Ikquote:Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Skylark. het volgende:
En dan te bedenken dat dit account eigenlijk anoniem moest zijn. Ik ben benieuwd wie van de SC mijn pics nog niet heeft gezien.
bestel jij ook een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ha-ha jij hebt vast nog een kutter accent dan ik.quote:
plezantquote:
Had je m'n comment van vanmiddag nog gelezen? In zo'n topic staat een link naar een autopsiequote:
?quote:
Nee, sorry.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had je m'n comment van vanmiddag nog gelezen? In zo'n topic staat een link naar een autopsie
Ik heb hem alleen nog niet geopend, aangezien ik toen op werk zat
Wat had ik nou gezegd?quote:
Dat dacht ik ook totdat ik buiten de provincie kwam.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:55 schreef 3lmo het volgende:
Ik heb gelukkig geen enkel accent. Prijs mijn ouders.
'De provincie' - alles ligt in een provincie. Ik ben er ook niet geboren, dat scheelt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik buiten de provincie kwam.Gelukkig wel redelijk licht.
quote:
18.6.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dan neem ik het in overweging.
Verstandig. Want: Nicccce!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dan neem ik het in overweging.
Je komt aardig in de buurt van de leeftijd van mijn vriendjequote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
18.6.
En ik woon niet zo heel ver van Eindje.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef 3lmo het volgende:
Zeg, ik wilde nog even fappen maar ik krijg maar geen foto's van Skylark in mijn inbox.
Want ik ga sparen, sparen voor een tiiiiiiiijjjjjjjjjjjd-machine.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je komt aardig in de buurt van de leeftijd van mijn vriendje.
Daar zou ik ook te lui voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Oh, die foto komt van je Hyves. Nouja, dat 'trucje' is ook maar gedoe.
Als je het doet, doe het dan goed, snotaap. Coooowlaaa. Ooooowtoooow, Foooooowtoooowwquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
bestel jij ook een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die aflevering is geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |