heb ik niet.quote:
Ik zal je tegen die tijd even bijspijkeren met de carnaval-klassiekers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens beleven. Daarom ga ik rond die tijd weer een beetje aanpappen met mijn zuidelijke connecties.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Skylark's profiel is openbaar?
Wat is het trouwens met FOK!kers die zich afzetten tegen Hyves.
Doe dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal je tegen die tijd even bijspijkeren met de carnaval-klassiekers.
MAISNON JE BENT GEWELDIG JE KUNT HETquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
verder gaat alles goed
Aprroved.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoeik vind veel dingen mooi
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Consider it done.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
Maar goed, foto van Skylark_. Graag in mijn bezit. Het liefst door Skylark_ himself overhandigd.
Url?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja.
Overigens valt dat wel mee, want ik heb er zeker meer dan 10 in m'n lijst.
Ik ga hem niet hardop in een topic zeggen.quote:
Ik jouwe ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Whihi.Dat account / die foto had ik al 's gezien, bedenk ik me nu.
Laat me raden: jij zag een mooi meisje fitnessen rond een bepaalde tijd en besloot de dag erna weer terug te komen om te kijken of ze er nu weer was, zodat je haar misschien nu wél kon aanspreken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:38 schreef MouzurX het volgende:
Waarom fitnessen mooie dames niet altijd op dezelfde tijd
Begrijpelijk, ik zei ook niet dat je het openbaar moest posten. Dat zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga hem niet hardop in een topic zeggen.Ik hoef niet tegenover jullie anoniem te zijn, maar ik wil niet gespot worden door bekenden op dit forum.
Nouuu, ja zoiets danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat me raden: jij zag een mooi meisje fitnessen rond een bepaalde tijd en besloot de dag erna weer terug te komen om te kijken of ze er nu weer was, zodat je haar misschien nu wél kon aanspreken?
Je zou me doen, hè...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb van IQM maar 1 foto gezien ooit, en dat was van toen ie 5 of 6 ofzo was.En hij leek wel op hoe ik dacht dat ie er uit zou zien als 5 of 6 jarige
Wat precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Maar aangezien het nu toch openbaar is als ik Skylarks post zo check, kom maar op met die PM's
Nou, ik zag je eerst op BT's hyves maar ik wist niet dat jij dat was, maar ik dacht: "hee, die kill heeft best een toffe blog". En toen kwam ik erachter dat jij dat was, omdat het wel erg toevallig was dat jij Sanna ook kende.quote:
Ik absoluut niet.quote:
Ja.quote:
Ik had het over de 5-jarige IQM, hè.quote:
Euh... ik zou wellicht één reden kunnen bedenken, wat ik dan overigens een stomme reden zou vinden om het niet te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb 1 iemand van FOK! bij hyves, maar mijn hyves krijgt helemaal niemand
en IQM weet waarom.
Whihi, nu komt er voorvocht vrij bij mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik zag je eerst op BT's hyves maar ik wist niet dat jij dat was, maar ik dacht: "hee, die kill heeft best een toffe blog". En toen kwam ik erachter dat jij dat was, omdat het wel erg toevallig was dat jij Sanna ook kende.
Maarja, toch zeker wel 3 druppeltjes.
Gelukkig val jij op vrouwen en ben ik nooit voorstander geweest van je smaak.quote:
Onee, BT pwnt me.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben tot nu toe wel de FoK!'ker met de meeste vrienden. Maar ik accepteer ook mensen waar ik 1x hoi tegen heb gezegd.En ik heb half FoK! in bezit.
Van ruilen komt geen huilen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook Skylarks hyves zien
Skylaahaahaaark!
Ja, maar Bt....quote:
Oh wacht, in dat geval voeg ik je even toe. Moment.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben tot nu toe wel de FoK!'ker met de meeste vrienden. Maar ik accepteer ook mensen waar ik 1x hoi tegen heb gezegd.En ik heb half FoK! in bezit.
hoeveel danquote:
De laatste hype is toch juist om alle nep-vrienden weg te doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |