Ok danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:41 schreef Laysa het volgende:
ik ga geloof ik maar ff tv kijken ...lees hier wel mee
Ik kijk daar nooitquote:
leef je uit zou ik zeggenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik nou 10 klonen aanmaak waarmee ik 200 posts per stuk maak, durf je dan nog te posten?
niet over ava's beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ff wennen met al die nieuwe ava's.
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Damn, ff wennen met al die nieuwe ava's.
Ja, maar nachtzuster is al maanden en maanden niet meer op FOK! geweest. Mis 'r nog steedsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemen
dat maakt niet dat het me dan wel lukt om een nwe ava aan te makenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Of jij maakt een kloon aan, en als je denkt dat je teveel gepost hebt schakel je gewoon over
Waar is ze gebleven dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar nachtzuster is al maanden en maanden niet meer op FOK! geweest. Mis 'r nog steeds![]()
.
Koffer? Verrekquote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik zit nog steeds niet in jouw koffer, dus kan ik net zo goed een andere nemen
Huhquote:
Geen idee, ze heeft vast een leven gekregenquote:
quote:
Wat jij wilquote:Op zondag 7 juni 2009 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt niet dat het me dan wel lukt om een nwe ava aan te maken
De avatar van PP was me nog nooit opgevallenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huh![]()
Ga je morgen op vakantie en ben je vergeten je koffer te pakken ?
Nee dat niet, ava's van users waarmee ik toen (en veel daarvan nu nog steeds) in reeksen posttequote:
Echt niet?!?!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
De avatar van PP was me nog nooit opgevallen
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:11 schreef D. het volgende:
*benieuwd is of er zo een 'nieuwe user' binnenkomt die A'tje heet
Je zegt "over me heen heb gehad"quote:Op zondag 7 juni 2009 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
zeg...na alles wat ik over me heen heb gehad over klonen ga ik daar echt never niet aan beginnen
duidelijkerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
In fobo staat de grote versie, misschien valt dan 't kwartje wat beter wat 't nu precies voorstelt.
whutquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
Ik dacht dat het een koffer wasquote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
duidelijker
Hijsfijn
En Deisyy zei dat het een koffer was
Of bedoelde ze dat ze met jou de koffer in wilde duiken?
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet die meedoen dan?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Ohwquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoot pietje....ze heeft helaas wel een man
Senk joequote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
Niet mee bemoeien danquote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
neuh...althans....ik ken hun vboorkeur natuurlijk niet
Ik kan dat zelf nietquote:
Proef je toch nietquote:Op zondag 7 juni 2009 22:18 schreef Laysa het volgende:
[..]
nou...deisyy is een heule mooie vrouw hoor pietje....ze heeft helaas wel een man
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.quote:
Ja maar...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Want anders een ban?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En nu mogen ze er gelijk een jaar niet meer aankomen, anders raak ik in de war.
Geen gemaar, gewoon jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |