quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef Maisnon het volgende:
Skylark ik vind je surrealistische impressie van een smeltende coca cola fles heel goed
Heb ik niet.quote:
Ik zal je tegen die tijd even bijspijkeren met de carnaval-klassiekers.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:31 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat moet ik nog eens beleven. Daarom ga ik rond die tijd weer een beetje aanpappen met mijn zuidelijke connecties.
Ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Skylark's profiel is openbaar?
Wat is het trouwens met FOK!kers die zich afzetten tegen Hyves.
Doe dat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal je tegen die tijd even bijspijkeren met de carnaval-klassiekers.
MAISNON JE BENT GEWELDIG JE KUNT HETquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
KOM OP IEDEREEN IK MOET NOG 10 PAGINA'S IK HEB JULLIE MOED INSPREKENDE WOORDEN NODIG ARGH!
verder gaat alles goed
Aprroved.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoeik vind veel dingen mooi
!
Maar samengevat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Consider it done.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
Maar goed, foto van Skylark_. Graag in mijn bezit. Het liefst door Skylark_ himself overhandigd.
Url?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja.
Overigens valt dat wel mee, want ik heb er zeker meer dan 10 in m'n lijst.
Ik ga hem niet hardop in een topic zeggen.quote:
Ik jouwe ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Whihi.Dat account / die foto had ik al 's gezien, bedenk ik me nu.
Laat me raden: jij zag een mooi meisje fitnessen rond een bepaalde tijd en besloot de dag erna weer terug te komen om te kijken of ze er nu weer was, zodat je haar misschien nu wél kon aanspreken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:38 schreef MouzurX het volgende:
Waarom fitnessen mooie dames niet altijd op dezelfde tijd
Begrijpelijk, ik zei ook niet dat je het openbaar moest posten. Dat zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga hem niet hardop in een topic zeggen.Ik hoef niet tegenover jullie anoniem te zijn, maar ik wil niet gespot worden door bekenden op dit forum.
Nouuu, ja zoiets danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Laat me raden: jij zag een mooi meisje fitnessen rond een bepaalde tijd en besloot de dag erna weer terug te komen om te kijken of ze er nu weer was, zodat je haar misschien nu wél kon aanspreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |