quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef Zipportal het volgende:
-The Godfather films![]()
Niets zeggende en lange films met weinig actie. Hoop blabala met af en toe wat maffia momentjes.
Het is dan ook echt een goed boek. Ik vind het boek van Fight Club beter dan de film.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:09 schreef Mark het volgende:
Ik vond het boek van One Flew over the cuckoo's nest beter
Braveheart kan ik me misschien nog wat bij voorstellen maar..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:53 schreef brandlex het volgende:
Titanic
Gladiator
Braveheart
Alles met "Lord" of "Potter" in de titel
idd, die kan er ook bijquote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef MosDefinite het volgende:
Donnie Darko, wat een ongelooflijke kutfilm vond ik dat
Die moet je ook alleen als kind kijken.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef Desunoto het volgende:
Ik had de eerste Harry Potter gekeken en na een half uur uitgezet of zo. Vreselijk.
Dan snapte je 'm vast niet.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:50 schreef MosDefinite het volgende:
Donnie Darko, wat een ongelooflijke kutfilm vond ik dat
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 8 september 2011 11:27 schreef Waaghals het volgende:
Shawshank redemption, The Green Mile en Forrest Gump vind ik ook niks aan
Lolwut.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 00:14 schreef Injetta het volgende:
Lord of the rings.
Langdradig. Kitscherig. Vreselijk dom verhaaltje Jongen op zoek naar ring. Moet steeds opnieuw vechten met het kwaad en wint altijd.
Die muizenshit gaat echt nergens over.quote:Op zondag 11 september 2011 00:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kinderachtig is niet echt een beschrijving die ik vind passen bij die film...
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelenquote:
Ben je op je pik getrapt omdat niet iedereen jouw mening deelt?quote:Op zondag 11 september 2011 00:23 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ach, pubers.... Alles dat tegenwoordig langer dan 90 minuten duurt en trager is dan Crank kunnen ze met hun te hoge suikerspiegel niet uithouden en dan gaan ze zich vervelen
Ik vond het plot juist vreselijk.quote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan snapte je 'm vast niet.
Toegegeven, ik vond het geen echte topfilm.![]()
Altijd grappig dat mensen denken dat je een film niet heb gesnapt als je het niks vond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |