Die en 'The Day after Tomorrow'... ook een kutfilm.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef DrowningMan het volgende:
Kingdom Of Heaven, na hoge verwachtingen een totale aanfluiting
2 van de beste films van deze eeuw wat mij betreft. Ik heb nog nooit zo erg op het puntje van het puntje van mijn stoel gezeten als bij de eerste keer No Country For Old Men.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:53 schreef defibrillator het volgende:
The Dark Knight
The Matrix
WALL·E
The Prestige
No Country for Old Men
There Will Be Blood
Kill Bill
Million Dollar Baby
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:06 schreef MikeyMo het volgende:
Sinds There will be blood ren ik altijd door de McDonalds en grijp dan van niets vermoedende omstanders hun milkshake en begin door het rietje te slurpen. Dan zet ik hem neer en roep ik I DRINK YOUR MILKSHAKE!
Moet je ze eens raar zien kijken
daar ben ik het dan weer zeer mee oneensquote:Op maandag 8 juni 2009 16:53 schreef defibrillator het volgende:
The Dark Knight
The Matrix
WALL·E
The Prestige
No Country for Old Men
There Will Be Blood
Kill Bill
Million Dollar Baby
Dat moet je zeker!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef Ruud het volgende:
Gladiator vond ik weinig aan, maar misschien moet ik 'm nog eens kijken.
baggerfilm?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Spooky4u het volgende:
Schindlers List. Zelden zo'n baggerfilm gezien. Totaal niet boeiend over een veel te uitgekauwd onderwerp.
Zeker weten. Kakfilm.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef MMUFC het volgende:
Ik vond Vanilla Sky slecht.. dat kwam vooral omdat ik er echt niets van begreep met al die flashbacks..
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef MMUFC het volgende:
Ik vond Vanilla Sky slecht.. dat kwam vooral omdat ik er echt niets van begreep met al die flashbacks..
Ik vond die ook erg tegenvallen, met name het einde. Een film hoeft echt niet een happy end te hebben van mij, en bij een film waar het gaat om twee magiërs en hoeveel ze bereid zijn op te offeren voor 'de goede zaak' verwacht ik zelfs een triest einde.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb daarna ook het boek gelezen waarop de film was gebaseerd en daar wordt het thema 'alles opofferen voor het doel, die ene Grote Act', en de consequenties daarvan, echt veel beter uitgewerkt. Maar ook zonder die info vond ik het einde van The Prestige echt een aanfluiting.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Hertog op 09-06-2009 09:21:35 ]Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
Ik vond die de tweede keer absoluut beter, juist omdat ik er toen weinig van verwachtte.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef Ruud het volgende:
Gladiator vond ik weinig aan, maar misschien moet ik 'm nog eens kijken.
Tja het is een typische Quentin Tarantino film dus wat overdreven en met een grote knipoog maar ik vond hem zelf wel aardig.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Cmonv het volgende:
Zoveel, maar Kill Bill staat toch wel op nr 1 van de kutfilms..wat een aanfluitng
Titanic..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:38 schreef darkwesley het volgende:
transporter 3 ik vond echt al die stunt zo everdreven
Als je uit pearl harbor nu eens alle scenes zou snijden waar vrouwen in zitten heb je volgens mij een geweldige oorlogsfilmquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je uit pearl harbor nu eens alle scenes zou snijden waar vrouwen in zitten heb je volgens mij een geweldige oorlogsfilm
Ach, een james bond film is net als McDonalds, of de Roling Stones, je weet precies wat je krijgt en het is altijd hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:22 schreef drummerdude het volgende:
De laatste van James Bond. Sowieso draaien alle James Bond films om hetzelfde heen, maar de laatste is nog wel de ergste, van degenen die ik heb gezien.
...en tóch over het algemeem gewoon goed (al was de laatste idd tegenvallend, vond ik ook)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, een james bond film is net als McDonalds, of de Roling Stones, je weet precies wat je krijgt en het is altijd hetzelfde.
Vergeet elke scene met Ben Affleck en Cuba Gooding Jr. nietquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je uit pearl harbor nu eens alle scenes zou snijden waar vrouwen in zitten heb je volgens mij een geweldige oorlogsfilm
Ik vond 't een saai aftreksel van Forrest Gump. Wat daarentegen wél een geniale film is.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
Benjamin Button vond ik echt een saaie, langdradige, pretentieuze draak van een film.
Haha, over transformers gesproken. Dat was een aaneenschakeling van 'dat kan dus echt niet hae' - momenten. Het was een uiterst vermakelijke film maar een topper absoluut niet.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
The Godfather vond ik uitermate kut. Jaren terug gekeken toen RTL deze uitzond. Ik zat op een bungalowpark in Zeeland zonder arcadehal of bar en ik verveelde me het schompes. De uitzending was verspreid over twee avonden, maar toch maar afgekeken. Wat duurt die film láng en wat gebeurt er wéinig.
The Dark Knight vond ik ook geen topper, wat dat betreft ben ik het eens met meer mensen hier. Het was geen baggerfilm, maar ik vind hem wel overschat. En ik stoorde me aan sommige dingen, zoals dat Batman zonder problemen van een flatgebouw kan vallen zonder dat hij speciale krachten heeft. Dan mag het wel een superheldenfilm zijn, op sommige momenten dacht ik 'Ja maar dat kan dus echt niet'. Dan is de magie van in het verhaal zitten weg en wordt het erg vervelend. Bij Transformers had ik dat totaal niet.
Wat weer een aftreksel was van Zeligquote:Op maandag 15 juni 2009 23:28 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik vond 't een saai aftreksel van Forrest Gump. Wat daarentegen wél een geniale film is.
Transformers stikt van de 'Dat kan dus echt niet'-momenten, dat zeker. Maar bij Transformers stoorde ik me er niet aan, bij The Dark Knight wel. Waardoor ik uiteindelijk meer plezier heb beleefd aan Transformersquote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha, over transformers gesproken. Dat was een aaneenschakeling van 'dat kan dus echt niet hae' - momenten. Het was een uiterst vermakelijke film maar een topper absoluut niet.
Overigens vond ik qua toppers, Crash dus bagger
Omdat Femke Janssen keigeil was als Xenia Onatoppquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:39 schreef ems. het volgende:
Oh, en waarom james bond wordt gekeken door mensen die ouder zijn dan 12 is me ook een raadsel.
Sin City is wel cool.quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef ems. het volgende:
Ik zou ook wel willen broeden met Jessica Alba maar dat betekent nog niet dat haar films kwalitatief in orde zijn
Tja het verhaal kun je op zich niet zoveel over zeggen; was zo'n beetje het eerste fantasyverhaal waar alle fantasy van tegenwoordig op is gebaseerd; erkende literatuur. En het nadeel van een fantasy verhaal is dat je de beesten etc. niet kunt herkennen waardoor je ze als nep beschouwd als ze geanimeerd zijn...quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Lord of the Rings/ die hele tuinkaboutertrilogie.
Eendimensionaal achtervolgingsverhaaltje, waarbij er voortdurend wel weer iets magisch opduikt om het uiterst magere plot kloppend te krijgen. Waardeloze computergraphics ook, vooral veel te veel.
Je snapt toch wel dat Pasolini je juist met een naar gevoel wilde achterlaten?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Salò o le 120 giornate di Sodoma
Beroemde film van beroemde regisseur. Controversieel en schokkend enzo, en daar ben ik helemaal niet vies van. Maar ik vond hem gewoon naar, het was verder niks behalve nare beelden. Er zit geen ontwikkeling in, geen diepgang, het is niet meeslepend, niemand met wie je identificeert, zwart is zwart en ook niet donkergrijs, laat staan dat je wit voor zwart aanziet. En dan blijft er niks over behalve het nare en wordt de hele film alleen maar naar.
Yep, net nog in gepostquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik weet er genoeg!
The Matrix.Ik heb nog nooit zo'n vreemde film gezien.
The Lord of the Rings films ... het interesseert mij werkelijk geen reet.
De Harry Potter films ... tovenaars.
The Curious Case Of Benjamin Button ... saaaaaaaai.
Avatar ... smurfen & aliens.![]()
Jesus Christ Superstar ... niet om aan te zien.
Inception ... het is gewoon een actiefilm, niet meer en niet minder.Niks geniaals aan.
Biutiful ... saaaaaaaaaaaaai.
En nog veel meer waar ik even niet op kan komen.
Is er eigenlijk ook een topic voor kutfilms die je juist geweldig vond?
Maar daar is hij dus niet in geslaagd. Hij heeft wat nare beelden in mijn hoofd achtergelaten, maar zonder dat ik meegevoeld heb met slachtoffer of dader (nog interessanter), zonder dat ik wat nieuwe inzichten heb opgedaan of in ieder geval ervaren. Het was verveling en onverschilligheid, maar dan toch een beetje naar. Het is juist het gebrek aan impact, ik vond het ook helemaal niet indrukwekkend in beeld gebracht of zo. Prima, films hoeven geen echte impact te hebben, maar dan moet het gewoon prettig zijn om naar te kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 03:11 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat Pasolini je juist met een naar gevoel wilde achterlaten?
Sommige mensen vinden bv. Schindler´s list heel vervelend, omdat het in wezen een succesverhaal is.
Terwijl de holocaust en het fascisme de mislukking van de beschaving was. Voor de slachtoffers was het naar, deprimerend, smerig, uitzichtloos... en dat is in deze film m.i. uitstekend naar voren gekomen.
Ik ken het boek niet. Maar je creeert volgens mij geen hele fantasiewereld met alles erop en eraan, op het doek, om dan met een eendimensionaal achtervolgingsverhaaltje te komen waarbij de fantasiewereld alleen maar het plot sluitend maakt door deus ex machina-achtige ingrepen. Het plot had je in principe ook in New Yorkse metro kunnen situeren, of in een western. De helden zoeken iets, en de bad guys zitten hen achterna.quote:Op maandag 22 augustus 2011 22:19 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja het verhaal kun je op zich niet zoveel over zeggen; was zo'n beetje het eerste fantasyverhaal waar alle fantasy van tegenwoordig op is gebaseerd; erkende literatuur. En het nadeel van een fantasy verhaal is dat je de beesten etc. niet kunt herkennen waardoor je ze als nep beschouwd als ze geanimeerd zijn...
Hoe dan ook, ik vond de film wel wat mager in verhouding tot het boek eerlijk gezegd.
Je hebt het over Lord of the Rings?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Afgezien van de magere CG, filmtechnisch gezien was het ook bagger, volgelopen zwart, slecht contrast, korrel groot als tennisballen.
Het zag er uit als DDR 8mm materiaal uit de jaren 70.
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je hebt het over Lord of the Rings?
Overdrijven is een kunst. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het kut films maar dan toch echt om een andere reden.quote:
Ik vond hem juist briljant, over the top, maar het wisselt de hele tijd tussen karikatuur en trip. Dat maakt het een hele heftige film als je erin kunt kruipen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Natural Born Killers
Boooring, idee dat als je gebrek aan creativiteit maar met stompzinnig geweld oplost.
Over the top Amerikaanse bullshit zonder enige diepgang, slechts spelend voor effectquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond hem juist briljant, over the top, maar het wisselt de hele tijd tussen karikatuur en trip. Dat maakt het een hele heftige film als je erin kunt kruipen.
Over de top, net als het boek. Maar daarin werkte het voor mij dan weer wel.quote:
De verfilming werkte niet zo goed als het boek, maar het wisselen tussen parodie en hallucinante nachtmerrie was er beter in neergezet dan in bv het eerder genoemde Natural Born Killersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over de top, net als het boek. Maar daarin werkte het voor mij dan weer wel.
Vind ik niet. Ik vind NBK wat dat betreft stukken beter opgezet. Maar misschien heb ik meer romantische ideeën aan NBK overgehouden omdat ik die film in NY zag en AP in A'dam. Toch een belevingsverschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
De verfilming werkte niet zo goed als het boek, maar het wisselen tussen parodie en hallucinante nachtmerrie was er beter in neergezet dan in bv het eerder genoemde Natural Born Killers
Dat je toch nog geduld kan opbrengen om naar deze filmcyclus te kijken. De kids van m'n zus wilden er naar kijken. Heb even een poging gewaagd om mee te kijken. Na nog geen kwartier later schoot me opeens te binnen dat ik nog andere dingen moest doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
LOTR
Ik heb ze alledrie gezien en geen één vond ik boeiend.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
Trainspotting... anderhalf uur naar klaplopers kijken....
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
En ook The God Father. Boooooooooring.
Had zelf het gevoel dat ik naar een stel debiele jappen zat te kijken! =) Film duurde wat mij betreft ook retelang!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
Seven Samurai - Misschien wist ik te weinig van films om deze te kunnen waarderen destijds, maar ik had hier ook veel moeite mijn ogen open te houden. Deze zou ik nog wel weer eens een kans kunnen geven.
Film wordt helemaal niet gezien als een topfilm! Is het verder ook niet eigenlijk. Maar verstand op nul, bier erbij en gaan! Heb me goed vermaakt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
Sucker Punch Style over substance much?. Debiel verhaal, veel te veel special effects, zeer wisselende soundtrack (paar goede nummers, paar kutnummers) en uiteindelijk alleen maar wat mooie meiden..
Ik weet dat veel mensen dat vinden, daarom zet ik 'm ook in dit topic. Ik vond 'm schijtirritantquote:
The Lovely Bones is dan ook geen topfilm. Het heeft scoort sowieso nooit meer dan 3 sterren, meestal maar 2 zelfs.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef On het volgende:
Lovely Bones valt wel onder de slechste films die ik ooit heb gezien. Staat vol met pretentie (Brian Eno, This Mortal Coil Soundtrack, haar moeder leest Camus in het begin etc.) en de karakters waren verschrikkelijk dom, tegen het ongeloofwaardige aan. De scenes in het hiernamaals leken wel rechtstreeks gejat van de troetelberen. Het plot en einde zelf was ook om te janken. Duidelijk een film voor semi- zweverige tieners en 'spirituele' huisvrouwen. Met andere woorden: kutfilm.
Ja de term topfilm valt natuurlijk wel over te discussieren.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
The Lovely Bones is dan ook geen topfilm. Het heeft scoort sowieso nooit meer dan 3 sterren, meestal maar 2 zelfs.
Maar die stem van Saoirse Ronan is inderdaad verschrikkelijk om naar te luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
En ook The God Father. Boooooooooring.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:20 schreef On het volgende:
[..]
Ja de term topfilm valt natuurlijk wel over te discussieren.Maar hij heeft in bijna elke bios gedraaid en was ook vrij populair op DVD. En die stem was inderdaad ook vervelend.
Een film als Date Movie en Eat, Pray, Love ook, maar dat waren ook zeker geen topfilms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Eens met The Dark Knight, wat een overschatte 13-in-dozijn actiefilm was dat. Even daarvoor had ik Iron Man gezien, ook 13-in-dozijn actie, maar veel geslaagder, die film nam zichzelf tenminste niet zo serieus.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
The Dark Knight - Totaal overgewaardeerde bullshitfilm. Heath Ledger is goed maar de rest is echt verschrikkelijk.
No Country for Old Men - En ik maar wachten tot er iets gebeurt.. enige Coen film die ik echt niets vond.
The Curious Case of Benjamin Button - Nóg saaier
The Godfather - Meerdere keren geprobeerd, kon me voor geen meter boeien.
Scarface - Deze heb ik wel in 1 keer uitgezeten, maar dat koste me flink veel moeite. Ook totaal niet interessant.
Seven Samurai - Misschien wist ik te weinig van films om deze te kunnen waarderen destijds, maar ik had hier ook veel moeite mijn ogen open te houden. Deze zou ik nog wel weer eens een kans kunnen geven.
Das Weisse Band - Ik ben een liefhebber van de meeste Haneke films, maar ik kon hier geen touw aan vastknopen.
Sucker Punch Style over substance much?. Debiel verhaal, veel te veel special effects, zeer wisselende soundtrack (paar goede nummers, paar kutnummers) en uiteindelijk alleen maar wat mooie meiden..
Bad Teacher is ook geen topfilm.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:29 schreef rennecke het volgende:
The Source code
dat vond ik een bagger film
Bad teacher was ook zeer slecht
Black Swan vond ik geniaal!quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:52 schreef thettes het volgende:
Als laatste Black Swan, vond het een soort goedkope fight-club rip-off, weinig emotie/spanning en voorspelbaar. En dat terwijl de regisseur me juist meestal wel kan bekoren.
Wordt ook niet voor niks als topfilm beschouwd door velenquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:53 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Black Swan vond ik geniaal!
Ik had 'm in de bioscoop gezien, en had 'm bijna meteen opnieuw gekeken.
Die laatste is dan ook gewoon mainstream trash, geen topfilm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef ZuidGrens het volgende:
The Godfather vond ik uitermate tegenvallen. Daarnaast vind ik de 'The Fast And The Furious' ook helemaal niets.
Ik trok hem ook niet. Maar je ziet sowieso dat een film met een afwijkende vertelstructuur snel hoogaangeschreven wordt. Zie ook Memento. Van mij mag het hoor, alleen het lijkt mij geen doel op zich. Als ik weer eens een Altman aangekondigd zie staan als 'kaleidoscopische zedenschets' dan haak ik meteen al af.quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef Urquhart het volgende:
Magnolia
Alleen de introscene is leuk gedaan, maar voor de rest te langdradig en niet boeiend genoeg. Bovendien vond ik de rol van Tom Cruise in deze film ook buitengewoon irritant. Ik heb de film twee keer proberen te kijken, en twee keer halverwege in slaap gevallen.
quote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
'kaleidoscopische zedenschets'
Wat doe jij in de film-crew?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
The Dark Knight - Totaal overgewaardeerde bullshitfilm. Heath Ledger is goed maar de rest is echt verschrikkelijk.
No Country for Old Men - En ik maar wachten tot er iets gebeurt.. enige Coen film die ik echt niets vond.
The Curious Case of Benjamin Button - Nóg saaier
The Godfather - Meerdere keren geprobeerd, kon me voor geen meter boeien.
Scarface - Deze heb ik wel in 1 keer uitgezeten, maar dat koste me flink veel moeite. Ook totaal niet interessant.
Das Weisse Band - Ik ben een liefhebber van de meeste Haneke films, maar ik kon hier geen touw aan vastknopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
quote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat doe jij in de film-crew?Liever iemand in de crew met controversiele meningen dan iemand die met alle klassiekers meewaaitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The Dark Night kan ik me nog wel voorstellen alleen ben ik van mening dat Heath Ledger de film wel vrij goed bijtrekt door zijn prestaties.quote:Op maandag 5 september 2011 15:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Liever iemand in de crew met controversiele meningen dan iemand die met alle klassiekers meewaait.
Och, ik heb van dit jaar en vorig jaar toch alweer een aantal indrukwekkende films gezien hoor, nog lang geen reden om met iets als TDK genoegen te nemenquote:Op maandag 5 september 2011 15:27 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
The Dark Night kan ik me nog wel voorstellen alleen ben ik van mening dat Heath Ledger de film wel vrij goed bijtrekt door zijn prestaties.
Ik ben an sich vrij snel tevreden want anderzijds worden er niet veel goede films gemaakt.
Seven Samurai moet je echt nog eens weer bekijken.
Ahh, RAN nog een keer zien op het zilveren scherm, met een goede gerestaureerde copie...quote:Op maandag 5 september 2011 15:45 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik heb van dit jaar en vorig jaar toch alweer een aantal indrukwekkende films gezien hoor, nog lang geen reden om met iets als TDK genoegen te nemen.
En ik begin eerst eens met een paar andere van Kurosawa, wie weet komt Seven Samurai dan ook weer eens aan bod binnenkort.
We mooi hoe smaken kunnen verschillenquote:Op maandag 5 september 2011 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
- The Matrix
- Insception
- DaVinci Code
die vond ik dan wel oke met Ludacris toch.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Waaghals het volgende:
Oh ja Crash vond ik een verschrikkelijke film, sentimentele moralistische draak
Preciesquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:09 schreef Paul99 het volgende:
[..]
We mooi hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind dit juist allemaal toffe films (avatar wat minder, maar geen bagger)
quote:Op maandag 5 september 2011 15:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Wat doe jij in de film-crew?Laat die spoiler maar wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scarface the Godfather kutfilmsnou dan heb je er kijk op
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Wat heeft kijk erop ermee te maken als ik er gewoon niks aan vind?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Laat die spoiler maar weg
Ik denk dat je ze niet begrijpt meerquote:Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat heeft kijk erop ermee te maken als ik er gewoon niks aan vind?
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze niet begrijpt meer
Het topic heet niet voor niets 'Welke topfilm vond jij een kutfilm?'. Ik vond The Godfather ook geen klap aan. Die film wordt geroemd vanwege het opbouwen van de spanning wat voor mij veel te lang duurde. Dat betekent niet dat het een kutfilm is, maar dat ik het wel zo heb ervaren.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Laat die spoiler maar weg
Hookquote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Bestaan er 'topfilms' met Julia Roberts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Ja hoor.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Het is ook een favoriete film van mij, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen er meer van verwacht hadden naar aanleiding van zijn grote naam. Het is een hele leuke originele goedgemaakte misdaadfilm, maar meer ook niet. Invloedrijk zeker, maar vooral op andere films, hij onstijgt de anderhalf uur vermaak niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ken mensen die Pulp Fiction hier in dit topic graag zouden willen noemen.
Mijn inziens volledig ONTERECHT!
Grappig, ik vind PF een prima film, maar die ervaar ik juist als heilig verklaard, omdat mensen nog nooit een film met meer verhaallijnen hebben gezien. Ik vind oprecht Reservoir Dogs een betere, scherpere en venijniger film. Maar Inglourious Basterds vind ik nog beter.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat ik vooral irritant vond was dat Reservoir Dogs toen heilig werd verklaard, omdat de filmsnobs zonodig moesten laten blijken dat ze Tarantino al lang ontdekt hadden. Dat vind ik meer een overschatte film.
Reservoir Dogs vind ik verreweg het beste. Laatst PF herkeken en een aantal plaatsen naar beneden laten zakken in mijn top 100. Inglourious Basterds staat daar niet eens in.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig, ik vind PF een prima film, maar die ervaar ik juist als heilig verklaard, omdat mensen nog nooit een film met meer verhaallijnen hebben gezien. Ik vind oprecht Reservoir Dogs een betere, scherpere en venijniger film. Maar Inglourious Basterds vind ik nog beter.
V.
Mijn broer vind van wel, maar goed, die is blijkbaar fan van het mens.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Copycat het volgende:
Ingelourious Basterds is inderdaad geniaal! Ik vind die film op hetzelfde niveau staan als pulp fiction. wat een absurditeit!quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig, ik vind PF een prima film, maar die ervaar ik juist als heilig verklaard, omdat mensen nog nooit een film met meer verhaallijnen hebben gezien. Ik vind oprecht Reservoir Dogs een betere, scherpere en venijniger film. Maar Inglourious Basterds vind ik nog beter.
V.
Ik geloof je wel hoor, smaken verschillen en Reservoir Dogs is gewoon wat minder lollig dan Pulp Fiction. Maar ná Pulp Fiction kwam er zo'n golf van enthousiasme over Reservoir Dogs van de zelfverklaarde filmkenners dat ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat die zich vooral heel graag wilden onderscheiden van het grote publiek. RD was immers filmhuis en PF mainstream.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Die vond ik bij nader inzien inderdaad een stuk minder leuk dan de eerste keer dat ik 'm zag.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Lola Rennt vond ik ook zo'n hopeloos omhooggeschreven film. Ook weer eentje met een 'bijzondere vertelstructuur', leuk gegeven hoor, maar dan moet je de hele uitwerking daarvan uitzitten. Dan denk je nu heb ik het wel gezien, kunnen we nu verder met de film, en dan komt er nóg een versie van dezelfde gebeurtenis.
Forrest gump kan ik me voorstellen, maar die andere 2?quote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Waaghals het volgende:
Shawshank redemption, The Green Mile en Forrest Gump vind ik ook niks aan
Al zo vaak in dit topic dat het overkomt als een topic-hype.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Had iemand hier al LOTR genoemd? Bij deze.
quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Zipportal het volgende:
-The Godfather films![]()
Niets zeggende en lange films met weinig actie. Hoop blabala met af en toe wat maffia momentjes.
Het is dan ook echt een goed boek. Ik vind het boek van Fight Club beter dan de film.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef Mark het volgende:
Ik vond het boek van One Flew over the cuckoo's nest beter
Braveheart kan ik me misschien nog wat bij voorstellen maar..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:53 schreef brandlex het volgende:
Titanic
Gladiator
Braveheart
Alles met "Lord" of "Potter" in de titel
idd, die kan er ook bijquote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef MosDefinite het volgende:
Donnie Darko, wat een ongelooflijke kutfilm vond ik dat
Die moet je ook alleen als kind kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik had de eerste Harry Potter gekeken en na een half uur uitgezet of zo. Vreselijk.
Dan snapte je 'm vast niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef MosDefinite het volgende:
Donnie Darko, wat een ongelooflijke kutfilm vond ik dat
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Waaghals het volgende:
Shawshank redemption, The Green Mile en Forrest Gump vind ik ook niks aan
Lolwut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Injetta het volgende:
Lord of the rings.
Langdradig. Kitscherig. Vreselijk dom verhaaltje Jongen op zoek naar ring. Moet steeds opnieuw vechten met het kwaad en wint altijd.
Die muizenshit gaat echt nergens over.quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kinderachtig is niet echt een beschrijving die ik vind passen bij die film...
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelenquote:
Ben je op je pik getrapt omdat niet iedereen jouw mening deelt?quote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelen
Ik vond het plot juist vreselijk.quote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan snapte je 'm vast niet.
Toegegeven, ik vond het geen echte topfilm.![]()
Altijd grappig dat mensen denken dat je een film niet heb gesnapt als je het niks vond.quote:
Inderdaad. Ik vond Donnie Darko een prima film, jij niet, klaar toch? Begrijpen hoeft daar niks mee te maken te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mensen denken dat je een film niet heb gesnapt als je het niks vond.
Dan denk ik altijd dat ze hem zelf niet begrepen en daarom die film de hemel inprijzen om niet dom over te komen.
Dit vind ik dan weer jammer. Dat jij 'm niks vindt betekent dat de rest dom is?quote:Op zondag 11 september 2011 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb nu een uur van The Motorcycle Diaries gekeken (halverwege dus) en ben er nog niet over uit of ik het daarbij nu ga laten en het kreng nu wissen moet of niet. Toegegeven, leuke plaatjes, maar zo godvergeten saai dat ik me serieus afvraag waarom het overal zo'n torenhoge rating krijgt.
Of weet je wat? Laat ook maar. Denk dat ik het al weet. T-shirt rebellen die te dom zijn om zelfstandig te poepen. Daar zijn er nogal veel van.
Ik vond 'm helemaal niet zo goed eigenlijk, maar ik vind je opmerking gewoon zo kort door de bocht.quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb 'm nog niet afgekeken, maar hoop oprecht dat het me wat meer gaat boeien als dat gaat gebeuren.
Wat vind jij er goed aan dan?
[edit]En met t-shirt rebellen bedoel ik mensen die desgevraagd zwaar in de overtuiging verkeren dat de protagonist (hier in zijn jonge jaren, dus minder ter zake doende) een ''vrijheidsstrijder'' was. [/edit]
Oh ok, was ook niet echt naar jou toe gericht. Tis meer een trend die ik steeds vaker bespeur. Veel mensen hebben geen geduld meer voor heroïsch - episch bedoelde films. En die je noemde, Shawshank, Green Mile en Forrest zijn van dat soort films.quote:Op zondag 11 september 2011 00:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt omdat niet iedereen jouw mening deelt?
Ik ben 36 en heb Shawshank al in 95 in de bioscoop gezien en er nooit wat aan gevonden.
Oh dat tweede deel is zeker nog meer de moeite waard. De nog jonge Che maakt veel onrecht en ellende mee en je ziet hem daardoor zijn politieke visie vormen. Geromantiseerd? Vast.quote:Op zondag 11 september 2011 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb nu een uur van The Motorcycle Diaries gekeken (halverwege dus) en ben er nog niet over uit of ik het daarbij nu ga laten en het kreng nu wissen moet of niet. Toegegeven, leuke plaatjes, maar zo godvergeten saai dat ik me serieus afvraag waarom het overal zo'n torenhoge rating krijgt.
Of weet je wat? Laat ook maar. Denk dat ik het al weet. T-shirt rebellen die te dom zijn om zelfstandig te poepen. Daar zijn er nogal veel van.
Moord, onderdrukking, vervolging..quote:Op zondag 11 september 2011 02:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Oh dat tweede deel is zeker nog meer de moeite waard. De nog jonge Che maakt veel onrecht en ellende mee en je ziet hem daardoor zijn politieke visie vormen. Geromantiseerd? Vast.
Mocht je meer actie willen dan raad ik je Che: Part One and Two (2098) aan, waarin hij later zijn ideeën omzet in daden.
quote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelen
En waarom?quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
Even een scrolletje door de top 250 gedaan:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
En deze films vond jij slecht?quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
En Tom Hanks natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef ChickenMan het volgende:
The Green Mile, echt verschrikkelijk sentimenteel. Tenenkrommend af en toe.
The Godfather en Kill Bill vind ik wel vrij goed; met de rest ben ik het eens.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
Een aantal kan ik me in vinden, maar Silence of the Lambs en Back to the Future zijn 2 van de beste films allertijden.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
The Truman Show inderdaad. Meerdere malen een deel van gezien, maar ik houd het nooit langer vol dan een uur.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
Noooooooo! Je bent gek.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef papert het volgende:
the big lebowski, echt heel erg slecht
Voorspelbaar: jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
Inglorius bastards, te voorspelbaar en gewoon niet spannend.
Ik vond juist dat absurde helemaal niet leukquote:Op woensdag 14 september 2011 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voorspelbaar: ja
Niet spannend: klopt
Maar wel overvloed aan genialiteit in absurditeit als je het mij vraagt
Maar ja, smaken verschillen
The Godfatherquote:
Ik ben het van dit lijstje alleen met se7en eens, enorm saai inderdaad (forrest gump en the truman show heb ik niet gezien); the terminator ook nog wel trouwens: wel entertaining maar niet echt geweldig.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:34 schreef Selyn het volgende:
[..]
The Godfather
te langdradig, kon niet wakker blijven
The Silence of the Lambs
ok..ik geef het toe: deze heeft meer te maken met Jodie Foster zelf![]()
irriteerde me de hele film lang aan haar..
Se7en
is al een tijd geleden maar vond 'm toentertijd gewoon ontzettend saai..
Memento
te chaotisch, wat ik wel interessant vond was dat je zelf het verhaal min of meer in elkaar moest puzzelen om het te begrijpen, jammer alleen dat je daardoor niet gewoon "relaxed" kunt kijken.
te ingewikkeld gemaakt.
Reservoir Dogs
ietwat overdone, verhaal is niet echt heel boeiend
The Sixth Sense
voorspelbaar.. al zaten er best wel goede scenes tussen
Kill Bill
overdone, jammer want het verhaal vind ik nog best redelijk.
Forrest Gump
Back to the Future
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
gewoon.. kut
quote:Op maandag 12 september 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
Braveheart: Oversentimenteel, de veldslagen zijn saai gefilmd, de overduidelijke intenties om de film zo episch mogelijk te maken waardoor het kitscherig wordt.
Lord of The Rings: Two Towers en Return of the King: Wederom veel te veel veldslagen die allemaal op elkaar lijken, de personages zijn niet leuk, er wordt alleen maar in geschreeuwd en overdreven sentiment.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:27 schreef papert het volgende:
the big lebowski, echt heel erg slecht
Titanic II moet een vervolg voorstellen van een topfilm, dus denk ik wel dat dit relevant is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:10 schreef Haijo het volgende:
Begrijpen mensen wel dat dit gaat om films die gezien worden als topfilm(of het nu waar is of niet) en die jij kut vindt? Titanic 2 ziet niemand als topfilm evenals Transformers 3.
Eerder worden films als Shawshank Redemption en The Green Mile bedoeld die overladen zijn met Oscars.
Maar dat zijn bijna allemaal geen topfilms.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:06 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Maar om even on-topic te blijven, wat ik kutfilms vind:
Batman Forever, 1995 (slechtste film OOIT, wat een draak van een film)
After the Sunset, 2004 (bijna alleen maar de tieten van Salma Hayek in beeld, daar ga ik niet voor naar de bioscoop, daar heb ik internet voor, film zelf was echter ook waardeloos )
The Green Hornet, 2011 (overacting & irritante Seth Rogen)
The Sorcerer's Apprentice, 2010 (alleen maar vanwege de super irritante Jay Baruchel, Alfred Molina was een toffe schurk)
Titanic II, 2010 (wilde hem eerst niet in het rijtje zetten, omdat je dit goedkope, uitmelkproduct geen film noemen mag)
The Tourist, 2010 (ik lees alleen maar hoe goed die film wel niet is, qua romantiek, spanning & het verhaal, maar vind het een slappe ballenfilm. Hitchcockwaardig noemen ze deze film. De beste man zou zich omdraaien in zijn graf, mocht ie dit horen. Johhny Depp & Angelina Jolie hebben de hoofdrol, dus doen we geen moeite meer voor de rest van de film)
Transformers 3, 2011 (breek me de bek niet open over dat wangedrocht, de film die echt alle kanten uit gaat. Na een serieus moment, krijg je slapstick humor voor kleine kinderen. Waardeloze rollen van Ken Jeong & John Malkovich, zelfverzonnen 'grappige'Autobots met brillen, haren & zelfs een bierpens)
Idd. Had ik die maar gelezen voordat ik erheen gingquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dat zijn bijna allemaal geen topfilms.
Ik heb over de The Tourist trouwens bijna alleen maar negatieve recensies gelezen.
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:34 schreef Selyn het volgende:
Kill Bill
overdone, jammer want het verhaal vind ik nog best redelijk.
Zo werden ze toendertijd wel genoemd, op Batman Forever & Titanic II na dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar dat zijn bijna allemaal geen topfilms.
Ik heb over de The Tourist trouwens bijna alleen maar negatieve recensies gelezen.
Inglourious basterds of inglorious bastards?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:30 schreef t-8one het volgende:
Inglorius bastards, te voorspelbaar en gewoon niet spannend.
Tijdje terug maar eens gekeken, en idd heel erg saai.quote:Op maandag 12 september 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
Braveheart: Oversentimenteel, de veldslagen zijn saai gefilmd, de overduidelijke intenties om de film zo episch mogelijk te maken waardoor het kitscherig wordt.
Ik sta daar toch niet alleen in, de opbrengsten liegen er toch niet om, dacht ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je dat topfilms noemen?
Volgens mij werd er op de tweede helft van je post commentaar geleverdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik sta daar toch niet alleen in, de opbrengsten liegen er toch niet om, dacht ik zo.
Ze hadden het er over wat ik topfilms noem, dat noemde ik topfilms!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er op de tweede helft van je post commentaar geleverd
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Avatar is nog niet genoemd.![]()
Kutfilm. Het enige waar deze film punten voor krijgt, is de animatie van de wezens (vooral die vliegende beesten) en het groen van de fictieve planeet. Maar er gaan ook veel punten weer vanaf door het ontwerp van die blauwe gedrochten.![]()
Voor de rest is alles slecht. Het verhaal is lachwekkend. De personages zijn lachwekkend. Alles is lachwekkend in negatieve zin.
Jij hebt hem duidelijk niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Waaghals het volgende:
Deepthroat was een topfilm maar tegelijk een kutfilm
Ja dat heb je met psychopaten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
The Shining heb ik laatst weer gekeken. Een misser, met name door Jack Nicholson die zwaar over the top gaat.
Geniaal is niet het juiste woord. Eerder prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ja, er zijn vast ook mensen die Avatar geniaal vinden
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja dat heb je met psychopaten mensen die doordraaien.
Die film nog verplicht gezien toen we met de hele klas bij het vak Engels moesten nablijven.quote:Op maandag 12 september 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
Trainspotting... anderhalf uur naar klaplopers kijken....
quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef ThaTim het volgende:
Once Upon A Time In America vind ik niet meteen 'n flutfilm, maar viel wel gigantisch tegen.
Ha die Nick.quote:
Gast, in die film zit zoveel diepzinnige shit dat je er misselijk van wordtquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
The Shining heb ik laatst weer gekeken. Een misser, met name door Jack Nicholson die zwaar over the top gaat.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
Nicholson heeft in de hele film geen moment een normaal persoon weten neer te zetten. Dan gaat het lastig worden om de transformatie van normaal persoon naar doorgedraaide maniak te laten ziet.quote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Gast, in die film zit zoveel diepzinnige shit dat je er misselijk van wordt
http://www.collativelearning.com/the%20shining.html
The Big Lebowski was voor de Coen bros ook wel redelijk ver richting mainstream, vooral omdat hij vrij luchtig is terwijl hun meeste films vrij donker zijn en wat rare twists hebben. Met Fargo kregen ze ineens erkenning van het grote publiek maar dat is eigenlijk wel een aparte film. Dus het verbaast me niet zo erg dat films van de Coen bros hier vaak genoemd worden. Het zijn in wezen filmhuisfilms die in de reguliere bioscoop zijn beland, dan is het niet raar dat een deel van het publiek het gevoel heeft dat het verkeerd zit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:21 schreef Guanabana het volgende:
Oh Brother, Where Art Thou?
Heb hem net gezien, en ik kon er helemaal niks mee. Waar heb ik naar zitten kijken?
Iedereen schijnt hem geweldig te vinden, idem voor Fargo, terwijl ik die ook drie keer niks vond.
The Big Lebowski daarentegen is mijn favoriete film!
Ik snap het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |