nee zo begrijp ik het wel hoor....kijk ik heb geen vet om af te vallen en ben nu met spieren bezig...niet overdreven ofzo hoor maar daarom snap ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.
Ik dacht dat het duidelijk was, maar kennelijk is het voor vrouwen nogal wazig
Ik heb nog nooit zoiets mafs gehoord, eerst afvallen dan dan weer aankomen met de kilo's op de juiste plaatsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
eerst afvallen, dan weer aankomen, maar dan de kilo's op de goede plek.
Ik dacht dat het duidelijk was, maar kennelijk is het voor vrouwen nogal wazig
je gaat niet in de gewichten hangen?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Op de hometrainer
Heb 3 jaar terug in 7 weken er 11 kilo afgefietst
Homatrainer? kutdingen, je fietst je te pletter, krijgt alleen maar last van je knieën en valt niks afquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Op de hometrainer
Heb 3 jaar terug in 7 weken er 11 kilo afgefietst
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdelingquote:Op zondag 7 juni 2009 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waarom heb je daar zo'n haast mee? Het IS geen naamtopic, alleen maar een constatering in de OP. Gaat dat veranderen in #56
Correctquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke eerst afvallen en dan trainen om op de juiste plaatsen aan te komen.
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga er binnenkort ook eens 10 kilo bijroeien
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezienquote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdeling
Yeahquote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee zo begrijp ik het wel hoor....kijk ik heb geen vet om af te vallen en ben nu met spieren bezig...niet overdreven ofzo hoor maar daarom snap ik wel wat je bedoeld
Gaat met name om beenspieren en biceps/tricepsquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......
Voel jij je ook zo genegeerd?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezien
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets mafs gehoord, eerst afvallen dan dan weer aankomen met de kilo's op de juiste plaats
![]()
Je kan toch ook meteen gaan trainen om de van zwemband om je middel vleugeltjes voor om je armen te krijgen?
En er goed bij etenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
je moet verschillende spiergroepen aanpakken dus verschillende app....en dan goed body impact ......
Het klinkt zo maf, maar als jij het zegt zal het welquote:Op zondag 7 juni 2009 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Je moet of trainen voor afvallen, of voor spieren. Als je dat samen doet werk je jezelf alleen maar tegen en duurt het 10 keer zolang
En ik kom voor hen opquote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, idd, de aanwezigheid van derden wordt volledig over het hoofd gezien
Ik dus wel, dus neem het maar van mij aanquote:Op zondag 7 juni 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klinkt zo maf, maar als jij het zegt zal het wel![]()
Ik ken zelf het probleem niet
dus.....dan kan je ook lopen op de loop band...fietsen...waven...roeien....en met gewichten.....los en in app...ja...laysa weet er inmiddels alles vanquote:Op zondag 7 juni 2009 23:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat met name om beenspieren en biceps/triceps
Dan moet je beter je best doenquote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Homatrainer? kutdingen, je fietst je te pletter, krijgt alleen maar last van je knieën en valt niks af
Ja hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er staan maar 2 mensen in de OP terwijl er veel meer posters zijn. Ik zie graag een wat eerlijkere verdeling
Dat zeg ikquote:Op zondag 7 juni 2009 23:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat is idd het beste...want je moet eerst vet verbranden voordat je spieren kan kweken....
Gamma!quote:
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.quote:
Fijne dromen toegewenstquote:Op zondag 7 juni 2009 23:07 schreef Laysa het volgende:
ik vond het weer heel gezellig maar voordat ik weer in de volgende Op verschijn wens ik jullie allemaal een fijne nacht....slaap lekker allemaal
Ook al?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gamma!
Ik ga mijn bedje in, slaap lekker allemaal![]()
C. is al bezetquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
ik word elder ook anders genoemdquote:Op zondag 7 juni 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat zeggen, zowel mijn naam als ava vind ik niks. Het geurtje daarentegen weer wel. Moest wat verzinnen voor hier. Hou meer van een stoerdere naam ach ja,ik vind C. stoerder zo word ik elders ook genoemd.
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik word elder ook anders genoemd...maar ik doe het hier wel mee
eigenlijk zijn dat 2 namen.....voor intimie is het een afgeleidde van mn echte naam....en voor forums was het een naam die zo in me op kwam....maar hier is het Laysaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb ik je al eerder zien zeggen, word wel benieuwd.
Deze is leukkkkquote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik geloof dat ik toch mijn oude maar weer neem.
Trusten
Die?quote:
Welk genre?quote:
Postuum aan Martin Bril beginnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Geen idee eigenlijk, verzameling columns ofzo?
Je bedoelde om te lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuk boek?
Martin Bril is wel een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
quote:
Nee, ik heb eigenlijk niks in boekvorm van hem gelezen, enkel veel columns in de krant.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
Martin Bril is wel een goed idee
Heb je toevallig dat boek over zijn dochters gelezen en zo ja, is dat leuk?
De dag der dagen (This Perfect Day)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
Wanneer je aan het eind van de tekst een smiley zet , kan de tekst verdwijnen en vooralquote:
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.quote:
Weet niet of jij het ook zo goed vindt, het is wel een klein tikke SF-erig, het gaat over een toekomstige maatschappij.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafdenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik las het net. Een beetje 1984-achtig. Dat heb ik nog niet zo lang geleden eindelijk eens gelezen en vond ik erg goed.
Ben je al uitgePotterd?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dieenebart het volgende:
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafden
lekker....die salade dan hequote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Deisyy het volgende:
ff wachten..... pizza![]()
en voor mezelf een zalmsalade
Ja dat was het zeker en gezondquote:
ja hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef D. het volgende:
Het gaat er hier een stuk rustiger aan toe vandaag
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?quote:
niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Kapsalon: een aluminium bakje met friet, shoarma, gesmolten kaas, veel knoflooksaus en sambal, en voor de vitamientjes toch nog wat sla, tomaat en komkommer
Nog een stuk of 8 en dan ben je van dit topic af, misschien scheelt dat.quote:
ik zei nog zo...breek je lieve koppie dr nou niet overquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |