Die?quote:
Welk genre?quote:
Postuum aan Martin Bril beginnen?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:04 schreef Manu82 het volgende:
Geen idee eigenlijk, verzameling columns ofzo?
Je bedoelde om te lezenquote:Op maandag 8 juni 2009 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Iemand nog een idee voor een leuk boek?
Martin Bril is wel een goed ideequote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
quote:
Nee, ik heb eigenlijk niks in boekvorm van hem gelezen, enkel veel columns in de krant.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:10 schreef Manu82 het volgende:
Martin Bril is wel een goed idee
Heb je toevallig dat boek over zijn dochters gelezen en zo ja, is dat leuk?
De dag der dagen (This Perfect Day)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Postuum aan Martin Bril beginnen?
Ik ben momenteel erg aan het Ira Levinnen. Rosemary's Baby uit, The Stepford Wives bijna uit en daarna begin ik aan The Boys from Brazil.
Wanneer je aan het eind van de tekst een smiley zet , kan de tekst verdwijnen en vooralquote:
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.quote:
Weet niet of jij het ook zo goed vindt, het is wel een klein tikke SF-erig, het gaat over een toekomstige maatschappij.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ken ik heul niet! Ga er meteen achteraan.
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafdenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
Ja, ik las het net. Een beetje 1984-achtig. Dat heb ik nog niet zo lang geleden eindelijk eens gelezen en vond ik erg goed.
Ben je al uitgePotterd?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dieenebart het volgende:
Sounds good. Eigenlijk is dat soort lektuur verplichte kost voor ons hopeloos verslaafden
lekker....die salade dan hequote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Deisyy het volgende:
ff wachten..... pizza![]()
en voor mezelf een zalmsalade
Ja dat was het zeker en gezondquote:
ja hequote:Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef D. het volgende:
Het gaat er hier een stuk rustiger aan toe vandaag
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?quote:
niks mis meequote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
De Kapsalon: een aluminium bakje met friet, shoarma, gesmolten kaas, veel knoflooksaus en sambal, en voor de vitamientjes toch nog wat sla, tomaat en komkommer
Nog een stuk of 8 en dan ben je van dit topic af, misschien scheelt dat.quote:
ik zei nog zo...breek je lieve koppie dr nou niet overquote:Op maandag 8 juni 2009 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg water gedronken vandaag, vandaag was toch je eerste "minderen"dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |