Nee dat niet, ava's van users waarmee ik toen (en veel daarvan nu nog steeds) in reeksen posttequote:
Echt niet?!?!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
De avatar van PP was me nog nooit opgevallen
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
*benieuwd is of er zo een 'nieuwe user' binnenkomt die A'tje heet
Je zegt "over me heen heb gehad"quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnen
duidelijkerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
In fobo staat de grote versie, misschien valt dan 't kwartje wat beter wat 't nu precies voorstelt.
whutquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
Ik dacht dat het een koffer wasquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
duidelijker
Hijsfijn
En Deisyy zei dat het een koffer was
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemen
Moet die meedoen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Ohwquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Senk joequote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
Niet mee bemoeien danquote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh...althans....ik ken hun vboorkeur natuurlijk niet
Ik kan dat zelf nietquote:
Proef je toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.quote:
Ja maar...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Want anders een ban?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Geen gemaar, gewoon jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |