Inderdaad. Ik vond Donnie Darko een prima film, jij niet, klaar toch? Begrijpen hoeft daar niks mee te maken te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 00:44 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Altijd grappig dat mensen denken dat je een film niet heb gesnapt als je het niks vond.
Dan denk ik altijd dat ze hem zelf niet begrepen en daarom die film de hemel inprijzen om niet dom over te komen.
Dit vind ik dan weer jammer. Dat jij 'm niks vindt betekent dat de rest dom is?quote:Op zondag 11 september 2011 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb nu een uur van The Motorcycle Diaries gekeken (halverwege dus) en ben er nog niet over uit of ik het daarbij nu ga laten en het kreng nu wissen moet of niet. Toegegeven, leuke plaatjes, maar zo godvergeten saai dat ik me serieus afvraag waarom het overal zo'n torenhoge rating krijgt.
Of weet je wat? Laat ook maar. Denk dat ik het al weet. T-shirt rebellen die te dom zijn om zelfstandig te poepen. Daar zijn er nogal veel van.
Ik vond 'm helemaal niet zo goed eigenlijk, maar ik vind je opmerking gewoon zo kort door de bocht.quote:Op zondag 11 september 2011 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb 'm nog niet afgekeken, maar hoop oprecht dat het me wat meer gaat boeien als dat gaat gebeuren.
Wat vind jij er goed aan dan?
[edit]En met t-shirt rebellen bedoel ik mensen die desgevraagd zwaar in de overtuiging verkeren dat de protagonist (hier in zijn jonge jaren, dus minder ter zake doende) een ''vrijheidsstrijder'' was. [/edit]
Oh ok, was ook niet echt naar jou toe gericht. Tis meer een trend die ik steeds vaker bespeur. Veel mensen hebben geen geduld meer voor heroïsch - episch bedoelde films. En die je noemde, Shawshank, Green Mile en Forrest zijn van dat soort films.quote:Op zondag 11 september 2011 00:25 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ben je op je pik getrapt omdat niet iedereen jouw mening deelt?
Ik ben 36 en heb Shawshank al in 95 in de bioscoop gezien en er nooit wat aan gevonden.
Oh dat tweede deel is zeker nog meer de moeite waard. De nog jonge Che maakt veel onrecht en ellende mee en je ziet hem daardoor zijn politieke visie vormen. Geromantiseerd? Vast.quote:Op zondag 11 september 2011 00:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb nu een uur van The Motorcycle Diaries gekeken (halverwege dus) en ben er nog niet over uit of ik het daarbij nu ga laten en het kreng nu wissen moet of niet. Toegegeven, leuke plaatjes, maar zo godvergeten saai dat ik me serieus afvraag waarom het overal zo'n torenhoge rating krijgt.
Of weet je wat? Laat ook maar. Denk dat ik het al weet. T-shirt rebellen die te dom zijn om zelfstandig te poepen. Daar zijn er nogal veel van.
Moord, onderdrukking, vervolging..quote:Op zondag 11 september 2011 02:51 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Oh dat tweede deel is zeker nog meer de moeite waard. De nog jonge Che maakt veel onrecht en ellende mee en je ziet hem daardoor zijn politieke visie vormen. Geromantiseerd? Vast.
Mocht je meer actie willen dan raad ik je Che: Part One and Two (2098) aan, waarin hij later zijn ideeën omzet in daden.
quote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelen
En waarom?quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
Even een scrolletje door de top 250 gedaan:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
En deze films vond jij slecht?quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist
The Truman Show
En Tom Hanks natuurlijkquote:Op zondag 11 september 2011 18:54 schreef ChickenMan het volgende:
The Green Mile, echt verschrikkelijk sentimenteel. Tenenkrommend af en toe.
The Godfather en Kill Bill vind ik wel vrij goed; met de rest ben ik het eens.quote:Op zondag 11 september 2011 18:27 schreef Selyn het volgende:
The Godfather
The Silence of the Lambs
Se7en
Forrest Gump
Memento
Reservoir Dogs
Back to the Future
The Sixth Sense
Kill Bill
The Terminator
The Exorcist