Ik zag laatst nog een trui en broek van jou in het pas gekochte kleren topic, en ze passen inderdaad wel goed bij jouw stijlquote:
Gewoon google gebruiken, en dit googlen "29 pound to euro" krijg je gelijk het antwoord.quote:
Ah ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een trui en broek van jou in het pas gekochte kleren topic, en ze passen inderdaad wel goed bij jouw stijl! Maar voor mezelf zou ik ze niet kopen.
quote:
Moest dat nou, we hadden er al 3 op een rijquote:
Er zou toch niemand komen hiernaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moest dat nou, we hadden er al 3 op een rij
quote:
Nee.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef 3lmo het volgende:
En daarmee bedoel ik dus geen shirt & broek, alleen schoenen. Dat hadden jullie wel door, toch?
Net zo ergquote:Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef 3lmo het volgende:
En daarmee bedoel ik dus geen shirt & broek, alleen schoenen. Dat hadden jullie wel door, toch?
Pfoequote:Op maandag 8 juni 2009 19:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja.Maar dat is voor mijn doen ook best netjes hoor. Normaal gesproken draag ik gewoon een spijkerbroek met all stars en een shirt met vestje ofzo. Maartoch, die schoenen passen daar wel weer bij ja.
Laat eens iets zien wat jij mooi vindt.
quote:
Jaaaadrina Lima.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoeik vind veel dingen mooi
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal vrouwelijk dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar samengevat:
Ach ik zie er ook graag zo lomp mogelijk uit hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nogal vrouwelijk dus.Wel leuke dingen overigens, al zou ik het zelf niet zo snel aantrekken.
Ik vind die cardigan wel leuk.
watquote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach ik zie er ook graag zo lomp mogelijk uit hoor![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True story.quote:
Ja, een paar Vans, binnenkort twee paar, hihi. Een paar All-Stars en een paar nette schoenen van Replay. Verder moeilijk veel sportschoenen voor voetbal en hardlopen enzo, jeweetwel.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg.Een paar voor 't hardlopen ok, maar drie paar.
Hoe kun je graag lomp eruit willen zien?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg.Een paar voor 't hardlopen hakken ok, maar drie paar.
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.quote:
picsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.
Dat eerste jurkje.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE!quote:
Ik vind die tweede ook niet geweldig, maar de vorm welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat eerste jurkje.!
Dat tweede geval: nee.![]()
Trainingsbroek mag, mits spange chick die hem draagt.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |