Ik vond hem juist briljant, over the top, maar het wisselt de hele tijd tussen karikatuur en trip. Dat maakt het een hele heftige film als je erin kunt kruipen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Natural Born Killers
Boooring, idee dat als je gebrek aan creativiteit maar met stompzinnig geweld oplost.
Over the top Amerikaanse bullshit zonder enige diepgang, slechts spelend voor effectquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vond hem juist briljant, over the top, maar het wisselt de hele tijd tussen karikatuur en trip. Dat maakt het een hele heftige film als je erin kunt kruipen.
Over de top, net als het boek. Maar daarin werkte het voor mij dan weer wel.quote:
De verfilming werkte niet zo goed als het boek, maar het wisselen tussen parodie en hallucinante nachtmerrie was er beter in neergezet dan in bv het eerder genoemde Natural Born Killersquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over de top, net als het boek. Maar daarin werkte het voor mij dan weer wel.
Vind ik niet. Ik vind NBK wat dat betreft stukken beter opgezet. Maar misschien heb ik meer romantische ideeën aan NBK overgehouden omdat ik die film in NY zag en AP in A'dam. Toch een belevingsverschil.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:23 schreef Pietverdriet het volgende:
De verfilming werkte niet zo goed als het boek, maar het wisselen tussen parodie en hallucinante nachtmerrie was er beter in neergezet dan in bv het eerder genoemde Natural Born Killers
Dat je toch nog geduld kan opbrengen om naar deze filmcyclus te kijken. De kids van m'n zus wilden er naar kijken. Heb even een poging gewaagd om mee te kijken. Na nog geen kwartier later schoot me opeens te binnen dat ik nog andere dingen moest doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 14:30 schreef Captain_Maximum het volgende:
LOTR
Ik heb ze alledrie gezien en geen één vond ik boeiend.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
Trainspotting... anderhalf uur naar klaplopers kijken....
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 16:04 schreef Madame_Paon het volgende:
En ook The God Father. Boooooooooring.
Had zelf het gevoel dat ik naar een stel debiele jappen zat te kijken! =) Film duurde wat mij betreft ook retelang!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
Seven Samurai - Misschien wist ik te weinig van films om deze te kunnen waarderen destijds, maar ik had hier ook veel moeite mijn ogen open te houden. Deze zou ik nog wel weer eens een kans kunnen geven.
Film wordt helemaal niet gezien als een topfilm! Is het verder ook niet eigenlijk. Maar verstand op nul, bier erbij en gaan! Heb me goed vermaakt!quote:Op woensdag 24 augustus 2011 15:31 schreef picodealion het volgende:
Sucker Punch Style over substance much?. Debiel verhaal, veel te veel special effects, zeer wisselende soundtrack (paar goede nummers, paar kutnummers) en uiteindelijk alleen maar wat mooie meiden..
Ik weet dat veel mensen dat vinden, daarom zet ik 'm ook in dit topic. Ik vond 'm schijtirritantquote:
The Lovely Bones is dan ook geen topfilm. Het heeft scoort sowieso nooit meer dan 3 sterren, meestal maar 2 zelfs.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:15 schreef On het volgende:
Lovely Bones valt wel onder de slechste films die ik ooit heb gezien. Staat vol met pretentie (Brian Eno, This Mortal Coil Soundtrack, haar moeder leest Camus in het begin etc.) en de karakters waren verschrikkelijk dom, tegen het ongeloofwaardige aan. De scenes in het hiernamaals leken wel rechtstreeks gejat van de troetelberen. Het plot en einde zelf was ook om te janken. Duidelijk een film voor semi- zweverige tieners en 'spirituele' huisvrouwen. Met andere woorden: kutfilm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |