Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig benquote:Op zondag 7 juni 2009 21:22 schreef Laysa het volgende:
nou net alsof het zo erg is om een OP met mij te delen...........ruuuuuuuuuuuuuuuuuidieeeeeeeeeeeeeeee haal D maar weg hoor....het ondankbaar joch
Wordt je moeder anders boos?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
boehoequote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat er nadruk op gelegd wordt dat ik hier kennelijk teveel aanwezig ben
Niet teveel, maar wel veelquote:Op zondag 7 juni 2009 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermdquote:
Vraag aan Laysa of ze msn heeft danquote:Op zondag 7 juni 2009 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben liever iets meer op de achtergrond gezellig
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet echt, want je postcount staat afgeschermd
Daar ga ik helemaal niet oer discussierenquote:Op zondag 7 juni 2009 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel op het feit dat dit 'onze' chatroom zou zijn.
Geen idee, geen ervaring meequote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
geen idee....was het leuk?quote:Op zondag 7 juni 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik helemaal niet oer discussieren![]()
Ik heb vandaag een grote krat K'nex in bad gewassen , is dat ff leuk
Het was wel grappig om onderin de kist dummy's tegen te komen, dat zijn van die kleine snoepjes, het lollige is dat ik ze een jaar of 2 geleden voor het laatst gekocht hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |