Dat zeg ikquote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is idd het beste...want je moet eerst vet verbranden voordat je spieren kan kweken....
Gamma!quote:
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.quote:
Fijne dromen toegewenstquote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik vond het weer heel gezellig maar voordat ik weer in de volgende Op verschijn wens ik jullie allemaal een fijne nacht....slaap lekker allemaal
Ook al?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gamma!
Ik ga mijn bedje in, slaap lekker allemaal![]()
C. is al bezetquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
ik word elder ook anders genoemdquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik word elder ook anders genoemd...maar ik doe het hier wel mee
eigenlijk zijn dat 2 namen.....voor intimie is het een afgeleidde van mn echte naam....en voor forums was het een naam die zo in me op kwam....maar hier is het Laysaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.
Deze is leukkkkquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat ik toch mijn oude maar weer neem.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |