Jaaaadrina Lima.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoeik vind veel dingen mooi
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogal vrouwelijk dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar samengevat:
Ach ik zie er ook graag zo lomp mogelijk uit hoorquote:Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nogal vrouwelijk dus.Wel leuke dingen overigens, al zou ik het zelf niet zo snel aantrekken.
Ik vind die cardigan wel leuk.
watquote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach ik zie er ook graag zo lomp mogelijk uit hoor![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True story.quote:
Ja, een paar Vans, binnenkort twee paar, hihi. Een paar All-Stars en een paar nette schoenen van Replay. Verder moeilijk veel sportschoenen voor voetbal en hardlopen enzo, jeweetwel.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg.Een paar voor 't hardlopen ok, maar drie paar.
Hoe kun je graag lomp eruit willen zien?quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:39 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Omg.Een paar voor 't hardlopen hakken ok, maar drie paar.
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.quote:
picsquote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.
Dat eerste jurkje.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NEE!quote:
Ik vind die tweede ook niet geweldig, maar de vorm welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat eerste jurkje.!
Dat tweede geval: nee.![]()
Trainingsbroek mag, mits spange chick die hem draagt.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja in zo'n geile vormloze trainingsbroek. Waarvan mensen altijd zeggen dat ik er een dikke reet in heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |