Ik sta daar toch niet alleen in, de opbrengsten liegen er toch niet om, dacht ik zo.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kun je dat topfilms noemen?
Volgens mij werd er op de tweede helft van je post commentaar geleverdquote:Op woensdag 21 september 2011 14:54 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik sta daar toch niet alleen in, de opbrengsten liegen er toch niet om, dacht ik zo.
Ze hadden het er over wat ik topfilms noem, dat noemde ik topfilms!quote:Op woensdag 21 september 2011 14:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij werd er op de tweede helft van je post commentaar geleverd
Je neemt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 21 augustus 2011 16:07 schreef Desunoto het volgende:
Avatar is nog niet genoemd.![]()
Kutfilm. Het enige waar deze film punten voor krijgt, is de animatie van de wezens (vooral die vliegende beesten) en het groen van de fictieve planeet. Maar er gaan ook veel punten weer vanaf door het ontwerp van die blauwe gedrochten.![]()
Voor de rest is alles slecht. Het verhaal is lachwekkend. De personages zijn lachwekkend. Alles is lachwekkend in negatieve zin.
Jij hebt hem duidelijk niet gezienquote:Op woensdag 21 september 2011 15:00 schreef Waaghals het volgende:
Deepthroat was een topfilm maar tegelijk een kutfilm
Ja dat heb je met psychopaten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
The Shining heb ik laatst weer gekeken. Een misser, met name door Jack Nicholson die zwaar over the top gaat.
Geniaal is niet het juiste woord. Eerder prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2011 08:38 schreef SilentChaos het volgende:
Maar ja, er zijn vast ook mensen die Avatar geniaal vinden
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ja dat heb je met psychopaten mensen die doordraaien.
Die film nog verplicht gezien toen we met de hele klas bij het vak Engels moesten nablijven.quote:Op maandag 12 september 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
Braveheart: Oversentimenteel, de veldslagen zijn saai gefilmd, de overduidelijke intenties om de film zo episch mogelijk te maken waardoor het kitscherig wordt.
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
Trainspotting... anderhalf uur naar klaplopers kijken....
quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef ThaTim het volgende:
Once Upon A Time In America vind ik niet meteen 'n flutfilm, maar viel wel gigantisch tegen.
Ha die Nick.quote:
Gast, in die film zit zoveel diepzinnige shit dat je er misselijk van wordtquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
The Shining heb ik laatst weer gekeken. Een misser, met name door Jack Nicholson die zwaar over the top gaat.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Ulx het volgende:
Nicholson heeft in de hele film geen moment een normaal persoon weten neer te zetten. Dan gaat het lastig worden om de transformatie van normaal persoon naar doorgedraaide maniak te laten ziet.quote:Op maandag 26 september 2011 13:44 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Gast, in die film zit zoveel diepzinnige shit dat je er misselijk van wordt
http://www.collativelearning.com/the%20shining.html
The Big Lebowski was voor de Coen bros ook wel redelijk ver richting mainstream, vooral omdat hij vrij luchtig is terwijl hun meeste films vrij donker zijn en wat rare twists hebben. Met Fargo kregen ze ineens erkenning van het grote publiek maar dat is eigenlijk wel een aparte film. Dus het verbaast me niet zo erg dat films van de Coen bros hier vaak genoemd worden. Het zijn in wezen filmhuisfilms die in de reguliere bioscoop zijn beland, dan is het niet raar dat een deel van het publiek het gevoel heeft dat het verkeerd zit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:21 schreef Guanabana het volgende:
Oh Brother, Where Art Thou?
Heb hem net gezien, en ik kon er helemaal niks mee. Waar heb ik naar zitten kijken?
Iedereen schijnt hem geweldig te vinden, idem voor Fargo, terwijl ik die ook drie keer niks vond.
The Big Lebowski daarentegen is mijn favoriete film!
Ik snap het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |