SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de opening naar balkgat niet gezien (die naam blijft zo ranzig!) maar daar grenst het wel aan jhaquote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef Reintji het volgende:
Ja, volgens mij kun je er ook in vanaf balkgat toch? Tenminste, daar loopt ook een pad.
Kijk je het nu pas allemaal op volgorde?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben helemaal gek van Friends, wat een toffe serie.
Heb het wel een beetje gehad met Friends eigenlijk..quote:Op zondag 7 juni 2009 18:15 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben helemaal gek van Friends, wat een toffe serie.
Ik ondertussen ook wel, maar ik heb alles ook al wel 10x gezien op dvd. Over een jaar ofzo ben ik denk ik wel weer klaar om alles weer te kijken. Geweldige serie wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad met Friends eigenlijk..
Ik vind het wel leuk hoor maar om nou complete seizoenen te kijken gaat me wat te fuurrrrrquote:Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ondertussen ook wel, maar ik heb alles ook al wel 10x gezien op dvd. Over een jaar ofzo ben ik denk ik wel weer klaar om alles weer te kijken. Geweldige serie wel.
Vroeger was het geweldigquote:Op zondag 7 juni 2009 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor maar om nou complete seizoenen te kijken gaat me wat te fuurrrrr
duidelijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Vroeger was het geweldig
Maar HIMYM knalt het wel keihard van de troon
die rechter!quote:
Wat bedoel je met nu pas?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kijk je het nu pas allemaal op volgorde?
Aangezien de serie al behoorlijk oud isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat bedoel je met nu pas?
Maar ja, ben begonnen met seizoen 1 en ben nu bij 3.
Ik weet, maar het heeft me toen nooit getrokken. Een oud huisgenoot van mij was er helemaal gek op een tijd terug, maar ik kon het niet uitstaan.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Aangezien de serie al behoorlijk oud is
Ik zou alles graag uit m'n geheugen wissen en alles voor de eerste keer weer achter elkaar zien
Friends wordt ook echt elk seizoen chillerquote:Op zondag 7 juni 2009 18:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik weet, maar het heeft me toen nooit getrokken. Een oud huisgenoot van mij was er helemaal gek op een tijd terug, maar ik kon het niet uitstaan.
Geen idee hoe het kan dat ik het wel dig
Ik wacht altijd op de opmerkingen van Chandler, Joey en Ross. Lig af en toe echt hardop te lachen
Kan niet wachtenquote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Friends wordt ook echt elk seizoen chillerHave funsies!
Ow daar zorgt zij wel voor hoorquote:Op zondag 7 juni 2009 20:39 schreef lkb9000 het volgende:
Even doorkijken nebo! Ik vond het na ongeveer 5afleveringen opeens briljant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |