quote:
heb net heel seizoen 8 gekeken, nu met 9 bezigquote:
Damn it, gemist.quote:
Ik ging altijd naar De Brouwahh, De Carte enn Apostel enzoquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef 3lmo het volgende:
Even checken hoe het hier gaat...
[ afbeelding ]
Wtf!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar De Brouwahh, De Carte enn Apostel enzo. Dat we elkaar daar niet hebben ontmoet zeg
!
Omdat ik overal matties hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wtf!
Ik ging ook altijd naar die tenten. Ofja, de Carte niet.Maar wtf kom je daar doen als je ook in Eindhoven op stap kon. Het is trouwens nu wel vertyft hier, niets meer te doen. Helemaal ingezakt.
Ja nou in de Brouwer kom ik sowieso niet meer, hoewel ik me nog herinner hoe ik daar m'n eerste sletjes regelde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat ik overal matties had. Maar de laatste keren dat ik er ben geweest was het inderdaad kut. Nu moeten ze het toch meer hebben van de feestjes die ze daar geven enzo?
Ja, in de Carte komen wel lelijke mensen ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja nou in de Brouwer kom ik sowieso niet meer, hoewel ik me nog herinner hoe ik daar m'n eerste sletjes regelde.Carte is meer hardcore en daar ben ik niet zo van, dus wel eens in de Apostel. Is best tof, jammer van de hockeyers, maar vooral die Friday dinges 1x in de maand is wel tof. Maar meestal is het voor ons dus Eindhoven, en vrijdags loungen in de Gotchá.
Ja, echt top dat ze allemaal in hoge resolutie online staan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
heb net heel seizoen 8 gekeken, nu met 9 bezig
heerlijk vakantie
Klopt helemaal, knappe Limburgers zijn dunbezaaid. Maar sowieso al die tokkies in de Carte, met hun hempjes en gouden kettingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, in de Carte komen wel lelijke mensen ook. Vreemd, de meeste Limburgers zijn lelijk trouwens. Behalve jij dan
.
Waar ga je dan meestal in Ehv uit?
Hehe ja, Ehv is ook niet veel beter nee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Klopt helemaal, knappe Limburgers zijn dunbezaaid. Maar sowieso al die tokkies in de Carte, met hun hempjes en gouden kettingen.In Eindhoven daarentegen is het veel beter, maar dan wel overdag, 's nachts valt het ook wel tegen.
Ik ga meestal naar de Today.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |