'De provincie' - alles ligt in een provincie. Ik ben er ook niet geboren, dat scheelt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook totdat ik buiten de provincie kwam.Gelukkig wel redelijk licht.
quote:
18.6.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dan neem ik het in overweging.
Verstandig. Want: Nicccce!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dan neem ik het in overweging.
Je komt aardig in de buurt van de leeftijd van mijn vriendjequote:Op maandag 8 juni 2009 23:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
18.6.
En ik woon niet zo heel ver van Eindje.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef 3lmo het volgende:
Zeg, ik wilde nog even fappen maar ik krijg maar geen foto's van Skylark in mijn inbox.
Want ik ga sparen, sparen voor een tiiiiiiiijjjjjjjjjjjd-machine.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je komt aardig in de buurt van de leeftijd van mijn vriendje.
Daar zou ik ook te lui voor zijn geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:01 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Oh, die foto komt van je Hyves. Nouja, dat 'trucje' is ook maar gedoe.
Als je het doet, doe het dan goed, snotaap. Coooowlaaa. Ooooowtoooow, Foooooowtoooowwquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef gers het volgende:
[..]
bestel jij ook een colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die aflevering is geweldig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |