Later welquote:
Wil je ze verkopen?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:00 schreef Smart_ass het volgende:
Als Fleet Foxes nou eens op Lowlands komen, kan ik mooi m'n kaartjes verkopen.
Dat weet je niet, misschien heeft hij kanker en is hij over een jaar dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:01 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Later wel
Over vele jaren zullen mensen over hem praten als een legende!
Heb eigenlijk wel spijt dat ik er kaartjes voor gekocht heb ja. Vind ¤30 bij nader inzien best veel geld voor FF.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wil je ze verkopen?
[..]
Dat weet je niet, misschien heeft hij kanker en is hij over een jaar dood.
Ship itttttttt.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb eigenlijk wel spijt dat ik er kaartjes voor gekocht heb ja. Vind ¤30 bij nader inzien best veel geld voor FF.
Bio- en Neuropsychologie, Cultural Aspects of Health and Health Care, Seksuologie, Biopsychopathology and Psychopharmacology, Sociale en Organisatiepsychologie, Science Based Business Fundamentals e.a.quote:
Ik heb het over een tijd die wij niet meer meemakenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:03 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wil je ze verkopen?
[..]
Dat weet je niet, misschien heeft hij kanker en is hij over een jaar dood.
Bij rechten?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bio- en Neuropsychologie, Cultural Aspects of Health and Health Care, Seksuologie, Biopsychopathology and Psychopharmacology, Sociale en Organisatiepsychologie, Science Based Business Fundamentals e.a.
Ja zoals ik het lees wel.. Maar misschien heb ik het fout. Het staat niet heel erg duidelijk aangegeven. Maar 'Inleiding in de Psychologie' is sowieso mogelijk, dus dat is ook prima. Alhoewel ik die andere vakken wel toffer zou vinden.quote:
Ik vind die andere vakken zo ver weg staan van rechten zeg maar..quote:Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja zoals ik het lees wel.. Maar misschien heb ik het fout. Het staat niet heel erg duidelijk aangegeven. Maar 'Inleiding in de Psychologie' is sowieso mogelijk, dus dat is ook prima. Alhoewel ik die andere vakken wel toffer zou vinden.
Daar ontkomt niemand aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Onderhandelen, ondernemingsrecht en juridisch argumenteren. En project. Oja en SLB
!
Wil ik het weten?quote:
Nu laat je me achter in spanning.quote:
Klopt. Maar het lijkt me wel tof om ze te kunnen volgen.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind die andere vakken zo ver weg staan van rechten zeg maar..
Ligt eraan wat voor mooi meisje erboven staatquote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nou 'niet mooi' vind of niet.
Denk het wel, ja. Als ik zo naar bovenstaande foto kijk, heb ik zoiets van: "mmmmwnnjaaammmwrrgnehquote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor mooi meisje erboven staat
Ik vind ze gewoon lelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of ik dit nou 'niet mooi' vind of niet.
Ik zag laatst nog een trui en broek van jou in het pas gekochte kleren topic, en ze passen inderdaad wel goed bij jouw stijlquote:
Gewoon google gebruiken, en dit googlen "29 pound to euro" krijg je gelijk het antwoord.quote:
Ah ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een trui en broek van jou in het pas gekochte kleren topic, en ze passen inderdaad wel goed bij jouw stijl! Maar voor mezelf zou ik ze niet kopen.
quote:
Moest dat nou, we hadden er al 3 op een rijquote:
Er zou toch niemand komen hiernaquote:Op maandag 8 juni 2009 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Moest dat nou, we hadden er al 3 op een rij
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |