zegquote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze twee veel gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Daar gaat mijn reputatiequote:Op zondag 7 juni 2009 20:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Deze twee veel gezien:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
das niet aardigquote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat de OP aangepast kan worden?
Mag jij mijn plaats wel innemen
Das lief van je MAAK PLAATS !!! hoppaquote:Op zondag 7 juni 2009 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat de OP aangepast kan worden?
Mag jij mijn plaats wel innemen
Je word zomaar vervangen .. Tis triestquote:
Moet je niet doen hoor .. Zo kennen we je !! Een ava is best belangrijk. Ik snap ook de gasten niet die dat veranderenquote:Op zondag 7 juni 2009 20:26 schreef Laysa het volgende:
ik wil een andere avatar...maar ik krijg t niet geplaatst
Nou hou vast aan je ava danquote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
mannen maken vrouwen echt tot wegwerp dingen
quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ondanks dat het een creepy ding is en redelijk man onvriendelijk, ben je wel herkenbaar
Ik heb altijd wat op me lipquote:Op zondag 7 juni 2009 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan straal ik gelukkig wel het goede uit
Nu sta ik niet meer in de OPquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
D wat doe je ?![]()
Eerst hebben we uren moeten zeuren om een foto van je en nu zet je die foto gewoon als ava neer
ow, nouja, dat krijg je ervan als je jaren dezelfde avatar gebruiktquote:Op zondag 7 juni 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ech wel hoor![]()
Als ik die mol zie zie ik jou
mooie deisyyquote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
D wat doe je ?![]()
Eerst hebben we uren moeten zeuren om een foto van je en nu zet je die foto gewoon als ava neer
thanksquote:
niet geprobeerd meer....zit een stomme film te kijkenquote:
Ok, wat jij wilquote:Op zondag 7 juni 2009 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
niet geprobeerd meer....zit een stomme film te kijken![]()
en het lukt me togggggggggggggggggggg niet
nee.....ik heb gehangenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
thanks![]()
hebben jullie iets leuks gedaan vandaag?
Maar je hebt het overleefdquote:
ja maar ik heb mezelf gewoon op de bank ten ruste gelegd hoor....niets fancyquote:Op zondag 7 juni 2009 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je hebt het overleefd![]()
David C ging ook hangen
Ik zat van de week op internet te lezen dat David Carradine dood is, dat hij zichzelf waarschijnlijk heeft opgehangen. Net op dat moment werd ik gebeld en ik heb liedje van Kill Bill als beltoon. Dat was eng.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ik heb mezelf gewoon op de bank ten ruste gelegd hoor....niets fancy
das idd bizarquote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat van de week op internet te lezen dat David Carradine dood is, dat hij zichzelf waarschijnlijk heeft opgehangen. Net op dat moment werd ik gebeld en ik heb liedje van Kill Bill als beltoon. Dat was eng.![]()
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig benquote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Laysa het volgende:
nou net alsof het zo erg is om een OP met mij te delen...........ruuuuuuuuuuuuuuuuuidieeeeeeeeeeeeeeee haal D maar weg hoor....het ondankbaar joch
Wordt je moeder anders boos?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
boehoequote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
Niet teveel, maar wel veelquote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermdquote:
Vraag aan Laysa of ze msn heeft danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben liever iets meer op de achtergrond gezellig
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermd
Daar ga ik helemaal niet oer discussierenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.
Geen idee, geen ervaring meequote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
geen idee....was het leuk?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik helemaal niet oer discussieren![]()
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
Het was wel grappig om onderin de kist dummy's tegen te komen, dat zijn van die kleine snoepjes, het lollige is dat ik ze een jaar of 2 geleden voor het laatst gekocht hebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |