Je zou me doen, hè...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb van IQM maar 1 foto gezien ooit, en dat was van toen ie 5 of 6 ofzo was.En hij leek wel op hoe ik dacht dat ie er uit zou zien als 5 of 6 jarige
Wat precies?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Maar aangezien het nu toch openbaar is als ik Skylarks post zo check, kom maar op met die PM's
Nou, ik zag je eerst op BT's hyves maar ik wist niet dat jij dat was, maar ik dacht: "hee, die kill heeft best een toffe blog". En toen kwam ik erachter dat jij dat was, omdat het wel erg toevallig was dat jij Sanna ook kende.quote:
Ik absoluut niet.quote:
Ja.quote:
Ik had het over de 5-jarige IQM, hè.quote:
Euh... ik zou wellicht één reden kunnen bedenken, wat ik dan overigens een stomme reden zou vinden om het niet te doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb 1 iemand van FOK! bij hyves, maar mijn hyves krijgt helemaal niemand
en IQM weet waarom.
Whihi, nu komt er voorvocht vrij bij mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik zag je eerst op BT's hyves maar ik wist niet dat jij dat was, maar ik dacht: "hee, die kill heeft best een toffe blog". En toen kwam ik erachter dat jij dat was, omdat het wel erg toevallig was dat jij Sanna ook kende.
Maarja, toch zeker wel 3 druppeltjes.
Gelukkig val jij op vrouwen en ben ik nooit voorstander geweest van je smaak.quote:
Onee, BT pwnt me.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben tot nu toe wel de FoK!'ker met de meeste vrienden. Maar ik accepteer ook mensen waar ik 1x hoi tegen heb gezegd.En ik heb half FoK! in bezit.
Van ruilen komt geen huilen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil ook Skylarks hyves zien
Skylaahaahaaark!
Ja, maar Bt....quote:
Oh wacht, in dat geval voeg ik je even toe. Moment.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben tot nu toe wel de FoK!'ker met de meeste vrienden. Maar ik accepteer ook mensen waar ik 1x hoi tegen heb gezegd.En ik heb half FoK! in bezit.
hoeveel danquote:
De laatste hype is toch juist om alle nep-vrienden weg te doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:43 schreef Skylark. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |