Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:25 schreef Roi het volgende:
hoi ik ben nieuw hier...
Ongetwijfeld.. Maar toch wel weer een gelding excuus om kneiterveel bier naar binnen te ketsen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gaat vast een baggermatch worden. Ijsland wat alleen maar op eigen helft staat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mist gewoon het juiste gezelschap!!quote:
huhuh.. TIETUUUH!!quote:
je was toch al beroemd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Roi! Jij dekselse rakker!! Wat heb jij toch een focking mooi onderschrift bij al je posts!! Ik wordt nog eens beroemd door jou!!
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!quote:
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!quote:
Moaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.. Mede dankzij Roi!!
[..]
Jij hebt koei nog nooit in het echt gezien zeker?? Damn, die chick heeft jetsers jongen!!![]()
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moa
Ik zag foto's HIER staan een keer, maar die zijn nu in 1 keer weg..
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Dudequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan nog zie je foto's van een beklede koei maar kiek eens onder d'r shirt man.. Underboob FTW!!
Nee maar wel een goed voorbeeld!!quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee maar wel een goed voorbeeld!!
Ik verheug me altijd om GAM SC meets!!Vooral als koei weer eens zwaar aan de tequila heeft gezeten
Wat??quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat??
Koei gaat nou eenmaal los als ze te diep in het glaasje gekeken heeft.. Booty shots FTW!!
Edwinussquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Edwinuss
Im a Sucker for Boobies
Klopt blijkbaar geen kut van! Negatieveling!
Dat is een youtube filmpje...quote:
noopquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef Tain het volgende:
weet iemand nog een goede avi naar mpeg4 converter?
quote:
Roarrquote:
Ach, ik heb het vroeger wel vaak in mn stamkroeg van toentertijd gekeken, maar dat was idd meer om alles erom heen, en ondertussen ouwehoeren met andere mensen die het eigenlijk ook niet boeiend vondenquote:
Van foeballe wordt je moe, foeballen moet je alleen doen op de console..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:41 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, ik heb het vroeger wel vaak in mn stamkroeg van toentertijd gekeken, maar dat was idd meer om alles erom heen, en ondertussen ouwehoeren met andere mensen die het eigenlijk ook niet boeiend vondenEn elk doelpunt was gratis bier, dus dat was ook wel een goede reden...
Maar voetbal moet je doen, niet kijken!
Dat geldt eigenlijk wel voor alle sporten... ik wil ook weer kunnen sportenquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Van foeballe wordt je moe, foeballen moet je alleen doen op de console..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de opening naar balkgat niet gezien (die naam blijft zo ranzig!) maar daar grenst het wel aan jhaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Reintji het volgende:
Ja, volgens mij kun je er ook in vanaf balkgat toch? Tenminste, daar loopt ook een pad.
Kijk je het nu pas allemaal op volgorde?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben helemaal gek van Friends, wat een toffe serie.
Heb het wel een beetje gehad met Friends eigenlijk..quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben helemaal gek van Friends, wat een toffe serie.
Ik ondertussen ook wel, maar ik heb alles ook al wel 10x gezien op dvd. Over een jaar ofzo ben ik denk ik wel weer klaar om alles weer te kijken. Geweldige serie wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad met Friends eigenlijk..
Ik vind het wel leuk hoor maar om nou complete seizoenen te kijken gaat me wat te fuurrrrrquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook wel, maar ik heb alles ook al wel 10x gezien op dvd. Over een jaar ofzo ben ik denk ik wel weer klaar om alles weer te kijken. Geweldige serie wel.
Vroeger was het geweldigquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor maar om nou complete seizoenen te kijken gaat me wat te fuurrrrr
duidelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vroeger was het geweldig
Maar HIMYM knalt het wel keihard van de troon
die rechter!quote:
Wat bedoel je met nu pas?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kijk je het nu pas allemaal op volgorde?
Aangezien de serie al behoorlijk oud isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nu pas?
Maar ja, ben begonnen met seizoen 1 en ben nu bij 3.
Ik weet, maar het heeft me toen nooit getrokken. Een oud huisgenoot van mij was er helemaal gek op een tijd terug, maar ik kon het niet uitstaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Aangezien de serie al behoorlijk oud is
Ik zou alles graag uit m'n geheugen wissen en alles voor de eerste keer weer achter elkaar zien
Friends wordt ook echt elk seizoen chillerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet, maar het heeft me toen nooit getrokken. Een oud huisgenoot van mij was er helemaal gek op een tijd terug, maar ik kon het niet uitstaan.
Geen idee hoe het kan dat ik het wel dig
Ik wacht altijd op de opmerkingen van Chandler, Joey en Ross. Lig af en toe echt hardop te lachen
Kan niet wachtenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Friends wordt ook echt elk seizoen chillerHave funsies!
Ow daar zorgt zij wel voor hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
Even doorkijken nebo! Ik vond het na ongeveer 5afleveringen opeens briljant
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow daar zorgt zij wel voor hoor![]()
[ afbeelding ]
Omg de photoshop druipt daar vanafquote:Op zondag 7 juni 2009 20:49 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow daar zorgt zij wel voor hoor![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! Nat worden tijdens het raftenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:04 schreef Poit het volgende:
Lekker in de regen raften.. Ben blij dat ik moest werken hoor koei!
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:11 schreef Tain het volgende:
How I Met Your Mother converten naar eiPot formaat
http://vio.thepiratebay.org/quote:
Dat had ik ook gedaan alleen mijn torrent bleef op 95% steken en bijna geen enkel bestand was volledigquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 21:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat had ik ook gedaan alleen mijn torrent bleef op 95% steken en bijna geen enkel bestand was volledig
quote:
Is dat wel wat dan?quote:
Neejmanquote:
Say what?!quote:Op maandag 8 juni 2009 00:11 schreef koei het volgende:
Kutspel dat inFamous... Zit nu al voor de 4e keer hetzelfde stukje met een of andere rotbus te doen omdat dat ding steeds kapot gaat voordat ik aan het eind ben
Christmas is early this yearquote:
En jij noemt jezelf "Redactie Games"quote:Op maandag 8 juni 2009 00:35 schreef koei het volgende:
Ach, Bioshock moet ik ook nog aan gaan beginnen NeboNet als aan Assassins Creed en Dead Rising
quote:Op maandag 8 juni 2009 08:48 schreef Fallen het volgende:
Edwinuss, ben je zo vroeg al op? Of ben je weer lekker bezig met "in je ritme komen" ?
Sanctuary danquote:Op maandag 8 juni 2009 09:22 schreef disjfa het volgende:
Die serie is toch al weken geleden afgelopen. Waarom kijkt iedereen nogVerzin eens wat nieuws.
Heb je echt alle series gezien die er zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 09:42 schreef disjfa het volgende:
Ik irriteer me alleen maar dat alles nu is afgelopen en ik niets meer te kijken heb
Hij moet toch wat behalve ons verblijden met zijn gezelschapquote:Op maandag 8 juni 2009 09:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je echt alle series gezien die er zijn?
Eerste paar afleveringen van gezien, maar ik vond het totaal niet boeiend. Lelijk CGI ook enzo...quote:Op maandag 8 juni 2009 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sanctuary dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Sanctuary_%28TV_Series%29
Ik ga maar eens werken..quote:
Je echt he..quote:
uhuh...quote:
JE MOET!quote:
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Je lijkt net een wijf die moet plassen...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
Zo voel ik me ookquote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf die moet plassen...
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?quote:
Oohw, ik wist niet dat hij voor de PSP uit wasquote:Op maandag 8 juni 2009 12:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?
psp heb ik m vroeger ook op gespeeld ja, maar dat was met een homebrew emulator. Tegenwoordig kan je FF VII toch ook officieel op de PSP downloaden? Dan zou je het vast wel kunnen overzetten de savegames.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
psp of ps3. Kan je trouwens je savegames van psp naar ps3 overzetten?
Niet alles is die...quote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Je lijkt net een wijf die dat moet plassen...
Resultaten 1 - 10 van circa 11.200 voor "wijf die" (0,51 seconden)quote:Op maandag 8 juni 2009 12:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Niet alles is die...
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/208/
Oow moet je dan een PS3 hebben om hem erop te downloaden?quote:Op maandag 8 juni 2009 12:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
psp heb ik m vroeger ook op gespeeld ja, maar dat was met een homebrew emulator. Tegenwoordig kan je FF VII toch ook officieel op de PSP downloaden? Dan zou je het vast wel kunnen overzetten de savegames.
Maar ik speel hem nu op de PS3 iig
Nee, dat is een tagje wat ik automatisch krijg omdat ik achter de schermen mee kan lezen... Maar als Redactie Games hoef je ook niet alles te spelen. Toppertjes zoals SimAnimals en Balls of Fury heb ik exclusief mogen spelen!quote:Op maandag 8 juni 2009 05:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf "Redactie Games"?
Awwwwquote:Op maandag 8 juni 2009 12:59 schreef koei het volgende:
Ik heb vandaag een vrije dag, dus wat komen ze doen? Mn dak opnieuw bespuiten ofzo. Het maakt in iedergeval enorm veel herrie en ze begonnen al voor 8 uurEen aantal keer leek het zelfs alsof mn raam er bijna uitklapte!
Mn katten zaten onder het bed verstopt zag ik toen ik er onderuit kwam en die zitten nu beide op een halve meter afstand van me een beetje bang te doenDe ene zit zelfs echt te bibberen
Eerst zeuren over mensen die Star Trek kijken en dan SimAnimals spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 12:55 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is een tagje wat ik automatisch krijg omdat ik achter de schermen mee kan lezen... Maar als Redactie Games hoef je ook niet alles te spelen. Toppertjes zoals SimAnimals en Balls of Fury heb ik exclusief mogen spelen!
SimAnimals kan nooit erger zijn dan een Dukes of Hazzard spel...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eerst zeuren over mensen die Star Trek kijken en dan SimAnimals spelen
Ga nou eens werken!quote:
Cadeautjes voor mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nou eens werken!![]()
Trouwens, ik heb nog ¤ 60 aan VVV-bonnen liggen. Wat zal ik daarmee gaan halen?
een pak rammel kan je krijgen als je niet eens heel snel gaat zitten aan je schoolwerk...quote:
ik heb voor 150 euro aan die bonnen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarigquote:Op maandag 8 juni 2009 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ga nou eens werken!![]()
Trouwens, ik heb nog ¤ 60 aan VVV-bonnen liggen. Wat zal ik daarmee gaan halen?
Feestje bij Pettiquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik heb voor 150 euro aan die bommen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarig![]()
quote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik heb voor 150 euro aan die bommen liggen, al ruim anderhalf jaar lang. Ik weet nu eindelijk wat ik er mee ga doen: een ps3. Maar eerst wacht ik op mijn verjaardag. De 20ste ben ik al weer jarig![]()
Feestje bij Pettiquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
GTA ook niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:00 schreef koei het volgende:
[..]
Feestje bij Petti
Kun je met die 150 euro aan bommen drank kopen en ben je er daarna ook vanaf
En Fallen, inFamous is echt heel tof, dat is een aankoop waar je geen spijt van krijgt.
GTA IV had ik strak van te voren ge-pre-ordered... dus die heb ik allang... helaas. Matige fail game.quote:
Hey hier op mijn werk hebben we ook zo'n 150 kg aan bommen liggenquote:Op maandag 8 juni 2009 13:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mirror's Edgequote:Op maandag 8 juni 2009 14:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
GTA IV had ik strak van te voren ge-pre-ordered... dus die heb ik allang... helaas. Matige fail game.
Maar misschien dat ik inFamous straks wel ga halen idd... of Mirror's Edge en Dead Space...
Myeahquote:Op maandag 8 juni 2009 14:08 schreef Fallen het volgende:
mja, keuzes... ik weet het niet. Zal straks wel even bij de FRS kijken en bij Intertoys.
Jammer dat je VVV-bonnen niet online kunt gebruiken of zelfs bij UK-stores, dan had ik gewoon 4 games kunnen kopen. Nu zit ik vast aan de dure NL adviesprijzen...
quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef Reintji het volgende:
Get to the launch control room. Veteran CoD4 [ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef Poit het volgende:
Guitar held metallica aan het spelen!!
HELL YEAH!!!
Wel GH: Metallica halen maar geen inFamous...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:21 schreef Poit het volgende:
Guitar held metallica aan het spelen!!
HELL YEAH!!!
De kok heeft em gekocht, hij wilde alleen de gitaar dus jat ik de gamequote:Op maandag 8 juni 2009 18:25 schreef koei het volgende:
[..]
Wel GH: Metallica halen maar geen inFamous...
Chillaaaaxedquote:Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef Poit het volgende:
[..]
De kok heeft em gekocht, hij wilde alleen de gitaar dus jat ik de game
I wishquote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:48 schreef Poit het volgende:
[..]
I wish
Het schijnt dat hij hem zo weer mee wilt nemen... Of anders kookt ie niet voor me
Zo, even een username voor hem aangemaakt, verplicht hem bij deze ook wat neer te zitten binnenkort.. Zit alleen maar te lurken de dekselse slet..quote:
KOKE TRUT! NU!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef De_Kok het volgende:
[..]
NEE!!!
Alleen voor geld, gierige honden!!
Also also!!quote:
Wie ben jij?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Also also!!
Alleen voor die kicke gast Poit kook ik gratiesch!
Betaalt hij dan wel de boodschappen voor je?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:24 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Also also!!
Alleen voor die kicke gast Poit kook ik gratiesch!
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef Tain het volgende:
* Tain is pissig
Ik ga virtueel wat mensen afknallen
Ja, dat dat weer welquote:Op maandag 8 juni 2009 19:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Betaalt hij dan wel de boodschappen voor je?
Niks nieuws, onze enige echte!quote:
Niet zo hé!!quote:
Zolang ik je treinkaartje maar niet hoef te betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan kom ik ook wel een keer koken als ik blut ben
Waar is de romantiek?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Zolang ik je treinkaartje maar niet hoef te betalen
Als die tyfusleiers geen declaraties uitbetalen, geen vakantiegeld uitbetalen en dan ook mijn huisgenoot een eikel is die zijn huur niet kan betalen dan raak ik een beetje blut en daaromquote:
Niet op spoor 4 in elk gevalquote:
Er uit tiefen die gast en z'n spullen op marktplaats zetten!!quote:Op maandag 8 juni 2009 19:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Als die tyfusleiers geen declaraties uitbetalen, geen vakantiegeld uitbetalen en dan ook mijn huisgenoot een eikel is die zijn huur niet kan betalen dan raak ik een beetje blut en daarom
Godverdommequote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef De_Kok het volgende:
Zo, poit eet vandaag biefstuk met pepersaus en ratatouille met aardappelkoekjes
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:47 schreef De_Kok het volgende:
Zo, poit eet vandaag biefstuk met pepersaus en ratatouille met aardappelkoekjes
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Poit het volgende:
Het was zo lekker het was al op voordat ik een foto kan maken
Oeh, meeeen.. Wat is m'n buikje lekker rond.. Weer gitaar held tijd!!quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, meeeen.. Wat is m'n buikje lekker rond.. Weer gitaar held tijd!!
Heb m'n metallica shirt speciaal aangetrokken!!!
Godverdomme!!!quote:
10 minuutjes maar... toen was ik alles zat en ben een stuk gaan lopen met bloodhound gang - i hope you die op mijn kopquote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef lkb9000 het volgende:
3uur lang koppen zitten knallen met shotguns?
Werk + huisgenootquote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef Lyzio het volgende:
What's up Tain?
Wat is er met het werk aan de hand en met de huisgenoot? Werk blijft werk, kun je niet veel aan doen. Maar aan een huisgenoot wel.quote:
QFT!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ik vond Dharma & Greg ook altijd heel tof, maar daar zijn maar 2 of 3 seizoenen van helaas. En Third Rock from the Sun is ook tof (en wordt nu uitgezonden door net 5!)
QFT!!!!quote:
Dat is meer een so-so serie in de categorie Mad About You. Net zoals MacDonalds, je hebt er enorme zin in, maar niet meer dan een keer per maand ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ik vond Dharma & Greg ook altijd heel tof, maar daar zijn maar 2 of 3 seizoenen van helaas. En Third Rock from the Sun is ook tof (en wordt nu uitgezonden door net 5!)
Is dat niet die gast die ook in dat tweede deel van Harold & Kumar speelt? Die blonde dudequote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef lkb9000 het volgende:
Je hebt duidelijk een goede smaak, maar echt, How I met your mother is ZO BRILJANT! Barney Stinsonyoure gonna love it! Zo snel mogelijk bam beginnen!
In het kort: Ik heb nu 10 euro op mijn rekening omdat 1) mijn huisgenoot geen geld meer heeft, dat vertelde die net voordat ie zijn huur moest overmaken. 2) werk is te laat met uitbetalen van declaraties, vakantiegeld en wat andere dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat is er met het werk aan de hand en met de huisgenoot? Werk blijft werk, kun je niet veel aan doen. Maar aan een huisgenoot wel.
QFT!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is meer een so-so serie in de categorie Mad About You. Net zoals MacDonalds, je hebt er enorme zin in, maar niet meer dan een keer per maand ofzo.
quote:[..]
Is dat niet die gast die ook in dat tweede deel van Harold & Kumar speelt? Die blonde dude
Nu wel jaquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef koei het volgende:
ben jij uberhaupt niet wat oud voor huisgenoten Tain?
Ik ben het overal met je eens!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, Neil Patrick HarrisDan moet ik hem zeker downloaden. En dan heb ik de cartoony series nog niet eens genoemd, waar Family Guy toch wel heer en meester is! En Two And A Half Men heb ik ooit gedownload omdat ik Charlie Sheen helemaal über vind, toch wel een idool.
Naast Two Pints of Lager is Little Britain ook een hele goede Britse comedy-serie!
Dat is bijna onmogelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben het overal met je eens!
Maar Neil Patrick Harris aka Barney Stinson is echt wel eem hardere player nog dan Charlie Sheen aka Charlie Harper. Al is Neil in t echt homo
Klopt. Ik zou er nu ook niet meer naar kunnen kijken. Ik zal de theme-song overigens nooit vergeten. Heerlijk catchyquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef koei het volgende:
Full House vond ik leuk tot mn 12e, daarna ging ik me dood ergeren aan het moraal in elke aflevering. Echt te overdreven Amerikaans
Its true! Je moet nu echt heel snel alles vanaf t begin gaan kijken!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:14 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is bijna onmogelijkCharlie Harper outplayed?
![]()
Ik kan me zoveel momenten van Friends herinneren waar ik echt met een brok in m'n keel zat of gewoon gehuild heb. Het huwelijksaanzoek van Chandler (ofja, eigenlijk van Monica):quote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef lkb9000 het volgende:
Friends is ook 10seizoenen lang doorgegaan, en elk seizoen was weer beter, zonder een tegenvallend seizoen tussendoor, dat is echt zo knap. Himym wordt ook steeds beter. Het is moeilijk om de nostalgie van friends aan de kant te zetten maar ik denk toch echt dat himym de eerste echte friends killer is! Is seizoen 1 al binnen?
Zo hoort een top-serie afgesloten te worden. Met één zin die iedereen zich, als ie Friends tenminste gevolgd heeft, voor altijd zal herinneren. Ze zijn echt gestopt op het hoogtepunt.quote:
Meester heerscher!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |