Godverdomme!!!quote:
10 minuutjes maar... toen was ik alles zat en ben een stuk gaan lopen met bloodhound gang - i hope you die op mijn kopquote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef lkb9000 het volgende:
3uur lang koppen zitten knallen met shotguns?
Werk + huisgenootquote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef Lyzio het volgende:
What's up Tain?
Wat is er met het werk aan de hand en met de huisgenoot? Werk blijft werk, kun je niet veel aan doen. Maar aan een huisgenoot wel.quote:
QFT!!!!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ik vond Dharma & Greg ook altijd heel tof, maar daar zijn maar 2 of 3 seizoenen van helaas. En Third Rock from the Sun is ook tof (en wordt nu uitgezonden door net 5!)
QFT!!!!quote:
Dat is meer een so-so serie in de categorie Mad About You. Net zoals MacDonalds, je hebt er enorme zin in, maar niet meer dan een keer per maand ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef koei het volgende:
Ik vond Dharma & Greg ook altijd heel tof, maar daar zijn maar 2 of 3 seizoenen van helaas. En Third Rock from the Sun is ook tof (en wordt nu uitgezonden door net 5!)
Is dat niet die gast die ook in dat tweede deel van Harold & Kumar speelt? Die blonde dudequote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef lkb9000 het volgende:
Je hebt duidelijk een goede smaak, maar echt, How I met your mother is ZO BRILJANT! Barney Stinsonyoure gonna love it! Zo snel mogelijk bam beginnen!
In het kort: Ik heb nu 10 euro op mijn rekening omdat 1) mijn huisgenoot geen geld meer heeft, dat vertelde die net voordat ie zijn huur moest overmaken. 2) werk is te laat met uitbetalen van declaraties, vakantiegeld en wat andere dingenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat is er met het werk aan de hand en met de huisgenoot? Werk blijft werk, kun je niet veel aan doen. Maar aan een huisgenoot wel.
QFT!quote:Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is meer een so-so serie in de categorie Mad About You. Net zoals MacDonalds, je hebt er enorme zin in, maar niet meer dan een keer per maand ofzo.
quote:[..]
Is dat niet die gast die ook in dat tweede deel van Harold & Kumar speelt? Die blonde dude
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |