Neequote:
en wat ga je dan doen....welke sport bedoel ik dan hequote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu op 88 ofzo en heb zelfs 100 als streefgewicht gehad
Het zit alleen nu niet op de goede plek
ok vandaar dat trainen dusquote:Op zondag 7 juni 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu op 88 ofzo en heb zelfs 100 als streefgewicht gehad
Het zit alleen nu niet op de goede plek
Om af te vallen, of aan te komen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
en wat ga je dan doen....welke sport bedoel ik dan he
je moet me nu niet in de war gaan maken he.....quote:
Maar ik had het over 2 doelenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet me nu niet in de war gaan maken he..........om je '' doel'' te bereiken...wat ga je daarvoor doen
quote:
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56quote:
jij doet zelf zo wazig dat ik je niet meer begrijpquote:Op zondag 7 juni 2009 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Het afvallen, dat zei ik toch.
'Luister' je niet naar mij?
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ben je wazig![]()
Wat zijn je 2 doelen en hoe ga je ze proberen te bereiken?
goed zo ruud wrijf het er maar inquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56
Op de hometrainerquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
jij doet zelf zo wazig dat ik je niet meer begrijp....dussssssssssssss wat ga je doen om af te vallen....D....
Oke eerst afvallen en dan trainen om op de juiste plaatsen aan te komen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.
Ik dacht dat het duidelijk was, maar kennelijk is het voor vrouwen nogal wazig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |