Ik ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent Allure.
Moeilijk te omschrijvenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:19 schreef Fascination het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe jij in het echt bent Allure.
Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeel soms in de karaokebarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe ja, Ehv is ook niet veel beter nee.
Ah ja, de Today vind ik ook echt iets voor jou. Ik loop daar heel afentoe eens binnen om te kijken wat voor sletjes m'n neefje nu weer heeft gehosseld
.
Maar ik ben daar een keer keihard tegen die spiegels aangelopen omdat ik zo dronken was, dus ik vind het niet zo leuk daar.
Daar ben ik ook geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kunnen we net zo goed naar de Blue Parrot gaan!
Heb ik je daar ooit gezien danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie je me nog wel eens op station Arnhem?
Waarvan moet ik die kennen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest.![]()
Het was daar wel leeg, en naderhand werd mij verteld dat er nogal veel flikkers komen.
![]()
Waar ga jij dan heen?![]()
En Fas, ken jij een Marlou?
Dat is de enige die ik ken in Oldenzaal.quote:
Hmm heb even op je hyves gekeken, whehe, maar nee ik ken haar niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ken in Oldenzaal.
Hup hup Maisnon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
KOM OP IEDEREEN IK MOET NOG 10 PAGINA'S IK HEB JULLIE MOED INSPREKENDE WOORDEN NODIG ARGH!
verder gaat alles goed
Dat moet ik nog eens beleven. Daarom ga ik rond die tijd weer een beetje aanpappen met mijn zuidelijke connecties.quote:
KOM OP MAISNON, JE KUNT HET!!! GA ERVOOR!! TOPPIE JOPPIE!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Maisnon het volgende:
KOM OP IEDEREEN IK MOET NOG 10 PAGINA'S IK HEB JULLIE MOED INSPREKENDE WOORDEN NODIG ARGH!
verder gaat alles goed
Jouw hyves?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm heb even op je hyves gekeken, whehe, maar nee ik ken haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |