zegquote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze twee veel gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar gaat mijn reputatiequote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze twee veel gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
das niet aardigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat de OP aangepast kan worden?
Mag jij mijn plaats wel innemen
Das lief van je MAAK PLAATS !!! hoppaquote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat de OP aangepast kan worden?
Mag jij mijn plaats wel innemen
Je word zomaar vervangen .. Tis triestquote:
Moet je niet doen hoor .. Zo kennen we je !! Een ava is best belangrijk. Ik snap ook de gasten niet die dat veranderenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
ik wil een andere avatar...maar ik krijg t niet geplaatst
Nou hou vast aan je ava danquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
mannen maken vrouwen echt tot wegwerp dingen
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondanks dat het een creepy ding is en redelijk man onvriendelijk, ben je wel herkenbaar
Ik heb altijd wat op me lipquote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan straal ik gelukkig wel het goede uit
Nu sta ik niet meer in de OPquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
D wat doe je ?![]()
Eerst hebben we uren moeten zeuren om een foto van je en nu zet je die foto gewoon als ava neer
ow, nouja, dat krijg je ervan als je jaren dezelfde avatar gebruiktquote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech wel hoor![]()
Als ik die mol zie zie ik jou
mooie deisyyquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
D wat doe je ?![]()
Eerst hebben we uren moeten zeuren om een foto van je en nu zet je die foto gewoon als ava neer
thanksquote:
niet geprobeerd meer....zit een stomme film te kijkenquote:
Ok, wat jij wilquote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet geprobeerd meer....zit een stomme film te kijken![]()
en het lukt me togggggggggggggggggggg niet
nee.....ik heb gehangenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanks![]()
hebben jullie iets leuks gedaan vandaag?
Maar je hebt het overleefdquote:
ja maar ik heb mezelf gewoon op de bank ten ruste gelegd hoor....niets fancyquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd![]()
David C ging ook hangen
Ik zat van de week op internet te lezen dat David Carradine dood is, dat hij zichzelf waarschijnlijk heeft opgehangen. Net op dat moment werd ik gebeld en ik heb liedje van Kill Bill als beltoon. Dat was eng.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik heb mezelf gewoon op de bank ten ruste gelegd hoor....niets fancy
das idd bizarquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat van de week op internet te lezen dat David Carradine dood is, dat hij zichzelf waarschijnlijk heeft opgehangen. Net op dat moment werd ik gebeld en ik heb liedje van Kill Bill als beltoon. Dat was eng.![]()
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig benquote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Laysa het volgende:
nou net alsof het zo erg is om een OP met mij te delen...........ruuuuuuuuuuuuuuuuuidieeeeeeeeeeeeeeee haal D maar weg hoor....het ondankbaar joch
Wordt je moeder anders boos?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
boehoequote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
Niet teveel, maar wel veelquote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermdquote:
Vraag aan Laysa of ze msn heeft danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben liever iets meer op de achtergrond gezellig
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermd
Daar ga ik helemaal niet oer discussierenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.
Geen idee, geen ervaring meequote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
geen idee....was het leuk?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik helemaal niet oer discussieren![]()
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
Het was wel grappig om onderin de kist dummy's tegen te komen, dat zijn van die kleine snoepjes, het lollige is dat ik ze een jaar of 2 geleden voor het laatst gekocht hebquote:
Ok danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik maar ff tv kijken ...lees hier wel mee
Ik kijk daar nooitquote:
leef je uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik nou 10 klonen aanmaak waarmee ik 200 posts per stuk maak, durf je dan nog te posten?
niet over ava's beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ff wennen met al die nieuwe ava's.
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ff wennen met al die nieuwe ava's.
Ja, maar nachtzuster is al maanden en maanden niet meer op FOK! geweest. Mis 'r nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemen
dat maakt niet dat het me dan wel lukt om een nwe ava aan te makenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Of jij maakt een kloon aan, en als je denkt dat je teveel gepost hebt schakel je gewoon over
Waar is ze gebleven dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar nachtzuster is al maanden en maanden niet meer op FOK! geweest. Mis 'r nog steeds![]()
.
Koffer? Verrekquote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemen
Huhquote:
Geen idee, ze heeft vast een leven gekregenquote:
quote:
Wat jij wilquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt niet dat het me dan wel lukt om een nwe ava aan te maken
De avatar van PP was me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Ga je morgen op vakantie en ben je vergeten je koffer te pakken ?
Nee dat niet, ava's van users waarmee ik toen (en veel daarvan nu nog steeds) in reeksen posttequote:
Echt niet?!?!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
De avatar van PP was me nog nooit opgevallen
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
*benieuwd is of er zo een 'nieuwe user' binnenkomt die A'tje heet
Je zegt "over me heen heb gehad"quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnen
duidelijkerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
In fobo staat de grote versie, misschien valt dan 't kwartje wat beter wat 't nu precies voorstelt.
whutquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
Ik dacht dat het een koffer wasquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
duidelijker
Hijsfijn
En Deisyy zei dat het een koffer was
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet die meedoen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Ohwquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Senk joequote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
Niet mee bemoeien danquote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh...althans....ik ken hun vboorkeur natuurlijk niet
Ik kan dat zelf nietquote:
Proef je toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.quote:
Ja maar...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Want anders een ban?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Geen gemaar, gewoon jaquote:
Deze dusquote:Op zondag 7 juni 2009 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hahahaha ik ook, erg hoor, maar hij was niet zo kleurrijk als deze.
De training begint morgen pasquote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had je foto al gezien hoor en hoezo voor dit deel? krijgen we hierna het afgetrainde deel?
Wil je iets kwijt, manuquote:
Vind je jezelf te zwaar dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
De training begint morgen pas
Hierna gaat ie gewoon weer terug
Daar schrik je van hequote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef Chanel5 het volgende:
[quote]Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Linda is ook getrouwd
[/quoteTjemigggg
Had je het nou tegen mij?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:43 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind deze leukerheeft meer stijl de andere is meer poppenkast
Wil je erover pratenquote:
Fix 'm danquote:
chanel heeft het over poppenkast, dus dat zal wel over jou gaanquote:
Neequote:
en wat ga je dan doen....welke sport bedoel ik dan hequote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu op 88 ofzo en heb zelfs 100 als streefgewicht gehad
Het zit alleen nu niet op de goede plek
ok vandaar dat trainen dusquote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu op 88 ofzo en heb zelfs 100 als streefgewicht gehad
Het zit alleen nu niet op de goede plek
Om af te vallen, of aan te komen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
en wat ga je dan doen....welke sport bedoel ik dan he
je moet me nu niet in de war gaan maken he.....quote:
Maar ik had het over 2 doelenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet me nu niet in de war gaan maken he..........om je '' doel'' te bereiken...wat ga je daarvoor doen
quote:
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56quote:
jij doet zelf zo wazig dat ik je niet meer begrijpquote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het afvallen, dat zei ik toch.
'Luister' je niet naar mij?
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben je wazig![]()
Wat zijn je 2 doelen en hoe ga je ze proberen te bereiken?
goed zo ruud wrijf het er maar inquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56
Op de hometrainerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij doet zelf zo wazig dat ik je niet meer begrijp....dussssssssssssss wat ga je doen om af te vallen....D....
Oke eerst afvallen en dan trainen om op de juiste plaatsen aan te komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.
Ik dacht dat het duidelijk was, maar kennelijk is het voor vrouwen nogal wazig
nee zo begrijp ik het wel hoor....kijk ik heb geen vet om af te vallen en ben nu met spieren bezig...niet overdreven ofzo hoor maar daarom snap ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets mafs gehoord, eerst afvallen dan dan weer aankomen met de kilo's op de juiste plaatsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
je gaat niet in de gewichten hangen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Op de hometrainer
Heb 3 jaar terug in 7 weken er 11 kilo afgefietst
Homatrainer? kutdingen, je fietst je te pletter, krijgt alleen maar last van je knieën en valt niks afquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Op de hometrainer
Heb 3 jaar terug in 7 weken er 11 kilo afgefietst
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdelingquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56
Correctquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke eerst afvallen en dan trainen om op de juiste plaatsen aan te komen.
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga er binnenkort ook eens 10 kilo bijroeien
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezienquote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdeling
Yeahquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee zo begrijp ik het wel hoor....kijk ik heb geen vet om af te vallen en ben nu met spieren bezig...niet overdreven ofzo hoor maar daarom snap ik wel wat je bedoeld
Gaat met name om beenspieren en biceps/tricepsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......
Voel jij je ook zo genegeerd?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezien
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets mafs gehoord, eerst afvallen dan dan weer aankomen met de kilo's op de juiste plaats
![]()
Je kan toch ook meteen gaan trainen om de van zwemband om je middel vleugeltjes voor om je armen te krijgen?
En er goed bij etenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......
Het klinkt zo maf, maar als jij het zegt zal het welquote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Je moet of trainen voor afvallen, of voor spieren. Als je dat samen doet werk je jezelf alleen maar tegen en duurt het 10 keer zolang
En ik kom voor hen opquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezien
Ik dus wel, dus neem het maar van mij aanquote:Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klinkt zo maf, maar als jij het zegt zal het wel![]()
Ik ken zelf het probleem niet
dus.....dan kan je ook lopen op de loop band...fietsen...waven...roeien....en met gewichten.....los en in app...ja...laysa weet er inmiddels alles vanquote:Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat met name om beenspieren en biceps/triceps
Dan moet je beter je best doenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Homatrainer? kutdingen, je fietst je te pletter, krijgt alleen maar last van je knieën en valt niks af
Ja hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdeling
Dat zeg ikquote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is idd het beste...want je moet eerst vet verbranden voordat je spieren kan kweken....
Gamma!quote:
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.quote:
Fijne dromen toegewenstquote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik vond het weer heel gezellig maar voordat ik weer in de volgende Op verschijn wens ik jullie allemaal een fijne nacht....slaap lekker allemaal
Ook al?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gamma!
Ik ga mijn bedje in, slaap lekker allemaal![]()
C. is al bezetquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
ik word elder ook anders genoemdquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik word elder ook anders genoemd...maar ik doe het hier wel mee
eigenlijk zijn dat 2 namen.....voor intimie is het een afgeleidde van mn echte naam....en voor forums was het een naam die zo in me op kwam....maar hier is het Laysaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.
Deze is leukkkkquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat ik toch mijn oude maar weer neem.
Trusten
Die?quote:
Welk genre?quote:
Postuum aan Martin Bril beginnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Geen idee eigenlijk, verzameling columns ofzo?
Je bedoelde om te lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuk boek?
Martin Bril is wel een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
quote:
Nee, ik heb eigenlijk niks in boekvorm van hem gelezen, enkel veel columns in de krant.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
Martin Bril is wel een goed idee
Heb je toevallig dat boek over zijn dochters gelezen en zo ja, is dat leuk?
De dag der dagen (This Perfect Day)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
Wanneer je aan het eind van de tekst een smiley zet , kan de tekst verdwijnen en vooralquote:
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.quote:
Weet niet of jij het ook zo goed vindt, het is wel een klein tikke SF-erig, het gaat over een toekomstige maatschappij.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafdenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik las het net. Een beetje 1984-achtig. Dat heb ik nog niet zo lang geleden eindelijk eens gelezen en vond ik erg goed.
Ben je al uitgePotterd?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dieenebart het volgende:
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafden
lekker....die salade dan hequote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Deisyy het volgende:
ff wachten..... pizza![]()
en voor mezelf een zalmsalade
Ja dat was het zeker en gezondquote:
ja hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef D. het volgende:
Het gaat er hier een stuk rustiger aan toe vandaag
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?quote:
niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Kapsalon: een aluminium bakje met friet, shoarma, gesmolten kaas, veel knoflooksaus en sambal, en voor de vitamientjes toch nog wat sla, tomaat en komkommer
Nog een stuk of 8 en dan ben je van dit topic af, misschien scheelt dat.quote:
ik zei nog zo...breek je lieve koppie dr nou niet overquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |